حجت الاسلام والمسلمين سعيدي:

حمايت برخي خواص از فتنه گران مهمترين مانع برخورد با آنها است

نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: مهمترين مانع برخورد با فتنه گران اين است كه ممكن است بعد از برخورد فيزيكي با فتنه گران برخي از خواص از آنها حمايت كنند و شرايطي را به وجود بياورند كه به نفع نظام نيست.

حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه در نشست خبري كه صبح سه شنبه به مناسبت شهادت شهيد محلاتي و روز روحانيت و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سپاه يكي از مهمترين و حساس ترين نهاد هاي برخاسته از انقلاب بوده و هست و تفاوت ماهوي زيادي با ديگر نيروهاي مسلح دارد. وي افزود: ويژگي خاص سپاه، پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي آن است و اين باعث شد كه امام (ره) از همان ابتدا تصميم به انتخاب يك نماينده در سپاه بگيرند.
سعيدي در ادامه با بيان اينكه شهيد محلاتي از اولين نمايندگان امام خميني(ره) در سپاه بود، تصريح كرد: آيت الله محلاتي يك شخصيت مبارز و خستگي ناپذير قبل از انقلاب و همراه شهيد كاشاني و امام خميني (ره) بودند و بعد از پيروزي انقلاب هرگز از امام (ره) جدا نشدند و عاشق امام و سپاه بودند.
سعيدي با بيان اينكه سپاه نزديكترين نهاد و ارگان به مقام معظم رهبري و انقلاب است، گفت: در سال هاي اخير و به خصوص فتنه 88 و چه قبل از فعاليت و چه بعد از فعاليت فتنه گران، سپاه هوشمند ترين و فعال ترين حركت را داشت و دقيقا در كنار مقام معظم رهبري بود و سالم ترين مواضع را اعلام مي كرد.
وي ادامه داد: آنچه كه امروز در سپاه مي بينيم همان چيزي است كه قانون براي آن مشخص كرده است. اكنون سپاه در جبهه ها مختلف سخت، نيمه سخت و نرم حضور دارد و به انجام فعاليت مشغول است.
وي در ادامه درباره فتنه 88 گفت: در فتنه 88 چپ ترين چپ ها و راست ترين راست ها در يك جبهه واحد در تقابل با انقلاب قرار گرفته بودند و ريشه اين فتنه ها تقابل گفتمان امام و رهبري در برابر ديگر گفتمان ها است.
سعيدي با اشاره به فتنه اخير تاكيد كرد: دستگاه هاي متعددي مسئول برخورد با عوامل فتنه هستند و تنها سپاه مسئول نيست و يك اقدام ملي بايد در اين خصوص انجام شود و سپاه مامور است تدبير را به نحو احسن انجام دهد.
نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه 2 مانع براي برخورد با عناصر فتنه گر وجود داشته و دارد، گفت: يكي عدم توجه برخي مردم نسبت به ذهنيت ها و عملكرد فتنه گران بود كه تا حدودي برطرف شده و افكار عمومي آماده برخورد با فتنه گران است اما ديگري حمايت برخي خواص از فتنه گران است.
وي ادامه داد: مهمترين مانع برخورد با فتنه گران اين است كه ممكن است بعد از برخورد فيزيكي با فتنه گران برخي از خواص از آنها حمايت كنند و آن وقت توجه افكار عمومي جهان به اين افراد جلب مي شود در حاليكه ما نمي خواهيم افكار عمومي جهان امروز به اين مسئله معطوف شوند. اين افراد امروز در افكار عمومي مطرود هستند و حتي جرات خارج شدن از خانه خود را ندارند و اين براي ما كافي است.
سعيدي با اشاره به خواص حامي فتنه گران تاكيد كرد: ما بايد افرادي كه موضع نگرفته اند و ممكن است بعدا از فتنه گران حمايت كنند و جوي را به وجود بياورند كه براي نظام مناسب نباشد، را بشناسيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حجت الاسلام والمسلمين سعيدي:حمايت برخي خواص از فتنه گران مهمترين مانع برخورد با آنها است, ,