بالا رفتيم ماست بود پايين اومديم دوغ بود... قصه ما دروغ بود!

رسانه هاي اپوزيسيون بدون اينكه كلاغي در كار باشد، همان «بي كلاغي» را تبديل به «چهل كلاغ» كردند!

اين آخرين قضاوت شبكه ضد انقلابي «بالاترين» درباره تحركات سراسر خالي بندي رسانه هاي اپوزيسيون و جعل خبر درباره جنبش و تظاهرات و... عليه جمهوري اسلامي است.
در حالي كه طي دو هفته اخير بالاترين به همراه ساير اعضاي شبكه زنجيره اي عنكبوت مشغول تنيدن در تار توهم و خيال بود، يكي از كاربران دايمي بالاترين در خارج كشور احساس سرخوردگي كرده و نوشته است: رسانه نمي تواند كلاغ توليد كند. توليد كلاغ نياز به پدر و مادر و آشيانه دارد. رسانه همچنين- اگر كلاغي به روش طبيعي توليد شد- مي تواند آن يك كلاغ را تا 40 كلاغ نشان بدهد و نه بيشتر.
اشاره اين ضد انقلاب مقيم لندن به بازي هاي آرشيوي و خبرسازي هاي 25 بهمن است كه طي آن تصاوير خرداد سال گذشته را جاي تظاهرات كذايي 25 بهمن جا زده و چند صد نفر را چند صد هزار نفر جا زده بودند، يعني يك كلاغ، هزار كلاغ!
وي در ادامه به هم قطاران مي نويسد: شما در ايران خوابيد، من هم در لندن. خيلي خسته ام، مي خواهم بخوابم. اما بياييد جلو در گوشتان رمزي بگويم. خطر از بيخ گوشمان رد شد ولي-بي خيال كيهان- بايد عاقلانه تر رفتار كنيم، اگر كه مي خواهيم جنبش بجنبد و به حداقلي برسد. حركت 25 بهمن نه در هدايت و نه در بدنه توان براندازي را ندارد و فقط مي تواند يك جنبش چريكي شود.
همزمان با انتشار اين مطلب در بالاترين، سايت ضدانقلابي خودنويس نسبت به هويت جريان رسانه اي مدعي هدايت اغتشاش در ايران ابراز ترديد كرده است. خودنويس با اشاره به گروه فاقد هويتي به نام «شوراي هماهنگي راه سبز اميد» و عضويت اردشير امير ارجمند و مجتبي واحدي (سردبير فراري آفتاب يزد) در اين شورا- به عنوان 2مشاور موسوي و كروبي- مي نويسد: حسب ظاهر چنين شورايي اعلام موجوديت كرده ولي آنچه ما نمي بينيم و شايد هم هيجانات و احساسات زودگذر كه به ناگاه در سايه شبكه هاي مجازي به اوج مي رسد و به همان سرعت فروكش مي كند از واقعيات مردان پشت صحنه آگاه مي شديم.
خودنويس تأكيد مي كند كه مدت هاست مديريت اپوزيسيون سبز به خارج كشور منتقل شده است.
خاطر نشان مي شود در افتضاح رسانه اي مربوط به روز اول اسفند، تيمي از سايت هاي زنجيره اي شامل جرس، كلمه، نوروز، امروز، نداي سبز آزادي، رسا، سحام نيوز، تغيير، ميزان خبر، تحول سبز و دانشجو نيوز با انتشار بيانيه مشتركي خواستار برپايي تظاهرات شده بودند كه فاقد كمترين اثرگذاري اجتماعي بود. نكته جالب اينكه همين بيانيه با آب و تاب فراوان درصدر اخبار لايه دوم شبكه عنكبوت (شامل راديو زمانه، بي بي سي، صداي آمريكا، راديو فردا، روزنت، دويچه وله، راديو فرانسه و...) قرار گرفته بود.
