ایران بار دیگر علیه فتنه خروشید +عکس
تأکید بر مفسد فی‌الارض بودن سران فتنه و هشدار در مورد ریاست خبرگان

 نمازگزاران جمعه در کشورمان امروز پس از نماز بار دیگر به خیابان‌ها آمدند تا در مقابل آشوب صهیونیستی  روز 25 بهمن که کارگزاران آن سران داخلی فتنه به عاملیت امریکا و اسرائیل بودند و هیچ انگیزه‌ای جز مشابه‌سازی ایران و مصر نداشتند،‌به افکار عمومی دنیا که رسانه‌های غربی آن‌ها را مدیریت می‌کند، این پیام جدی را مخابره کنند کههیچ وجه تشابهی میان معترضان میلیونی به دیکتاتوری حسنی مبارک در مصر با آشوب‌های سطل آشغالی کمتر از 10 هزار نفر در تهران وجود ندارد.

 
به گزارش رجانیوز، در حالی که روز چهارشنبه نیز مردم تهران با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله، به‌طور جدی درخواست محاکمه و اعدام سران فتنه به جرم افساد فی الارض و محاربه را مطرح کرده بودند، در مراسم امرو نمازجمعه نیز از همان زمان که آیت‌الله جنتی پشت تریبون قرار گرفت، فریاد "مرگ بر فتنه‌گر" و "موسوی و کروبی اعدام باید گردند" در فضای دانشگاه تهران طنین‌انداز شد.
 
امام جمعه تهران نیز در واکنش به درخواست محاکمه و اعدام سران فتنه تأکید کرد که اکنون آن‌ها در واقع ساقط و معدوم شده‌اند. آیت‌الله جنتی البته یک درخواست حداقلی مردم را از تریبون نمازجمعه بیان کرد و گفت که دستگاه قضایی باید سران فتنه را حصر خانگی کند.
 
در عین حال، پس از اقامه نمازجمعه در تهران و شهرستان‌ها مردم برای رسوا کردن جنبش صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند. در تهران، جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران سخنران مراسم بود که با بيان اينكه برخي خواص بي‌بصيرت با سكوت خود 20 ماه جريان فتنه را حيات بخشيدند، تأكيد كرد كه اكنون آخرين فرصت براي خواص براي اعلام برائت از سران فتنه است.
 
راهپيمايان با سردادن شعارهاي "مرگ بر موسوي "، "مرگ بر كروبي "، "مرگ بر خاتمي "، "هاشمي هاشمي بصيرت بصيرت "، "كروبي بي‌سواد عامل دست موساد "،‌ "موسوي بي‌مرام دشمن راه امام "،‌ "ملت ما بيدار است از فتنه‌گر بيزار است "، "ما ملت ايرانيم از فتنه‌گر بيزاريم "، "حرف ما يك كلام محاكمه والسلام "، "كروبي، بي بي سي پيوندتان مبارك "، "عامل آمريكايي اعدام بايد گردد "، "فتنه‌گر و آشوب‌گر اعدام بايد گردند "، "مجلس انقلابي تشكر تشكر "، "اي رهبر بت‌شكن بت نفاقو بشكن " و "خبرگان جاي منافقين نيست" ضمن ابراز خشم و انزجار از سران فتنه و برخي خواص بي‌بصيرت، از دستگاه قضايي كشور خواستند تا هر چه سريع‌تر سران فتنه محاكمه شوند. 
 
 
 
راهپيمايان همچنين پرچم‌هاي كشورمان و پرچم‌هاي "لبيك يا خامنه‌اي " و با در دست داشتن تراكت‌هايي با مضامين "تا پاي جان حامي انقلابيم "، "سران فتنه اعدام بايد گردند "، "توطئه و اغتشاش نوكري آمريكاست "، "صبر ملت به سر آمده، سران فتنه را اعدام كنيد "، "خواص بي‌بصيرت، ضددين و شريعت "، "مسئولان قضايي! مردم در صحنه‌اند از چه مي‌ترسيد؟" در دست داشتند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور برخی توطئه‌های دشمنان ملت ایران در طول 32 سال گذشته را یادآوری کرد و در ادامه گفت: فتنه‌گران با حمايت همه‌جانبه دشمنان نظام اسلامي ايران از سال‌ها پيش، انتخابات دهم رياست‌جمهوري را هدف قرار داده و با برنامه‌ريزي‌هاي خود سعي داشتند با نفوذ در بدنه اجرايي و فرهنگي كشور به تخريب آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايران بپردازند.  دشمنان انقلاب اسلامي فتنه سال گذشته را به وجود آوردند و سعي داشتند بر افكار عمومي مردم سوار شوند و با حمايت گسترده رسانه‌هاي خود از جمله بي‌بي‌سي فارسي، صداي آمريكا، فيس‌بوك، توئيتر و... به عمليات رواني دست زدند. 
 
