سردار سلامي:

مردم اجازه نمی دهند حادثه عاشورا تکرار شود
سپاه نیوز: جانشين فرمانده كل سپاه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت است گفت: مردم دیگر اجازه نمی دهند حادثه عاشورا تکرار شود و امام خود را تنها گذارند.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه در مراسم هشتمين سالگرد شهادت سردار مجيد حاجي‌حاتم كه شب گذشته در حسينيه دوكوهه تهران برگزار شد، گفت: شهدا مظهر قدرت ايران و مظاهر درخشاني از روح بلند يك ملت شيعه هستند.
وي افزود: به بركت اين مردان پاك كشور ايران بعد از انقلاب اسلامي توانست در مقابل دشمن بايستد و اين ايستادگي راز بزرگ پيروز ملت ايران در صحنه‌هاي مختلف در برابر آمريكا شد.
سردار سلامي ادامه داد: اگر اين شهدا نبودند بعد از انقلاب اسلامي كه بزرگترين شكست سياسي براي بزرگترين قدرت جهاني بود، دشمنان يقينا مي‌توانستند دوباره به اين كشور برگردند اما خون اين شهدا توانست راه نفوذ مجدد اين دشمنان را بر سرنوشت سياسي و اجتماعي ما ببندد.
جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه حق هميشه بر باطل پيروز است، اظهار داشت: هرچه خورشيد انقلاب در مشرق خود دورتر مي‌شود شعاع تابش آن در جهان بيشتر مي‌شود. انقلاب اسلامي آيينه تمام نماي تحقق سنت‌هاي الهي شد و امروز پايه پرمهر اين انقلاب، آزادي و ارزش‌هاي الهي را براي ديگر ملت‌ها به ارمغان آورده است.
سردار سلامي با بيان اينكه دشمنان با ترفندهاي زياد و متفاوت تلاش كردند تا نور انقلاب را خاموش كنند، گفت: در اين 32 سال انقلاب ما فراز و نشيب‌هاي بسيار دشواري را پشت سر گذاشته است كه هر ملتي نمي‌تواند در برابر اين مشكلات دوام بياورد. آمريكا براي مقابله با انقلاب ما از تمام توان خود بهره برد اما باز هم انقلاب اسلامي پيروز شد.
وي افزود: آمريكايي‌ها در افغانستان و عراق بحران آفريدند اما دستاوردهاي آن نصيب انقلاب اسلامي شد و امروز شاهديم آمريكايي‌ها لبنان را نيز از دست داده‌اند و ديديم كه يكي از سرشاخه‌هاي كوچك انقلاب در غرب خاورميانه ظرف 48 ساعت هيبت آمريكا و رژيم صهيونيستي را فرو ريخت. آنها حتي نتوانستند 33 روز در مقابل مقاومت اسلامي دوام بياورند.
سردار سلامي با اشاره به تحولات اخير منطقه تصريح كرد: امروز مردم انقلابي در بلاد اسلامي منتشر شده‌اند و عليه سياست‌هاي استعماري و آمريكايي قيام مي‌كنند و چراغ‌هاي آمريكا يكي يكي در حال خاموش شدن است.
جانشين فرمانده كل سپاه افزود: مصر لنگرگاه آمريكا و رژيم صهيونيستي بود و از طريق آن جبهه ملت‌هاي اسلامي را به هم ريخته بودند ولي الان اين قائله به هم خورده است. امروز طوفان سياسي در منطقه آغاز شده است و آمريكايي‌ها كه در حل بحران افغانستان و عراق درمانده بودند امروز با يك جبهه گسترده و وسيع اسلامي مواجه شده‌اند كه از مهار اين شعله‌هاي خشم عاجز است و اين ثمره خون شهداي انقلاب اسلامي ايران است.
سردار سلامي با بيان اينكه آمريكايي‌ها مي‌دانند مركز انتشار قانون و كانون بيداري اسلامي كشورها ايران است، اظهار داشت: آمريكايي‌ها امروز پاتك خود را عليه انقلاب اسلامي انجام داده‌اند تا انقلاب اسلامي را در درون خود درگير مسائل انحرافي كنند و دست به يك استراتژي شتاب‌زده تعجيلي و ناقص انفعالي زدند و زماني كه مردم ايران سرمست از سالگرد پيروزي انقلابشان و پيروزي انقلاب مصر بودند با يك خطاي تاريخي مثل هميشه يك حركت ضعيف را سازماندهي كرده‌اند.
وی اظهار داشت: آمريكايي‌ها رژيم صهيونيستي و انگليسي ها با همكاري فتنه‌گران داخلي كه خداوند آنها را كر،‌ كور و لال كرده است، مي‌خواستند با ايجاد يك حركت مردمي به مقاصد خود برسند. آنها فكر مي‌كردند مي‌توانند تاريخ ملت ايران را به زبان انگليسي بنويسند و ملت ايران را زير فرهنگ آمريكايي مسموم كنند.
وي ادامه داد:‌ دشمنان و فتنه‌گران در روز 25 بهمن تمام توان خود را به كار گرفتند اما چيزي جز شكست عايدشان نشد. آمريكا كه امروز مي‌خواهد نظم نوين جهاني را برپا كند حتي لايق اداره حكومت خود نيست و ميزان بدهكاري و تعداد بيكاران اين كشور گوياي اين مسئله است.
سردار سلامي با بيان اينكه امروز انقلاب اسلامي در اوج قدرت خود است تأكيد كرد: مردم ديگر اجازه نمي‌دهند حادثه عاشورا تكرار شود و امام خود را تنها نمي‌گذارد و هميشه در صحنه هستند.
جانشين فرمانده كل سپاه در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به شهيد سردار حاجي حاتم گفت: اين شهيد يك نشانه كامل از يك انسان با اخلاق است وي مردي با اخلاق، متواضع، متفكر، خويشتن‌دار، مدير و خطرپذير بود.
وي افزود: زماني كه طالبان در افغانستان حاكم بود سردار حاجي حاتم چندين بار به آن سرزمين مأموريت رفته‌اند و اين نشان از خطرپذيري ايشان بود. او همچنين در سال‌هاي دفاع مقدس ضامن و عامل بخش مهمي از امنيت كشور بود.
سردار سلامي در پايان با بيان اينكه زماني كه سردار حاجي حاتم در قيد حيات بود آينده‌اي درخشان را در او مي‌ديديم اظهار داشت: اين شهيد يك مجاهد حقيقي بود كه شهادت زيبنده او بوده است و ما بايد امروز از دستاوردها، مجاهدت و فداكاري‌هاي اين شهدا پاسداري كنيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مردم اجازه نمی دهند حادثه عاشورا تکرار شود, جانشين فرمانده كل سپاه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت است گفت: مردم دیگر اجازه نمی دهند حادثه عاشورا تکرار شود و امام خود را تنها گذارند, ,