ترور شهيد ژاله در سالگرد «اوجالان» براي خيزش اجتماعي در كردستان بود

 

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه اقدام منافقين در ترور شهيد ژاله برنامه‌ريزي شده و در سالگرد «اوجالان» بود، گفت: فتنه‌گران و منافقين سعي داشتند تا محرك و خيزش اجتماعي را در كردستان به وجود آورند.

 

به گزارش فارس، سردار اسماعيل احمدي مقدم در برنامه ديشب "ديروز، امروز، فردا " با بيان اينكه قبل از انتخابات رياست‌جمهوري 88 همه نيروها از اطلاعات لازم برخوردار بودند، اظهارداشت: بنده در سميناري به همه فرماندهان اعلام كردم كه بايد تا يك هفته پس از انتخابات كاملاً هوشيار بود چراكه با انتخابات‌هاي گذشته تفاوت دارد. 

 
وي با تأكيد بر اينكه عمق حادثه فتنه سال گذشته خيلي قابل پش‌بيني نبود، تصريح كرد: در تظاهرات 25 خرداد عده حجيمي كه رأي داده بودند باور داشتند كه تقلب شده در حالي كه آنها فريب سران فتنه را خورده بودند. 
 
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي بر همين اساس به دستگيري ستادي در قيطريه در جمعه پس از انتخابات اشاره كرد و يادآورشد: استوديويي در آن ستاد كه در واقع ستاد فرماندهي جريان فتنه بود، وجود داشت كه تصاوير ايران را به طور كامل در bbc پخش مي‌كرد. 
 
وي با بيان اينكه در آن ستاد مشاهير هنرمند و غيرهنرمند و دانشگاهي وجود داشتند كه با bbc مصاحبه مي‌كردند، افزود: در اعترافات اعضاي اين ستاد آمده كه در روز انتخابات با كنترل ستادها در همه كشور رأي احمدي‌نژاد از ساير نامزدها بيشتر بود ولي ما ساعت 4 بعدازظهر به موسوي تبريك گفتيم و وي نيز ساعت 11 خود را پيروز انتخابات معرفي كرد. 
 
احمدي‌مقدم با تأكيد بر اينكه فتنه 88 با همه تلخي‌هايش يك آگاهي بخشي نيز براي همه به ويژه نيروي انتظامي به دنبال داشت، اظهارداشت: در 22 بهمن نزديك به 50 ميليون از ملت ايران از مردم مصر حمايت كردند و راهپيمايي بدون مجوز 25 بهمن‌ماه زماني كه نامبارك فرار كرده بود هيچ معنايي نداشت. 
 
وي بر همين اساس به دستگاه امنيتي كشور اشاره كرد كه در حال حاضر در امنيت كامل به سر مي‌برد، اشاره و اضافه‌كرد: هسته و كارگردانان اصلي فتنه در خارج از كشور بوده و سران فتنه بازيچه هستند. 
 
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بر همين اساس به تماس‌هايي كه از خارج كشور با موسوي و كروبي گرفته شد، اشاره و تصريح‌كرد: آنها تحولات مصر و اعدام‌ها را بهانه خوبي مي‌دانستند تا در روز 25 بهمن بيانيه بدهند. 
 
وي با تأكيد بر اينكه برخي از دوستان سران فتنه براي اينكه بتوانند دوباره به صحنه سياسي كشور بازگردند مخالف آنها بودند، گفت: اما پس از اين حادثه آنها نيز اقدام به كمك به سران فتنه كرده و اطلاعيه صادر كردند. 
 
احمدي‌مقدم به كشته شدن شهيد صانع ژاله اشاره كرد و گفت: بر اساس فيلم‌هايي كه مردم در اختيار ما قرار دارند در محل شهادت شهيد ژاله هيچ مأموري وجود نداشته است؛ خانواده‌هاي اين دو شهيد بسيار متدين بوده و عموهاي شهيد ژاله در سپاه فعاليت دارند. 
 
وي با بيان اينكه اقدام منافقين در ترور شهيد ژاله برنامه‌ريزي شده و در سالگرد «اوجالان» بود، اظهادارشت: فتنه‌گران و منافقين سعي داشتند تا محرك و خيزش اجتماعي را در كردستان به وجود آورند. 
 
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تأكيد بر اينكه در 25 بهمن درگيري جدي رخ نداد، تصريح‌كرد: سال گذشته چند صد مجروح در بين نظاميان داشتيم اما در 25 بهمن ماه اغتشاشگران با ديدن مأموران فرار مي‌كردند. 
 
وي بر همين اساس تمام تلاش فتنه‌گران را به وجود آوردن تصويري براي رسانه‌هاي غربي اشاره كرد و افزود: همه رسانه‌هاي خارجي تنها 40 تا 50 نفر را براي نشان دادن داشتند. 
 
احمدي‌مقدم در خاتمه به سايت‌هاي منتسب به برخي از آقايان اشاره و خاطر‌نشان‌كرد: اين سايت‌ها با شايعه‌پراكني سعي داشتند نشان دهند كه وزارت كشور مجوز راهپيمايي صادر كرده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ترور شهيد ژاله در سالگرد «اوجالان» براي خيزش اجتماعي در كردستان بود, در تظاهرات 25 خرداد عده حجيمي كه رأي داده بودند باور داشتند كه تقلب شده در حالي كه آنها فريب سران فتنه را خورده بودند, ,