وي خاطرنشان كرد: استكبارجهاني با حمايت عمال داخلي خود سعي داشتند با ايجاد راهپيمايي عده‌اي موهوم و جيره‌خوار به اهداف خود برسند و دروغ‌هاي خود را واقعيت جلوه دهند تا اعتبار ملي را مخدوش كرده و هنجارهاي جامعه را بشكنند. فتنه‌گران در فتنه سال گذشته و پس از انتخابات دهم رياست‌جمهوري از خطوط قرمز عبور كردند و سعي داشتند با اقدامات خود به براندازي نظام اسلامي ايران بپردازند اما شكست خوردند. 
 
ذوالنور در خصوص نقش برخي از خواص بي‌بصيرت در شعله‌ور شدن فتنه‌ها در كشورمان، گفت: در جريان فتنه سال گذشته و اخير برخي از خواص بي‌بصيرت با سكوت مخرب سعي كردند بذر نفاق را بكارند و همچنين با سكوت معنادار خود در پازلي قرار گرفتند كه ايادي استكبار جهاني براي‌ آنها فراهم كرده بودند اما مردم مسلمان ايران با صفوف فشرده مانع اين فتنه‌انگيزي‌ها شدند. 
 
وي در ادامه تاكيد كرد: جمعي از آشوب‌گران در فتنه‌گري‌هاي يك سال و چند ماهه خود كمونيست‌ها، منافقان، سلطنت‌طلبان، انجمن پادشاهي و ساير گروهك‌هاي معاند را در كنار خود قرار دادند و با چهره‌هاي گريم‌كرده سعي داشتند زير پرچم امام(ره) به تخريب آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايران بپردازند. 
 
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران خاطرنشان كرد: برخي خواص بي‌بصيرت با سكوت خود زمينه‌اي را فراهم كردند كه سران فتنه با ارتكا به آنان همچنان به راه خود ادامه دهند و حتي با سخنان دو پهلو سعي داشتند جريان توهين به امام(ره)‌ و توهين به عزاداران حسيني را مخدوش كنند. 
 
وي با تاكيد بر اينكه خواص بي‌بصيرت با سكوت خود 20 ماه جريان فتنه را حيات بخشيدند اما مردم ايران اسلامي در 22 بهمن و 9 دي سال گذشته و 22 بهمن امسال با حضور 50 ميليوني در سراسر كشور تاكنون اين توطئه‌ها را خنثي كرده‌اند، اظهار داشت:‌ فتنه‌گران از قبل كسب آمادگي كرده بودند تا 22 بهمن امسال را تبديل به اغتشاش كنند و پيش از 22 بهمن امسال نشستي را برگزار كردند اما موسوي خوئيني‌ها يعني همان مرد خاكستري فتنه در اين جلسه اعلام داشت "اگر در 22 بهمن به فتنه‌انگيزي بپردازيم و حركتي را انجام دهيم مردم ما را له مي‌كنند و حيات‌مان برباد خواهد رفت."
 
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اينكه فتنه‌گران سعي داشتند در 21 بهمن و يك روز پيش از راهپيمائي عظيم 22 بهمن‌ دست به اغتشاش‌آفريني كنند، خاطرنشان كرد: ملت ايران با حضور ميليوني خود در 22 بهمن طرح فتنه‌گران را ناكام گذاشتند اما ايادي استكبارجهاني كه اكنون حياتشان را در جهان عرب در خطر مي‌بينند و شاهد خيزش مردمي در كشورهاي مصر، تونس، يمن و ... هستند با طراحي فتنه در 25 بهمن سعي داشتند اتحاد ملت ايران را هدف قرار دهند. 
 
