امام جمعه قم: سران فتنه نه مسلمانند نه ايراني

 

 خطيب نماز جمعه قم گفت: اغتشاشات 25 بهمن ثابت کرد که سران فتنه نه تنها مسلمان نيستند که از صف ايراني بودن نيز خارج شده اند، اما بدانند که همبستگي و اتحاد مردم ايران با مسوولان و سران قوا بار ديگر نظام اسلامي ايران را بيمه کرد.

 
به گزارش ايسنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي در نماز جمعه اين هفته که در شبستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بيان اين مطلب خواستار شناسايي عقبه اين فتنه ها، افشا و نابودي آن شد.
 
وي با بيان اين که دشمنان عناصر خودفروخته خود را براي شکستن ابهت نظام به کار گرفته‌اند، تصريح کرد: اتحاد و همدلي ملت ايران در 9 دي و 22 بهمن درس بزرگي به دشمنان داد.
 
سعيدي بر لزوم شناساي عقبه داخلي اين فتنه‌ها و برافشا و نابودي آن تاکيد کرد و اظهار داشت: من سابقا در تريبون نماز جمعه هشدار دادم که خوارج جديد در حال شکل گيري است و شما مردم امروز شاهد به صحنه آمدن اين خوارج هستيد، اما خوارج جديد بدانند که ذوالفقار علي (ع) همراه با اين مردم در تعقيب و نابودي آنهاست.
 
سعيدي همچنين ايستادگي مردم در طول 32 سال د رراه اسلام را ازويژگي هاي ممتاز ملت ايران برشمرد و تصريح کرد:مردم ايران د رراه استقلال و تماميت ارضي کشور و ارزش‌هاي ديني خسته نمي شوند و قله‌هاي پيشرفت را يکي پس از ديگري طي کرده اند.
 
وي همچنين اظهار کرد: مردم ايران طي سال‌هاي پيروزي پس از انقلاب اسلامي توانستند توطئه هاي استکبار جهاني و صهيونيسم بين الملل را بشناسند و در برابر آن بايستند و خاکريز هاي دشمنان را يکي پس از ديگري فتح کردند و اکنون خود ايران تبديل به يک ابرقدرت شد.
 
سعيدي با بيان اين‌که دشمن نه تنها نتوانست ايران را شکست دهد، بلکه نتوانست از صدور انقلاب به جهان جلوگيري کند، افزود: آنها حتي ميليون ها دلار در لبنان و عراق هزينه کردند، اما به برکت عنايت خداوند در لبنان حزب اللهي به وجود آمد که ابهت چندين ساله اسرائيل را در 33 روز به باد فنا داد و در عراق نيز دولتي روي کار آمد که در راستاي منافع جمهوري اسلامي است.
 
امام جمعه قم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن هفته وحدت اظهار داشت: اولين تلاشي که نبي مکرم اسلام در مدينه انجام داد ايجاد الفت و وحدت بين مومنين بود و تذکر به وحدت از تذکرهاي فراوان ايشان بود.
 
سعيدي با بيان اين که تقريب و وحدت و انسجام آرمان نبوي است بر لزوم وحدت بين مسلمين تاکيد کرد و گفت: بايد هوشيار بود چراکه استکبار جهاني زخم خورده است و هر آن در صدد تقابل مذاهب مختلف است و بايد با اتحاد و استواري در مباحث علمي وارد شويم.
 
امام جمعه قم با اشاره به حوادث اخير مصر گفت:با وزيدن نسيم بيداري ايران به سمت مصر مردم اين کشور توانستد در مدت کوتاهي اين حکومت ديکتاتور را ساقط کنند و اين در حالي ست که صهيونيست ها سعي بر نگهداري حکومت حسني مبارک داشتند و اين موجي است که رهبري فهيم ايران ايجاد کرده است.
 
سعيدي با اشاره به آتش زدن قرآن د رامريکا گفت: آتشي که از قرآن برخاست روزگار دشمنان اسلام را سياه کرد و مردم را به جوشش و نهضت اسلامي تهييج کرد.
 
امام جمعه قم با بيان اين که آنها در داخل کشور نيز عناصر خودفروخته خود را به کار گرفتند و در عاشوراي سال گذشته براي اين‌که ابهت نظام را بشکنند به عزاي اباعبدالله جسارت کردند، اظهار داشت: خوشبختانه ملت ايران در راهپيمايي هاي 9 دي و 19 دي درس بزرگي به آنها داد.
 
سعيدي با اشاره به تکرار شرارت ها خاطر نشان کرد: فتنه گران آنقدر رسوا عمل کردند که امروز همه مردم حتي دوستان ديروز آنها نيز اين فتنه را محکوم کردند.
 
وي در ادامه تصريح کرد: اکنون سخن مردم اين است که اين نگون بختان رياست طلب اگر دين نداريد لااقل فهم و شور سياسي و غيرت ملي داشته باشند، چراکه شما با اين حرکت خائنانه خود نه تنها از صف مسلماني خودتان خارج شديد، بلکه از ايراني بودن هم ساقط شديد.
 
امام جمعه قم خطاب به فتنه گران گفت: شما بايد شناسنامه امريکايي اسراييلي بگيريد؛ چرا که ملت ايران از شما پشتيباني نمي کنند و تنها حاميان شما، رياست طلبان نگون بخت، امريکا و اسراييل هستند.
 
سعيدي در پايان با اشاره به تجمع‌هاي اخير حوزويان و دانشگاهيان و اقشار مختلف مردم در محکوميت اغتشاشات 25 بهمن ماه خاطرنشان کرد: اين همبستگي و اتحاد مردم، مجلسيان و ساير قوا باعث شد که اين نظام مجددا بيمه شود و امروز همه امت اسلامي ايران از قوه قضائيه انتظار دارند که بيش از اين به فتنه گران مهلت نداده و آنها را به اشد مجازات برساند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : امام جمعه قم: سران فتنه نه مسلمانند نه ايراني, حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي در نماز جمعه اين هفته که در شبستان حضرت معصومه (س) برگزار شد, با بيان اين مطلب خواستار شناسايي عقبه اين فتنه ها, افشا و نابودي آن شد, ,