تلویزیون دولتی لیبی کشتار مردم را تکذیب کرد!

 

خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی خبری جهان همچنان به پوشش تحولات جاری و کشتار مردم معترض به سیاست‌های معمر قذافی، رییس جمهوری این کشور می‌پردازند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روزنامه فرانسوی لوپاریزین،‌ واحدهای ارتش و نیروهای پلیس لیبی مجهز به سلاح‌های خودکار و نفربرهای زرهی در خیابان‌های طرابلس، پایتخت و دیگر شهرهای این کشور در حال تردد هستند.

بنابر این گزارش، در میان نیروهای ارتش و مسلح دولتی، مزدوران خارجی نیز دیده می‌شوند که در خیابان‌های مختلف به گشت‌زنی مشغولند.

در همین حال شبکه تلویزیونی فرانس 24 نیز گزارش داد که تلویزیون دولتی لیبی کشتار مردم معترض به قذافی را تکذیب و اعلام کرد: این اطلاعات نادرستی است که از سوی رسانه‌های بیگانه و دشمن لیبی برای ایجاد فضای رعب و وحشت مخابره می‌شود!

از سوی دیگر روزنامه فرانسوی لوموند نیز گزارش داد که معمر قذافی، رییس‌جمهوری لیبی با ظاهر شدن بر صفحه تلویزیون دولتی این کشور فرار خود به ونزوئلا را تکذیب و تصریح کرد که به زودی با جوانان کشورش در میدان سبز طرابلس دیدار خواهد کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که شاهدان در طرابلس اعلام کردند: خانواده‌های لیبیایی به صورت گروهی و دسته‌جمعی کنار هم در یک مکان و خانه به سر می‌برند تا بتوانند در برابر مزدوران خارجی که در خدمت ارتش و نیروهای امنیتی لیبی قرار دارند، از خود دفاع کنند.

بنابر این گزارش،‌ برق و آب مناطق زیادی از شهرهای مهم لیبی قطع است و این کمبودها زندگی را برایشان دشوار کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تلویزیون دولتی لیبی کشتار مردم را تکذیب کرد!, خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی خبری جهان همچنان به پوشش تحولات جاری و کشتار مردم معترض به سیاست‌های معمر قذافی, رییس جمهوری این کشور می‌پردازند, ,