وي با اشاره به اينكه فتنه‌گران با اغتشاش‌آفريني در 25 بهمن سعي داشتند ذائقه شيرين مردم را در حضور ميليوني خود در 22 بهمن تلخ كنند و حركت پرشور مردمي را تحت تاثير قرار دهند، بيان داشت: رسانه‌هاي غربي نيز بر طبل فتنه‌انگيزي‌ها در روز 25 بهمن كوبيدند چون اكنون مجبورند شكست آمريكا را در خاورميانه و جهان عرب اعتراف كرده و اعلام كنند. 
 
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران با تاكيد بر اينكه سران فتنه فكر مي‌كردند مي‌توانند جمعيت عظيمي را در روز 25 بهمن به خيابان‌ها بريزند، گفت: ملت ايران كه اكنون گره دم سران فتنه را با استكبارجهاني دريافته‌اند، با سران فتنه همراهي نكرده و تنها مشتي اراذل و اوباش و كساني كه از مردم و انقلاب اسلامي ايران دلخورند به فتنه‌انگيزي پرداختند. 
 
وي ازود: اغتشاش‌گران در خيابان‌هاي آزادي و انقلاب اسلامي خون شهيداني چون "صانع ژاله " را به كف خيابان‌ها ريختند و اين امر موجب شد تا خواصي كه تا ديروز سكوت اختيار كرده بودند، بيدار شوند و به صراحت اعلام كنند سران فتنه با استكبارجهاني در يك مسير حركت مي‌كنند. 
 
ذوالنور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه تجمع مردمي امروز پيام‌هاي متعددي را دارد، خاطرنشان كرد:‌ اولين پيام خطاب به مقام معظم رهبري است. 
 
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران اظهار داشت: ملت ايران بارها به مقام معظم رهبري پيام داده‌اند كه هستي و حيات‌مان در دفاع از آرمان‌هاي امام(ره)، ولايت‌فقيه و انقلاب اسلامي ايران است. 
 
وي افزود: اي مولا و سرور ما، ما خود را آماده كرده‌ايم و منتظر اشاره شما هستيم كه اگر اشار‌ه‌اي بفرمائيد تا پاي جان در راه اعتلاي نظام اسلامي ايران حركت ‌خواهيم كرد. 
 
ذوالنور تاكيد كرد: ملت ايران با بصيرت خود همواره نشان دادند اگر مسئولان مربوطه با فتنه‌گران برخورد نكنند و اگر دوباره فتنه‌گران فراخواني را اعلام كنند و در خيابان‌ها حضور پيدا كنند اين بار ديگر زير پاي ملت نابود خواهند شد. 
 
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران بيان داشت: پيام دوم اين تجمع مردمي به مسئولان تصميم‌گير و قوه‌قضائيه است و از زبان مردم به رئيس قوه‌قضائيه و مسئولان اين قوه اعلام مي‌كنم كه تا به حال فرصت داديم و سران فتنه مورد مدارا قرار گرفته‌اند. 
 
وي افزود: تاكنون به سران فتنه اجازه داده شده است تا باطن خبيث خود را نشان دهند و نقاب نفاق خود را از صورتشان بكشند اما ديگر صبر اين مردم بسر رسيده و درخواست ملت ايران از دستگاه قضائي كشور اشد مجازات اسلامي براي سران فتنه است. 
 
ذوالنور در ادامه گفت:‌ پيام سوم اين تجمع مردمي خطاب به خواص جامعه است. خواص كشورمان در چند دسته طبقه‌بندي مي‌شوند و طبقه اول كساني هستند كه با سران فتنه همراهي داشتند اما به تدريج خود را از فتنه‌گران كنار كشيده و به صفوف ملت ايران ملحق شدند. 
 
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران تاكيد كرد: قشر دوم از خواص جامعه افرادي هستند كه از مسئولان و سيستم اجرائي كشور ناخرسندند اما با سكوت خواسته و يا ناخواسته خود جبهه مقابل ملت ايران را تقويت كرده‌اند. 
 
وي تصريح كرد: قشر سوم از خواص بي‌بصيرت افرادي هستند كه مطامع شخصي و منافع و مصلحت خانواده و عشق به فرزندان را واجب‌تر از آرمان‌هاي انقلاب مي‌بينند و عملاً با حضور در تريبون‌ها از انقلاب اسلامي فاصله گرفته‌اند. 
 
