سرلشکر فيروزآبادي درپي قيام ملت‌هاي مسلمان منطقه؛


ملتی که براساس انگيزه الهي و ملي و انگيزه آزادي‌خواهي به حركت درآمده‌ توقف ناپذیر است
سپاه نیوز: رييس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به خيزش ملت‌هاي مسلمان منطقه، خطاب به فرماندهان ژنرال‌هاي اين كشورها گفت: ظرف سي‌سال دلهاي اين ملت‌ها با فرهنگ استقلال و آزادي و به تعداد روزهاي عمرشان با شعار قرآن كريم و نداي الله‌اكبر، لا‌اله‌الاالله‌ و محمد رسول‌الله پيوند خورده است. اين ملت‌ها را نمي‌توان و نمي‌شود با گلوله متوقف كرد. اين مردم را با تجهيزات كارآمد در خطوط مرزي نمي‌شود متوقف كرد، اين مردم براساس انگيزه الهي و ملي و انگيزه آزادي‌خواهي به حركت درآمده‌اند.
به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشكر سيد حسن فيروز‌آبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح امروز شنبه سي‌ام بهمن‌ماه در دانشگاه عالي دفاع ملي با حضور اساتيد و دانشجويان دانشگاه طي سخناني به نمايندگي از سوي نيروهاي مسلح از آحاد ملت بزرگ ايران و حضورشان در راه‌پيمائي يوم‌الله 22 بهمن‌ماه سپاس‌گذاري و قدرداني كرده و اين حركت را نشانه عزت، همت و فهم بزرگ سياسي مردم برشمرد و افزود: اين حركت عظيم به يقين موجبات تعالي روحيه و اقتدار نظام و نيروهاي مسلح را فراهم مي‌آورد.

وي در ادامه سخن خطاب به مسئولين و اساتيد حاضر در جلسه اهميت توجه به تفكر و دانش راهبردي قرآن پايه در فرماندهان و مديران ارشد نظام اسلامي را ياد‌آور شده و دانشگاه‌ عالي دفاع ملي را بالاترين مركز آموزش و پژوهش راهبردي و توليد علم در كشور محسوب كه تاكنون در راستاي اعتلاء جايگاه ارزشمند و مؤثر مديريت دفاعي و راهبردي در كشور گامهاي مطلوبي را برداشته و توليد علوم راهبردي اسلام محور و تعالي تفكر مديريت قرآن پايه در امور كلان كشور را تعقيب مي‌كند.

عضو شوراي عالي امنيت ملي كشور در ادامه سخنان خود نظارت عاليه و هدايت‌هاي حكيمانه و داهيانه مقام معظم رهبري و فرماندهي معظم كل قوا بر دانشگاه عالي دفاع ملّي و افق چشم‌انداز آن را از بركات و اسباب موفقيت اين دانشگاه در تربيت نيروهاي راهبردي در كشور قلمداد و براي تمامي خدمتگزاران دانشگاه در پيگيري و صرف اهتمام والا در اين تكليف و جهاد علمي آرزوي موفقيت كرد.

فيروزآبادي در ادامه به اهميت برخورداري از تفكر راهبردي،‌ مسؤلانه و اسلام‌محور در فرماندهان و مديران نظام اسلامي اشاره كرده و علت موفقيت آنان را، پايداري بر احكام اسلام دانسته و خطاب به فرماندهان ارتش‌هاي اسلامي در كشورهاي مسلمان گفت: به يقين هيچ ارتشي در راهبردها، داكترين طرح‌ريزي‌هاي اساسي و تهيه و تجهيز نظامي براي مقابله با ملّت خود طراحي نشده و نخواهد شد مگر ارتش رژيم اشغالگر قدس كه همچون غده‌اي سرطاني، فلسطين عزيز را به اشغال درآورده است و خود را متناسب با مبارزه و مقابله با مردم مظلوم و ساكنان واقعي اين كشور طراحي و تجهيز كرده است.

وي سپس به رابطه ارزشمند نيروهاي مسلح كشورهاي اسلامي به عنوان فرزندان آن ملت اشاره داشته و افزود: اكنون كه ملت‌هاي اسلامي در كشورهاي منطقه به حركت درآمده و خواهان استقلال، آزادي و مردم‌سالاري اسلامي هستند بجاست به حمايت بدنه اين ارتش‌هاي مسلمان و اين فرزندان ملت در اين خواسته‌هاي موجه و هماهنگ كردن خود با آن توجه شود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه تحليل خود از ارتباط محكم بين نيروهاي مسلح كشورهاي اسلامي و ملت‌هاي بپاخاسته در منطقه سخن گفته و خطاب به فرماندهان اين ارتش‌ها ‌عنوان كرد: من به عنوان يك برادر و همكار به اين ژنرال‌ها و فرماندهان ارتش‌هاي كشورهاي مسلمان،‌ صميمانه، دوستانه و برادرانه اخطار مي‌كنم از سرنوشت ژنرالهاي معدوم شده پس از انقلاب اسلامي و ژنرال‌هاي صدام حسين پس از سقوط او درس بگيرند و در اين باب چند نكته تاريخي را براي تأمل در رفتارهاي آتي عرض مي‌كنم.
فيروزآبادي ادامه داد: نكته‌ اول اين است كه حاكمان اين كشورها كه به دليل وابستگي و تحقير ملت‌هايشان، امروز مورد قبول كشورهاي خود نيستند از ارتش‌هايشان مي‌خواهند كه ملت‌هايشان را سركوب كنند كه ما متأسفانه اخباري از اين قبيل را مي‌شنويم. اما تجربه انقلاب اسلامي ايران نشان داده كه اين ژنرال‌ها و فرماندهان هستند كه وابسته به آمريكا و اسرائيل و غرب هستند يا جيره خوار طاغوت‌ها هستند و من به همين دليل از بدنه ارتش‌ها، كه بدنه متصل به ملت‌ها و با ملت‌ها هستند خواسته‌هايشان و دلشان با ملت يكي است صحبتي نمي‌كنم.

