اطاله محاكمه فتنه‌گران موجب اقدام مردمي عليه سران فتنه مي‌شود

 

 عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به تجمع امروز در محكوميت فتنه‌گران گفت: در زماني كه دستگاه قضايي در مقابل فتنه‌گران اقدامي نمي‌كند، مردم با حضور خود در صحنه دادگاه برگزار كردند و آن‌ها را محكوم كردند و اگر محاكمه سران فتنه انجام نشود مردم خودشان اقدام مي‌كنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمين جعفر شجوني در گفت‌وگو با فارس، درباره پيام تجمع مردمي امروز جمعه در ميدان انقلاب، اظهار داشت: مردم با حضور خود جنايت فتنه‌گران در روز 25بهمن را محكوم و ارادت خود نسبت به ولايت فقيه را اعلام كردند. و همچنين افرادي كه در مقابل اقدامات فتنه‌گران سكوت كرده‌اند را جزو فتنه‌گران حساب كردند. 

 
وي كه در حاشيه تجمع امروز جمعه مردم در محكوميت اقدامات فتنه‌گران در ميدان انقلاب سخن مي‌گفت، با بيان اينكه محكوم كردن فتنه‌گران و خواص ساكت، پيام با عظمت اين تجمع بود، افزود: حضرت علي(ع) به يكي از اصحاب خود فرمودند: فردي كه ساكت است مثل فردي است كه رضايت دارد.
 
حجت‌الاسلام شجوني با اشاره به اعلام موضع اخير چند نفر از خواص، تصريح كرد: اين آقايان اكنون فتنه را محكوم كرده‌اند اما مردم به آن‌ها مي‌گويند چرا دير كرده‌ايد و تاكنون كجا بوده‌ايد؟ 
 
وي بر اين اساس اظهار داشت: به اين نتيجه مي‌رسيم كه بصيرت مردم از بصيرت بعضي از خواص و بعضي از عمامه به سرها خيلي بيشتر است. 
 
عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به اين تجمع و ديگر تجمعاتي كه در محاكمه اقدامات فتنه گران برگزار شده است، بيان داشت: در زماني كه دستگاه قضايي در مقابل فتنه‌گران اقدامي نمي‌كند؛ مردم خودشان دادگاه برگزار كردند و آن‌ها را محكوم كردند و اگر محاكمه سران فتنه انجام نشود مردم خودشان اقدام مي‌كنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اطاله محاكمه فتنه‌گران موجب اقدام مردمي عليه سران فتنه مي‌شود, مردم با حضور خود جنايت فتنه‌گران در روز 25بهمن را محكوم و ارادت خود نسبت به ولايت فقيه را اعلام كردند, و همچنين افرادي كه در مقابل اقدامات فتنه‌گران سكوت كرده‌اند را جزو فتنه‌گران حساب كردند, حجت‌الاسلام والمسل,