براي انتقام از خميني بايد نوك پيكان را سمت خامنه اي بگيريم (خبر ويژه)

سايت صهيونيستي بالاترين به توجيه كاربران ضدانقلابي خود درباره مواضع منافقانه موسوي و نام بردن وي از امام خميني پرداخت.
موسوي هر چند كه مورد حمايت كامل جريان هاي هدايت كننده ضدانقلاب در خارج كشور قرار دارد اما بعضاً به اعتبار نام بردن از امام و انقلاب و قانون اساسي مورد تخطئه نيروهاي ميداني در فضاي مجازي قرار مي گيرد كه تأكيد مي كنند اپوزيسيون سبز با اسلام و امام و قانون اساسي دشمني كامل دارد.
«بالاترين» براي توجيه اين طيف اخير از عناصر ضدانقلاب نوشت: اين بحث ها در فضاي مجازي احمقانه است كه چرا موسوي از خميني نام مي برد. الكي احساساتي نشويد. فحش دادن يا پاره كردن عكس، كارهاي حاشيه اي هستند و هيچ سودي براي ما ندارند. خميني امروز نيست و مشكل اصلي امروز ما خامنه اي است. هر هدفي غير از خامنه اي حاشيه اي خواهد بود و نوك پيكان را بايد به سمت او نشانه برويم.
اين سايت صهيونيستي كه پيش از اين تا مرز اهانت به پيامبر اسلام(ص) و ستايش از عبيدالله بن زياد و يزيد- به خاطر برپايي جنايت روز عاشورا- پيش رفته، ادامه مي دهد: ما بايد خميني را مقابل خامنه اي نشان دهيم. الله اكبر شعار مختص حكومت بود و آن زمان كه مخالفان در نمازجمعه از الله اكبر استفاده كردند، كساني مي گفتند ما اعتقاد نداريم به الله اكبر و اين بد است و مال اسلام است و از اين حرف ها. فكر مي كنم وقت آن رسيده كه به عقلانيت [نفاق] مورد نظر موسوي برسيم. ما نبايد كوتاه بين باشيم. امروز خميني در قيد حيات نيست. ما بايد با استفاده ابزاري از نام او، به اپوزيسيون سبز سود برسانيم.
بالاترين در پايان اين مطلب توهم آلود و خودفريبانه نوشت: فكر مي كنيد كساني كه خامنه اي را ولي فقيه و عادل و پاك مي دانند با چه وسيله اي مي شود بي اعتقاد كرد و به شك انداخت؟ ما براي تفرقه بين ولايت مداران و جنگ انداختن بين آنها و تضعيفشان، بايد خامنه اي را به نام خميني بكوبيم.
اين تحليل اگرچه پرده از عمق نفاق فتنه سبز مي گشايد اما در نوع خود نشان مي دهد كه گردانندگان رسانه هاي ضدانقلاب تا چه قدر پرت از مرحله و احمق هستند؛ چه اينكه نام بردن از حضرت امام خميني(ره) به مفهوم تاكيد بر همه ارزشهاي والاي خط امام نظير اسلام خواهي، عدالت طلبي، استكبارستيزي و در رأس همه آنها ولايت فقيه است، همچنان كه امام بارها بر شايستگي هاي حضرت آيت الله خامنه اي براي رهبري تصريح فرموده اند. از طرف سوم نيز منظومه فكري حضرت امام آن قدر جامع و مانع و روشنگر و بصيرت بخش است كه تأكيد بر نام و ياد آن حضرت باعث رسوايي منافقين در طول 3 دهه عمرمبارك انقلاب اسلامي شده و آخرين اين منافقين، عناصري نظير موسوي و كروبي و خاتمي هستند كه دستشان به بركت تأكيد ملت بر خط امام خميني رو شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : براي انتقام از خميني بايد نوك پيكان را سمت خامنه اي بگيريم (خبر ويژه), سايت صهيونيستي بالاترين به توجيه كاربران ضدانقلابي خود درباره مواضع منافقانه موسوي و نام بردن وي از امام خميني پرداخت, ,