وي افزود: ژنرال‌ها در ارتش شاه به دو دسته تقسيم شدند: يك دسته فرماندهاني كه سركوب مردم و كشتار مردم را برعهده گرفتند به‌خاطر اينكه از سفارت آمريكا دستور مي‌گرفتند. به‌خاطر اينكه فرستاده دولت آمريكا به آنها دستور مي‌داد كه حساب اين‌گونه ژنرال‌ها در كشورهاي مسلمان كه دستور از دشمنان اسلام مي‌گيرند معلوم است.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: گروه ديگر از ژنرال‌ها و فرماندهان رژيم شاه و يا برخي كه اكنون در كشورهاي اسلامي هستند كه خيال مي‌كنند كه درگيري با مردم فايده‌اي دارد و مي‌خواهند كه به آرامش كشور كمك كنند. من با گروه اول كاري ندارم. تكليف آنها با خدا است، ولي ژنرالهايي كه مي‌خواهند به كشور كمك كنند و از تماميت ارضي و خاك خود در اين برهه در برابر تجاوز به مرزهاي كشورشان دفاع و آن را حفظ كنند؛ اين‌ها بدانند كه حركت مردم در كشورهاي اسلامي يك حركت سياسي مقطعي نيست، يك حركت بي‌ريشه نيست و حركتي تحريك‌كننده كه دست خارجي در آن باشد، نيست.

فيروزآبادي تصريح كرد: ظرف سي‌سال دلهاي اين ملت‌ها با فرهنگ استقلال و آزادي و به تعداد روزهاي عمرشان با شعار قرآن كريم و نداي الله‌اكبر، لا‌اله‌الاالله‌ و محمد رسول‌الله پيوند خورده است. اين ملت‌ها را نمي‌توان و نمي‌شود با گلوله متوقف كرد. اين مردم را با تجهيزات كارآمد در خطوط مرزي نمي‌شود متوقف كرد، اين مردم براساس انگيزه الهي و ملي و انگيزه آزادي‌خواهي به حركت درآمده‌اند.

وي سپس به نتايجي تاريخي از خيانت فرماندهان به ملت خود اشاره كرد و آنرا اسفناك و حقارت‌آميز برشمرده و بيان كرد: ژنرالهاي شاه در زمان انقلاب اسلامي ايران، بعد از سقوط طاغوت به كشورهاي مختلفي فرار كردند همچون يك سرباز معمولي در كشورهاي جهان آواره شدند. تعدادي به سمت روسيه، برخي به انگلستان و عده‌‌اي هم خواهان پناهندگي به آمريكا شدند. اما هيچكدام از اين كشورها حاضر نشدند اين ژنرال‌ها را حتي به‌عنوان مزدور بپذيرند و اكنون بعد از سالها بايد در آرزوي ديدن خاك و ملتشان اشك بريزند.

عضو شوراي عالي امنيت ملي ادامه داد: اكنون كه مي‌گويم اين ژنرال‌ها از انقلاب اسلامي ايران درس بگيرند، به خاطر همين است كه ژنرالها و فرماندهان كشورهاي اسلامي به اين سرنوشت شوم بيانديشند، با ملتشان درگير نشوند و سلاحشان را در حفاظت مرزها و در جلوگيري از نفوذ دشمنان استكباري و صهيونيستي بكار بگيرند.

فيروزآبادي گفت: من براي اين فرماندهان كه خدمتگزار ملت خود و خيرخواه اسلام هستند دعا مي‌كنم و اميدوارم خداوند متعال كمك كند به ژنرال‌ها و فرماندهان كشورهاي اسلامي كه تجربيات عمر نظامي خود را در جهت حفظ كشورشان بكار بگيرند.

وي در ادامه سخنان خود مجددا به نقش و اهميت تصميم‌گيري صحيح و راهبردي اشاره كرده و تصميم‌گيري بر مبناي قرآن و اسلام را تنها راه فلاح و موفقيت در عمل دانسته و افزود: ما در جمهوري اسلامي ايران، همه‌ كشورهاي اسلامي را آزاد و مستقل و زير پرچم خودشان مي‌خواهيم. جمهوري اسلامي ايران آرزويي جز استقلال، آزادي و رهاشدن كشورهاي مسلمان از زير يوغ استعمارگران ندارد. ما مي خواهيم ملت‌هاي مسلمان خودشان باشند و فرماندهان نظامي در اتصال و پيوستگي مردم، كشورشان را اداره كنند.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان سخنان خود به تكليف الهي و اسلامي مسلمانان نسبت به همديگر اشاره كرده و اظهار داشت: در پايان مايلم اين چند كلمه را از سر خير‌خواهي كه مي‌بينم كسي نيست كه اين ژنرال‌ها را نصيحت كند، به‌عنوان يك برادر نظامي و مسلمان به آن دسته از فرماندهان دلسوز و حامي مردم اين كشورهاي در حال انقلاب، پيام مي‌فرستم. توان و همت خود را براي دفاع از كشورهايتان در برابر تهديداتي كه پس از پيروزي از جانب آمريكا و صهيونيسم به شما تحميل خواهد شد، ذخيره كرده و خشم خود را براي پرخاش به استكبار و صهيونيسم جهاني حفظ و آماده فرياد كنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سرلشکر فيروزآبادي درپي قيام ملت‌هاي مسلمان منطقه, ,