القرضاوی: قذافی مهدور الدم است

 

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان فتوای قتل معمر قذافی رئیس لیبی را صادر کرد.

قرضاوی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره از نظامیان لیبی خواست از دستورات فرماندهانشان برای تیراندازی به مردم سرپیچی کنند.

شیخ یوسف القرضاوی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان درباره استفاده رژیم قذافی از هواپیماهای جنگی برای سرکوب مردم بی دفاع در طرابلس گفت :واقعا انسان چه می تواند در برابر این فجایع و جنایات بگوید من نمی خواهم حرفی به قذافی بگویم چرا که انسان باید کسانی را مخاطب قرار دهد که عاقل و دوراندیش باشند، اما کسی که نمی فهمد کسی با او حرفی نمی زند، این فرد اصلا چیزی نمی فهمد، او از قدیم به فردی دیوانه معروف بوده است، در دیوانگی او همین بس که می خواهد فیلسوف، صاحب نظریه مارکس و ... باشد ما رفتارهای عجیب و غریبش را در نشستهای مختلف عربی دیده ایم که به مضحکه همه تبدیل شده، با لباسهای مسخره و خیمه ای که با خودش به نقاط مختلف جهان می برد و همه را به زحمت می اندازد همه او را مسخره می کنند.

وی افزود : در لیبی نه مجلس نمایندگان نه مجلس شورا نه احزاب نه موسسات وجود دارد بلکه قذافی خودش همه کاره است، همه چیز را در قبضه خود قرار داده است.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان از مردم لیبی خواست به قیام خود علیه رهبر این كشور ادامه دهند.

شیخ یوسف قرضاوی با تاکید بر اینکه دوران استبداد معمر قذافی به پایان رسیده است گفت : قذافی با ریختن خون پاک فرزندان ملت لیبی زوال خود را رقم زد زیرا سرکشان مستبد ماندنی نیستند.

وی افزود: قذافی نیز به سرنوشت زین العابدین بن علی و حسنی مبارک دچار خواهد شد.

رئیس اتحادیه علمای مسلمان مردم لیبی را به صبر و استقامت و علما؛ قضات؛ اساتید دانشگاه ها و تمامی گروه های مردمی را به قیام بر ضد قذافی و حکومت وی فراخواند .

رئیس اتحادیه علمای مسلمان تاکید کرد: ملت لیبی هم اکنون یکپارچه شده است و هیچ قدرتی قادر به ایستادن در برابر آن نیست و زمان آن فرا رسیده است تا این کشور تغییر كند و با تمام قدرت به جهان معاصر قدم بگذارد .

قرضاوی همچنین از سکوت جهانیان در برابر حوادث لیبی انتقاد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : القرضاوی: قذافی مهدور الدم است, رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان فتوای قتل معمر قذافی رئیس لیبی را صادر کرد, ,