در بيانيه اي خطاب به ملت ايران اعلام شد
خانواده شهيد صانع ژاله : سران فتنه و حاميان منافق آنها قاتل فرزندمان هستند

خانواده شهيد صانع ژاله با انتشار نامه اي بر كينه توزي فتنه گران خط بطلان كشيده و تاكيد كردند كه همواره خود را سرباز نظام و ولايت مي دانيم.
به گزارش فارس متن كامل اين نامه بدين شرح است:
بسم رب الشهدا والصديقين
بار ديگر دست جنايتكار آمريكا، انگليس و اسرائيل از آستين فتنه گران و منافقين كوردل درآمد و يكي از فرزندان ايران اسلامي، حافظ قرآن، دانشجو و هنرمند بسيجي متعهد صانع ژاله را به شهادت رساندند.
ما خانواده آن شهيد والامقام لازم مي دانيم به جهت تنوير افكار عمومي مطالبي را به سمع و نظر مردم آگاه و بصير ايران اسلامي عرض كنيم.
ما خانواده شهيد ژاله از بدو انقلاب تاكنون همراه و پشتيبان خط امام(ره) و رهبري معظم انقلاب بوده و هستيم و هيچ گاه از آرمانهاي امام(ره) و انقلاب فاصله نگرفته و نمي گيريم و خود را سرباز ولايت مي دانيم و تا آخرين قطره خونمان از انقلاب و خط رهبري حمايت كرده و پشتيباني خود را اعلام مي كنيم.
خانواده شهيد ژاله تاكيد كرده اند: اجازه نخواهيم داد فتنه گران كوردل از خون پاك و مطهر شهيدمان سوءاستفاده كرده و فتنه ديگري خلق كنند و بدين وسيله تنفر و انزجار شديد خود را از سران فتنه و حاميان منافق آنان اعلام كرده و آنان را در شهادت فرزندمان مسئول مي دانيم.
در اين نامه خطاب به ملت ايران تصريح شده است: لازم مي دانيم از حضور ميليوني امت حزب الله و مردم فهيم و آگاه تهران، كرمانشاه، پاوه و اورامانات و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، ائمه جمعه و جماعات، روحانيت، دانشجويان، فرهنگيان، بسيجيان، بازاريان و خواهران و برادراني كه در تشييع و تدفين كم نظير فرزندمان شركت كرده و با حضورشان تسلي بخش قلب مجروحمان بودند، تقدير، تشكر و سپاسگزاري كنيم.
با تشكر جان نثار انقلاب و رهبري خانواده شهيد صانع ژاله بزرگ خاندان؛ حاج مصطفي ژاله، قادر ژاله، پيمان ژاله، اقبال ژاله و ابراهيم خوشرو.
گفتني است؛ شهيد صانع ژاله در 25 بهمن در پي شليك گلوله جريان نفاق به شهادت رسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بيانيه اي خطاب به ملت ايران, خانواده شهيد صانع ژاله : سران فتنه و حاميان منافق آنها قاتل فرزندمان هستند, ,