ذوالنور تاكيد كرد: امروز مي‌بينيم كه ملت ايران يك صدا بر عليه سران فتنه موضع‌گيري كرده‌اند و لذا به اين‌گونه خواص اعلام مي‌‌كنيم، پيام ملت ايران اين است كه اگر بر عليه سران فتنه موضع‌گيري شفاف نكنيد، ملت ايران براي هميشه شما را زير خروارهاي شعار خود مدفون و حصر ابدي خواهد كرد و اين آخرين فرصت براي اين خواص است. 
 
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران تصريح كرد: آخرين پيام اين تجمع مردمي خطاب به استكبارجهاني است. استكبارجهاني بايد بداند كه ملت ايران پاي آرمان‌هاي خود ايستاده و در عرصه‌هاي مختلف همواره امتحان پس داده است. 
 
 
وي افزود:‌ آنچه كه در حال حاضر در دنيا اتفاق مي‌افتد به بركت ايستادگي ملت ايران است و اگر در مصر، تونس و ساير كشورهاي عربي فرياد الله‌اكبر را مي‌شنويم به بركت ايستادگي مردم ايران اسلامي است. 
 
ذوالنور در پايان خاطرنشان كرد:‌ استكبار جهاني بداند ملت ايران تا آخرين قطره خون خود از ولايت‌فقيه و انقلاب اسلامي ايران حمايت خواهد كرد.
 
به گزارش فارس، مردم تهران در تجمع اعتراض‌آميز خود عليه سران فتنه و اغتشاشگران تاكيد كردند كه موسوي و كروبي مفسد في‌الارض هستند و قوه قضائيه بايد آنها را به سزاي اعمالشان برساند.
 
متن كامل قطعنامه پاياني تجمع امروز جمعه 29 بهمن 89 نمازگزارن تهراني در محكوميت اغتشاشات 25 بهمن فتنه گران در تهران به شرح ذيل است: 
 
در حالي كه انوار تابناك انقلاب اسلامي و پژواك فريادهاي دشمن‌شكن و ضداستعماري و استبدادي نهضت ملت بصير و آزاديخواه ايران به رهبري پربركت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) با در نورديدن مرزهاي جغرافيايي و سياسي، آزادي و رهايي ملت‌هاي مسلمان منطقه و جهان را نويد مي‌دهد و بارقه‌هاي بيداري اسلامي با رويش جوانه‌هاي انقلاب در اقصي نقاط عالم اركان سلطه نظام استكبار جهاني را به لرزه افكنده است، عمله‌هاي سياسي آمريكا و رژيم اشغالگر اسرائيل كه بقاء خويش را در ادامه فتنه‌گري مي‌بينند براي اثبات نوكري و وابستگي خود با فراخواني مذبوحانه و دعوت از مشتي منافق و تفاله‌هاي سلطنت طلب و اوباش ضدانقلاب براي ايجاد اغتشاش در بيست و پنجم بهمن ماه با هدف خوشنودسازي بيگانگان و اميد دادن به دشمنان دين و ملت و فراهم كردن خوراك تبليغاتي براي رسانه‌هاي بيگانه و شبكه‌هاي صهيونيستي و آمريكايي كوشيدند تا با انتقام‌گيري از استقامت و استواري ملتي بصير كه با تكيه بر مواضع هدايت‌گرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در دفاع از اصول و آرمان‌هاي ارزشي انقلاب اسلامي جريان نفاق و برانداز را در نهم دي و بيست و دوم بهمن سال 88 در گورستان خشم و نفرت خود دفن نمود. 
 
فضايي از رعب و وحشت را براي سرپوش نهادن به شكست‌هاي پي در پي و مفتضحانه اربابان خارجي خود و كم سو نمودن فروغ بيداري اسلامي در منطقه ايجاد نمايند اقدام رذيلانه‌اي كه برگ ننگين ديگري را بر پرونده سراسر سياه و خائنانه سران فتنه و جبهه نفاق نوظهور افزود. 
 
