ميليون‌ها امريكايي‌ به اينترنت پرسرعت دسترسي ندارند

 براساس نقشه جديد اينترنت پرسرعت در آمريكا كه توسط دو آژانس در اين كشور تهيه شده، اعلام شد كه بسياري از مردم ساكن در مناطق جنوبي و غربي آمريكا به اينترنت پرسرعت (باسيم يا بي‌سيم) دسترسي ندارند.

به گزارش ايسنا، نخستين نقشه ملي اينترنت پرسرعت در آمريكا نشان مي‌دهد كه بين پنج تا 10 درصد از مردم آمريكا به اينترنت پرسرعت دسترسي ندارند.

اين نقشه توسط اداره مخابرات و اطلاعات آمريكا و هم‌چنين كميسيون فدرال ارتباطات آمريكا تهيه شده است و به ارائه‌كنندگان اينترنت پرسرعت و هم‌چنين آژانس‌هاي دولتي كمك مي‌كند تا مناطقي را كه به اينترنت پرسرعت نياز دارند، شناسايي كنند و همچنين اين امكان را به مصرف‌كنندگان مي‌دهد تا به مقايسه سرويس‌هاي اينترنت و سرعت آن‌ها بپردازند.

ميليون‌ها نفر از مردم آمريكا در مناطقي زندگي مي‌كنند كه به اينترنت پرسرعت دسترسي ندارند و حتي اگر خواهان اين امكانات هم باشند به خاطر نبود زيرساخت‌هاي لازم نمي‌توانند از اين امكانات استفاده كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ميليون‌ها امريكايي‌ به اينترنت پرسرعت دسترسي ندارندبراساس نقشه جديد اينترنت پرسرعت در آمريكا كه توسط دو آژانس در اين كشور تهيه شده, اعلام شد كه بسياري از مردم ساكن در مناطق جنوبي و غربي آمريكا به اينترنت پرسرعت (باسيم يا بي‌سيم) دسترسي ندارند, ,