لايه اصلي مديريت اين جريان رسانه اي در لندن، تل آويو و واشنگتن قرار دارد و از اين رسانه ها صرفا به عنوان «پوشش» و «شيپورچي» استفاده مي كند.
سايت بالاترين با عنايت به شيرين كاري اين شبكه پرطمطراق اما عقيم در مطلب كوتاهي نوشت: آقايان شوراي هماهنگي راه سبز اميد! آقايان امير ارجمند، محسن سازگارا، اكبر گنجي، محسن كديور، مهاجراني، مجتبي واحدي، حمزه غالبي، علي افشاري، مخملباف، معماريان و خانم علي نژاد! بلند شيد بياييد ايران جنبش را رهبري كنيد. جلوي صف بايستيد ما قول مي دهيم پشت سرتون بايستيم. نشستيد خارج، بيانيه مي ديد، مارو از كار و زندگي مي اندازيد، هزار تا هم خطر شغلي و تحصيلي برامون درست مي كنيد.
شايان ذكر است اين شبكه كذاب كه افراد فراري از گروه هاي مختلف از جمله حزب مشاركت، كارگزاران، نهضت آزادي، جبهه ملي، منافقين، سلطنت طلبان و گروهك هاي چپ ماركسيستي را شامل مي شود، پيش از اين خواستار برگزاري راهپيمايي در روز يكشنبه اول اسفند شده بود و در اثناي اين روز نيز انواع شعبده بازي هاي بي سابقه رابه كار گرفت تا خيابان را شلوغ نشان دهد اما در پايان روز شبكه هايي چون بي بي سي و راديو فردا و بالاترين و كلمه و... به جاي راهپيمايي از واژه «تجمع پراكنده» !! استفاده كردند حال آن كه همين عنوان تخفيف داده شده هم از اساس دروغ بود.
رسانه هاي مذكور همچنين طبق معمول از عكس هاي آرشيوي مربوط به 20-19 ماه پيش براي القاي اينكه در خيابان اتفاقي افتاده، استفاده كردند! بي بي سي با وجود تب و تاب 24 ساعته براي القاي اغتشاش و تشنج و با وجود اينكه ادعا مي كرد «تعداد زيادي از مردم معترض به خيابان هاي تهران آمدند» اما نوشت:«تقريباً هيچ تجمعي در سطح شهر شكل نگرفت».
لطيفه بامزه تر اينكه سايت ضد انقلابي ايران گلوبال يكي از تصاوير مربوط به 25 بهمن را كه ترافيك خيابان را به انضمام چند نفر از پرسنل نيروهاي انتظامي نشان مي دهد، به عنوان تظاهرات در رشت جا زد! و همزمان «بالاترين» از تجمع پرشكوه در اصفهان+ عكس و خبر داد اما در داخل اين خبر و ذيل عكس كذايي با شيطنت نوشته شده بود «فكر مي كنم درانتشار عكس اشتباه كردم و عكس مربوط به امروز نيست. امروز در واقع به خاطر حضور ماموران تجمعي شكل نگرفت»!!
اعلام «راهپيمايي و سپس تقليل آن به تجمع پراكنده و غيرمتمركز» و پوشاندن جامه خبر به اين تحليل هاي باسمه اي به ضرب و زور تصاوير آرشيوي، حكايت آن مرد دغلبازي است كه تيراندازي بلد نبود و به همين دليل اول تير را مي انداخت و بعد هر جا كه اصابت كرد، دور آن دايره مي كشيد و با بلاهتي مثال زدني مي گفت هدف من وسط همين دايره بود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بالا رفتيم ماست بود پايين اومديم دوغ بود, , , قصه ما دروغ بود!, آخرين قضاوت شبكه ضد انقلابي «بالاترين» درباره تحركات سراسر خالي بندي رسانه هاي اپوزيسيون و جعل خبر درباره جنبش و تظاهرات و, , , عليه جمهوري اسلامي, ,