اكنون در آستانه ايام ولايت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي و آغاز هفته وحدت ما شركت كنندگان در اين تظاهرات اعتراض آميز در اوج خشم و نفرت نسبت به فتنه‌افروزي و وحدت شكني جريان نفاق نوظهور و همصدايي سران فتنه با معاندان شناخته شده انقلاب و نظام اسلامي مواضع انقلابي خود را با نداي توحيدي الله اكبر اعلام مي‌داريم: 
 
1- حماسه‌سازان شگفتي آفرين بيست و دوم بهمن، سناريوي دروغين حمايت از مردم مصر و دعوت سران فتنه برايايجاد هرج و مرج و اغتشاش در بيست پنجم بهمن ماه را تلاشي مذبوحانه براي محو حلاوت و شيريني دستاوردهاي حضور ميليوني ملت شجاع و قهرمان ايران اسلامي در راهپيمايي يوم الله بيست و دوم بهمن كه بر اساس عشق و ارادت به امام و خط اصل آن پيرمرداد در پيروي از ولايت فقيه به حماسه‌اي عظيم براي نمايش ايمان و بصيرت و وحدت و پيوند دوباره ملت با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تبديل گرديد دانسته و آن راخدمت به دشمنان اسلام و اقدامي در جهت جلوگيري از بازتاب همبستگي ملي و حمايت مردم شريف ايران از قيام ملت به پا خواسته مصر مي‌داند و آن را شديدا محكوم مي‌نمايد. 
 
2- راهپيمايي شكوهمند بيست و دوم بهمن ماه همه ساله موج بزرگي از اميد و خودباوري را در دل شيفتگان انقلاب اسلامي و مردم آزاديخواه جهان نسبت به استحكام و عزت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي و نااميدي و يأس را در اردوگاه دشمنان كوردل نسبت به عدم تأثير توطئه‌هاي گوناگون استكبار جهاني به سركردگي آمريكا بر عليه نظام و انقلاب ايجاد مي سازد. ما تظاهركنندگان دعوت به اغتشاش در بيست و پنجم بهمن را عدم همراهي آشكار سران فتنه با ملت بزرگ ايران و به رسميت نشناختن بيست و دوم بهمن به عنوان روز حاكميت و پيروزي ملت ايران بر كفر و نفاق و استكبار جهاني توسط مردگان سياسي دانسته و اين دعوت را اعلام رسمي جداسازي راه سران فتنه و عوامل وابسته‌شان از اقيانوس عظيم ملت بزرگ ايران و دوري از صراط مستقيم نهضت و انقلاب اسلامي و پشت كردن به آرمان هاي امام راحل و مقام معظم رهبري مي‌دانيم و خواستار برخورد شديد دستگاه‌هاي انتظامي، امنيتي و اطلاعاتي با عوامل داخلي و پياده نظامان رژيم صهيونيستي مي باشيم. 
 
3- ملت ايران آمريكاي جنايتكار و رژيم غاصب صهيونيستي را دشمنان اصلي انقلاب اسلامي و سياست‌هاي استعماري آنان را اقدامي در جهت چپاول و غارت كشورهاي اسلامي و مردم مسلمان مي‌داند و هر اقدامي كه موجب خوشحالي تأييد و تشويق استكبار جهاني و همپيمانانشان شود را خوش خدمتي و ابراز نوكري به بيگانگان قلمداد نموده و بازي علني موسوي و كروبي در پازل آمريكا و انگليس و رژيم جنايتكار اسرائيل و نقش‌آفريني در سناريوي طراحي شده توسط دشمن را خروج آنان از آرمان‌هاي امام و انقلاب و مخالفت با اراده و خواست ملت شريف ايران و عمق وابستگي و انحراف سران فتنه دانست و نفرت و انزجار و برائت خود را از حاميان خارجي و داخلي آنان اعلام مي‌داريم. 
 

 

 

4- شنيدن صداي نفاق و ورشكستگان سياسي و تفاله‌هاي رژيم نگون بخت سلطنتي از حلقوم موسوي وكروبي و اقدام جنايتكارانه عوامل مزدور و در ايجاد اغتشاش و آشوب و شهيد و مجروح نمودن تعدادي از هموطنان عزيز بار ديگر پرده از چهره خبيث مهره‌هاي سوخته استكبار و لاشه‌هاي متعفن سياسي فتنه 88 برداشت و نشان داد كه اتحاد پليد و شوم جيره‌خواران و وابستگان مزدور روي ديگري از نفاق نوظهور و تلاش استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل براي گشودن راهي است كه در سال 1360 با عزم و اراده راسخ و استوار ملت غيور و موضع سرسختانه امام عزيز مسدود و منجر به فرار معاندان جنايتكار و پناه گرفتن آنان در زير چتر حمايتي صدام جنگ افروز و خون آشام گرديد لذا ملت ايران پيوستن موسوي و كروبي به اردوگاه جبهه كفر و نفاق و تحركات مذبوحانه آنان را از ادامه اقدامات كور و جنايتكار منافقان به دستور اربابان خارجي‌شان دانسته و آن را شديدا محكوم مي‌نمايد. 
 
