آيت الله نمازي:

اظهارات هاشمي برخلاف مطالبات مردم بود
كاشان - يك عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اظهارات هاشمي رفسنجاني در خصوص اغتشاشات اخير برخلاف مطالبات مردم بود.

ايت الله 'عبدالنبي نمازي'، شامگاه يكشنبه در گفت وگوي اختصاصي با ايرنا اظهار داشت: مردم و علما با تجمع و راهپيمايي ضمن محكوم كردن اقدامات سران فتنه خواستار محاكمه آنان شدند.
وي افزود:‌ هيات رييسه مجلس خبرگان با انتشار بيانيه اي موضع خود را به صورت رسمي اعلام كرد و‌ هاشمي رفسنجاني نيز يكي از اعضاي هيات رييسه مجلس خبرگان بود اما پس از اعلام اين بيانيه در مصاحبه اي با يكي از رسانه ها اظهاراتي بيان كرد كه با آنچه كه در بيانيه هيات رييسه مجلس خبرگان بيان شده هماهنگي نداشت.
آيت الله نمازي تصريح كرد: در اين بيانيه به صورت آشكار بر حركت آمريكايي و اسراييلي سران فتنه تصريح شده بود اما آقاي هاشمي در مصاحبه خود به حد بسيار ضعيفي بيان كردند كه مخالفت با قانون حرام است.
اين عضو خبرگان رهبري گفت:‌ هاشمي در گفته هاي خود نه تنها سران فتنه را محكوم نكرد بلكه اصلا به اغتشاشات و ايجاد ناامني فتنه گران نيز اشاره اي نداشت.
آيت الله نمازي افزود:‌ وي در مصاحبه خود دعوت به اتحاد و همدلي كرد اما از اتحاد چه افرادي و با چه كساني سخني مطرح نكرد.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان،‌ اظهارداشت:‌ كسي كه فريب خورده، از خط امام راحل زاويه پيدا كرده است و از مردم و ولايت فقيه جدا شده اتحاد و وحدت برايش معنا ندارد.
آيت الله نمازي، خاطرنشان كرد: مردم با بصيرت ايران اسلامي با تبعيت از رهنموده هاي رهبر معظم انقلاب تمام دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان و معاندين نظام اسلامي را نقش بر آب خواهند كرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آيت الله نمازي: اظهارات هاشمي رفسنجاني در خصوص اغتشاشات اخير برخلاف مطالبات مردم بود, ,