پیش بینی یک مرجع تقلید ازآینده عربستان

 

امروز ديكتاتورهاي كشورهاي عربي که گرفتار انقلاب های مردمی شده‌اند،به عربستان پناه مي برند؛ در حالی كه خود عربستان نيز در آينده ای نزديك به سرنوشت این كشورها مبتلا مي شود.   

به گزارش مركز خبرحوزه، آيت الله نوري همدانی در ديدار طلاب و فضلاي  اروميه ا ي مقيم قم با اشاره به انقلاب اسلامي ايران، اظهار داشت: يكي از عوامل مهم پيروزي انقلاب اسلامي، رهبري آن توسط عالمي دانا و توانا و مدبر؛ يعني امام خميني بود؛ البته ايشان يك عالم متعارف نبود؛ بلكه نابغه روزگار بودند وعلاوه بر اشراف بر مسايل ديني، نسبت به اوضاع زمان نيز تسلط كامل داشتند.
 
*انقلاب ایران جهانی شد 
 
ايشان به برخي از بركات انقلاب اسلامي اشاره كردند و با در نظر قراردادن ابعاد بين ا لمللي آن،  افزودند : امروز بعد از گذشت چندين سال از پيروزي انقلاب ايران، شاهد گسترش آن در تمام جهان هستیم و مي بينيم كه چه طوفاني در دنيا به پا كرده و آزاديخواهان جهان با الگوگيري از آن بر ضد مستكبرين برخاسته اند. 
 
معظم له، به فراگير شدن حركات و جنبش هاي اسلامي در كشورهاي عربي عليه مستكبرين و ديكتاتورها اشاره كرده وگفتند : طبق اطلاعات حاصله، سران  اين كشورها  به عربستان پناه بردند ه اند؛ در صورتي كه خود عربستان نيز بزودي شاهد اين حركات خواهد بود؛ چراكه مردم جهان هوشيار شده اند و ديكتاتورها فهميد ه اند كه ديگر آب خوش از گلوي آنها پايين نخواهد رفت .
 
اين مرجع تقليد تصريح كردند : دشمنان اسلام وايران از همان روزهاي آغازين انقلاب اسلامي به جايگاه و عظمت آن پي برده و خواستند به ترفندهاي مختلف  آن را نابود كنند، اما تا امروز نتوانسته و نخواهند توانست؛ چرا كه ديگر انقلاب اسلامي ايران فراگير شده است .
 
* ازسياست غافل نشویم
 
ايشان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به  جايگاه هدايت انسان ها، ابراز داشتند : امروز باتوجه به گستردگي انقلاب  اسلامي وقرارگيري در عصري كه هجمه عليه دين زياد است، نقش روحانيون در هدايت افراد وحفظ دستاوردهاي انقلاب بسيار سنگين است. 
 
معظم له با تاكيد براين كه طلاب بايد عالم به زمانه باشند، گفتند: امروز روحانيون علاوه برتسلط به علوم ديني، بايد از مسايل دنيا نيز آگاه بوده و از سياست غافل نشوند ودر منبرها  از اوضاع فعلي جهان سخن به ميان آورند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پیش بینی یک مرجع تقلید ازآینده عربستان, امروز ديكتاتورهاي كشورهاي عربي که گرفتار انقلاب های مردمی شده‌اند, به عربستان پناه مي برند؛ در حالی كه خود عربستان نيز در آينده ای نزديك به سرنوشت این كشورها مبتلا مي شود, آيت الله نوري همدانی در ديدار طلاب و فضلاي اروميه ا ي مقيم قم, ,