وزير اطلاعات:

عوامل ترور شهيد صانع ژاله شناسايي شدند

حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در جمع خبرنگاران از شناسايي عوامل ترور شهيد صانع ژاله و اقدامات لازم در اين خصوص خبر داد.

وزير اطلاعات كه روز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت با خبرنگاران گفت وگو مي كرد درباره اغتشاش روز 25 بهمن و شهادت شهيد «صانع ژاله» گفت: روز 25 بهمن دقيقا ضدانقلاب به ميدان آمده بود و منافقان نيز به صورت فعال حضور داشتند.
وي ادامه داد: در روز 25 بهمن منافقان و جريان ضدانقلاب از اول طي طراحي و برنامه ريزي هايي كه انجام داده بودند، فردي را از قبل شناسايي كرده و او را ترور كردند.
وزير اطلاعات همچنين با اعلام اين خبر كه هسته هاي امنيتي و اطلاعاتي موفق به شناسايي عوامل ترور شهيد صانع ژاله شده اند، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص كساني كه شهيد ژاله را ترور كردند، صورت گرفته و اقدامات بعدي به اطلاع مردم خواهد رسيد.
مصلحي همچنين در مورد سوابق شهيد «صانع ژاله» خاطرنشان كرد: اطلاعات قابل توجهي در اختيار داريم كه نشان مي دهد اين فرد از خانواده مذهبي و حافظ قرآن بوده كه مسائلي كه در مورد او از سوي جريان نفاق و ضدانقلاب مطرح مي شود، صحت ندارد.
وي با اشاره به شكست جريان ضدانقلاب در رسيدن به اهداف خود از ترور شهيد صانع ژاله گفت: البته ضدانقلاب نهايت تلاش را در رسيدن به هدف خود با ترور شهيد ژاله و پس از آن با تهديد و تطميع خانواده اين شهيد انجام داد كه به نتيجه نرسيد، چرا كه خانواده اين شهيد يك خانواده مذهبي بوده و از همراهي با جريان نفاق اعلام برائت كردند.
خانواده شهيد ژاله دوشنبه گذشته طي نامه اي سرگشاده خطاب به مردم و اعلام انزجار از فتنه گران تصريح كردند كه سران فتنه را مسئول خون فرزندشان مي دانند.
همچنين وزير اطلاعات در خصوص تكاپوي جريان ضدانقلاب كه در صدد بود روز يكشنبه هفته جاري در تهران آشوب به پا كند، تصريح كرد: وضعيت كشور در آن روز عادي بود اما با توجه به حساسيت هايي كه وجود دارد، آنها در تلاشند هرگونه حركت عادي را بزرگ جلوه دهند.
مصلحي خاطرنشان كرد: تكليف ضدانقلاب معلوم بوده و نوع مبارزه با آن مشخص است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : وزير اطلاعات: عوامل ترور شهيد صانع ژاله شناسايي شدند, ,