5- اكنون كه هدايت‌هاي روشنگرانه رهبر فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي و خويشتن‌داري مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي و صبر ملت غيرتمند ايران نتوانسته است سران گمراه فتنه را از جهالت و خواب غفلت بيدار نموده و آنان را از سقوط در جهنم پستي و رذالت و همراهي با دشمنان ديرينه اسلام و انقلاب اسلامي باز دارد ملت آزاده و شهيد پرور ايران اجازه نخواهند داد مشتي قدرت‌طلب خود فروخته و ايادي دروني استكبار با عصيان و گردنكشي ارزش‌هاي اسلامي را به تمسخر گرفته و آرامش جامعه را بازيچه حقد و كينه و خودخواهي قرار دهند و عليرغم آغشته بودن دستان كثيفشان به خون جوانان عزيز از مجازات گريخته و با قرار گرفتن در حاشيه امن همچنان با صور بيانيه‌اي فتنه‌انگيز زمينه خوش رقصي براي دشمنان انقلاب اسلامي به سركردگي شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار و اذاب داخلي‌شان را فراهم نمايند. 
 
6- باتوجه به فرمايش قاطعانه حضرت امام كه فرمود "كساني كه دعوت به راهپيمايي غيرقانوني و اغتشاش مي‌كنند

 مفسد في‌الارض هستند "، شركت كنندگان در اين تظاهرات اعتراض‌آميز، موسوي و كروبي را مصداق بارز فرمايش آن حضرت دانسته و ضمن ابراز همدردي با خانواده‌هاي داغداري كه از خرداد سال 88 تاكنون فرزندانشان آماج تير كينه و بغض منافقان و وطن‌فروشان قرار گرفته‌اند سران فتنه را مسئول تمامي خون‌هاي به ناحق ريخته شده و همچنين خسارت‌هاي مادي و معنوي ناشي از اغتشاشات و آشوب‌هاي فتنه‌گران مي‌داند و با محكوم كردن هرگونه كوتاهي و تعلل در انجام وظيفه نهادهاي مربوطه و درخواست اشد مجازات براي سران فتنه از قوه قضاييه مصرانه مي‌خواهيم تا فوري و بي‌درنگ به شكايات واصله رسيدگي و با محاكمه موسوي و كروبي كه هدفي جز شكستن اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدمت به دشمنان اسلام و انقلاب ندارند مزدوران استكبار را به سزاي عمل خيانتكارانه خود برسانند. 
 
7- باتوجه به مواضع روشنگرانه رهبر حكيم انقلاب اسلامي و آشكار شدن اهداف اقدامات ساختارشكنانه سران فتنهملت ايران از خواص خاموش و داراي مواضع مبهم و دوپهلو مي‌خواهد تا ضمن پرهيز از گفتار و رفتار بيگانه پسند و ريختن آب به آسياب فرصت‌طلبان در اسرع وقت مواضع خود را به صورت روشن دقيق و واضح نسبت به سران فتنه و حاميان بيگانه آنان اعلام نمايند. 
 
8- ملت هوشيار و بصير ايران بار ديگر حمايت خود را از قيام مردم مصر كه با الگو قرار دادن انقلاب اسلامي مي‌رود تا طومار فرعونيان زمان را در هم پيچد اعلام داشته و رساترين پاسخ به اقدامات رذيلانه و تبليغات پوچ و دروغين رسانه‌هاي آمريكا، انگليس، اسرائيل غاصب و همپيمانانشان را پيروز كامل از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي و حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و ادامه راه شهيدان گرانقدر راه استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي مي‌داند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ایران بار دیگر علیه فتنه خروشید +عکس, تأکید بر مفسد فی‌الارض بودن سران فتنه و هشدار در مورد ریاست خبرگان,