طراحي مستقيم ضدانقلاب براي غائله 25 بهمن/ ارتقاء درجه موسوي و كروبي از "سران فتنه" به‌ "سران ضدانقلاب"

 جنس غائله هفته گذشته 25 بهمن كه با بي‌اعتنايي كامل مردم تهران به تحريك‌هاي ضدانقلاب ناكام ماند، با فتنه 88 متفاوت بوده و اين حركت را نمي‌توان در ادامه ماجراي سال گذشته و پتانسيل جريان فتنه دانست كه سال گذشته در 9 دي و 22 بهمن پرونده آن بسته شده بود.

 
حجم فراخوان براي حضور خياباني در روز 25 بهمن از روز قدس سال 88 به بعد بي‌سابقه بود، به‌طوري كه گروهك‌هاي مختلف از جمله منافقين، ريگي، رضا ربع پهلوي و... نيز به اين فراخوان پيوستند. اين فراخوان‌ها در شرايطي بود كه شرايط براي ديكتاتور مصر به‌عنوان متحد اصلي امريكا و رژيم صهيونيستي به‌شدت سخت شده و غرب نياز داشت براي تغيير نقطه كانوني توجه افكار عمومي و سرشكن كردن آن، جبهه‌هاي جديدي به نفع خود در ساير نقاط به‌ويژه ايران باز كند.
 
بر اين اساس، موسوي و كروبي به‌عنوان كارگزار پروژه امريكايي- صهيونيستي به صحنه آمده و براي روز 25 بهمن فراخوان دادند. اين در حالي بود كه شرايط با سال 88 كاملاً متفاوت بود و اگر در سال گذشته امريكا و اسرائيل تلاش مي‌كردند از فضاي موجود و ايجاد ناآرامي‌هاي به نفع خود فرصت‌سازي و بهره‌برداري كنند، مجبور بودند از شرايط جديد براي دفع تهديد از خود استفاده كنند.
 
با اين حال، بي‌اعتنايي مردم تهران به اين غائله ضدانقلاب (حضور كم‌تر از 10 هزار نفر در تهران 10 ميليوني) و خروش ايران در واكنش به اين تحرك در تشييع جنازه شهيد ژاله و به‌ويژه راهپيمايي پس از نمازجمعه هفته گذشته، نشان داد كه پتانسيل ضدانقلاب براي تهييج و ايجاد ناآرامي به مراتب پايين است.
 
اما پس از اين غائله ناكام، ارتباطات موسوي و كروبي به‌عنوان كارگزاران اصلي غائله ضدانقلاب محدود شد، چرا كه اين ارتباطات عموماً ضد امنيتي و منجر به اقدامات آن‌ها عليه امنيت ملي مي‌شد. انتشار دو بيانيه منسوب به اين دو نفر پس از روز 25 بهمن نيز در حالي كه سايت‌هاي ضدانقلاب خبر حصر خانگي و قطع ارتباطات آن‌ها را بازتاب داده بودند، دم خروس دروغ‌گويي اين جريان را بيرون زد و بلافاصله مشخص شد بيانيه موسوي را اردشير اميرارجمند رابط موسوي با سرويس‌هاي جاسوسي و منافقين و بيانيه كروبي را مجتبي واحدي نوشته است.
 
در عين حال، قطع ارتباطات موسوي و كروبي و پس از آن دعوت ضدانقلاب براي حضور مجدد خياباني در روز يكم اسفند، نظريه سرپل بودن اين دو نفر را كاملاً تأييد كرد و حتي اصغر رمضان‌پور سردبير ارشد بي‌بي‌سي روز جمعه تأكيد كرد كه از اين به بعد پيام‌ها مستقيماً از خارج ارسال مي‌شود.
 
اما در شرايط جديد كه جريان ضد انقلاب به‌طور كامل طراحي و هدايت غائله‌ها را در دست گرفته، به‌نظر مي‌رسد شرايط ويژه و مصلحت‌هايي كه سال گذشته نظام در برخورد با جريان فتنه به‌ويژه موسوي و كروبي لحاظ مي‌كرد، ديگر چندان معتبر نيست و برخوردها بايد كاملاً در چارچوب مقابله با تحرك‌هاي ضدانقلابي باشد كه در طول 32 سال گذشته از انقلاب اسلامي نيز وجود داشته و به‌دليل ادامه دشمني‌ها و طراحي‌هاي غرب براي مقابله با جمهوري اسلامي ادامه خواهد داشت.
 
در اين زمينه، مردم نيز كه با حضور در تجمع‌هاي مختلف در طي دو سال گذشته و به‌ويژه يك هفته اخير مطالبه محاكمه سران فتنه را خواستار شده بودند، انتظار دارند با اعلام رسمي بازداشت موسوي و كروبي به‌عنوان دو نفر از سران ضدانقلاب در داخل كشور، تا رسيدگي به جزئيات اتهامات، هرگونه ارتباطات آن‌ها كه عموماً به اقدام عليه امنيت ملي منجر مي‌شود، كماكان قطع بماند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : طراحي مستقيم ضدانقلاب براي غائله 25 بهمن/ ارتقاء درجه موسوي و كروبي از "سران فتنه" به‌ "سران ضدانقلاب", ,