خبرفوری/ فائزه هاشمي بازداشت شد
 

 

فائزه هاشمي رفسنجاني كه در تمام تجمع‌هاي غيرقانوني بعد از انتخابات سال 88 تاكنون حضور داشته است، عصر امروز در خيابان ولي‌عصر(عج) بالاتر از تقاطع فاطمي بازداشت شد.
 
به گزارش رجانیوز ٰ فائزه هاشمی در حالي بازداشت شد كه در حال تحريك كردن عابران پياده در اين مسير براي تجمع و سردادن شعار عليه نظام بود.
 
فائزه هاشمی، در جریان ناآرامی های 30 خرداد امسال نیز، به همراه برخی بستگانش، از جمله دو دختر خود و همسر حسین مرعشی در میان آشوبگران حضور یافت که که همگی توسط ماموران حافظ امنیت دستگیر شدند اما با وساطت‌های انجام گرفته، بازداشت آنان بیش از دو روز طول نکشید. 
 
گفته شد آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني در واكنش به حضور فرزندش در آشوب روز 30 خرداد ادعا كرده است كه وي براي خوردن ساندويچ در اين محل حضور داشته است.
 
فائزه هاشمي همچنين در جريان هتك حرمت عاشوراي حسيني در سال گذشته نيز در كنار عناصر ضدانقلاب، بهايي‌ها، عوامل منافقين و سلطنت‌طلب‌ها به ميدان آمد و به تحريك و افزودن بر دامنه ناآرامي‌ها پرداخت.
 
حضور فائزه هاشمي در تجمع‌هاي غيرقانوني متعدد روزهاي 25 خرداد، 30 خرداد، روز قدس، 13 آبان، 16 آذر، روز عاشورا در سال 88 و تجمع غيرقانوني امروز به دعوت ضدانقلاب مقيم خارج در حالي است كه تاكنون برخورد قضايي با وي انجام نشده است، به طوري كه در جريان بازداشت 30 خرداد 88 نيز بيش از چند ساعت در بازداشت نماند.
 
 قوه قضائيه تاكنون تأكيد كرده است كه به محض ورود مهدي هاشمي به كشور با او برخورد خواهد كرد اما با وجودي كه فائزه هاشمي در كشور حضور دارد، تاكنون وي را احضار و با او برخورد نكرده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خبرفوری/ فائزه هاشمي بازداشت شد, فائزه هاشمي رفسنجاني كه در تمام تجمع‌هاي غيرقانوني بعد از انتخابات سال 88 تاكنون حضور داشته است, عصر امروز در خيابان ولي‌عصر(عج) بالاتر از تقاطع فاطمي بازداشت شد, ,