حداد عادل:

به وحدت اصولگرايان خوش بين هستم

رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: تلاش مي كنيم اصولگرايان به وحدت برسند و من به اين موضوع خوش بين هستم.
غلامعلي حداد عادل، نماينده مردم تهران در خانه ملت در جمع خبرنگاران در تشريح و تحليل اتفاقات روي داده در منطقه، تصريح كرد: آنچه در منطقه اتفاق مي افتد آتشفشان خاموشي است كه يكباره فوران كرده و در واقع خشم انباشته ملت ها ناشي از استبداد، وابستگي و اسلام ستيزي روساي جمهور، سلاطين و شيوخ كشورهاي اسلامي است.
وي همچنين اين مسئله را ناشي از بي اعتنايي سران اين كشورها به ملت هاي خود و وابستگي به آمريكا ارزيابي كرد و افزود: ملت ها بغضي كه چند دهه در گلو داشتند را به فرياد مبدل كردند.
حدادعادل با تاكيد بر اينكه در همه اين موارد تاثيري از انقلاب اسلامي ايران را نيز مي بينيم، ادامه داد: انقلاب اسلامي به عنوان الگويي از به پا خاستن ملت ما پيش چشم ملت هاست و مي بينند كه ملت ايران بدون وابستگي به هيچ قدرتي و تكيه بر اسلام توانست ديكتاتوري شاه را سرنگون كرده و نظام مردم سالاري ديني را ايجاد نمايد، ضمن اينكه توانسته در برابر اسرائيل ايستادگي كرده و حادثه جنگ را پشت سر گذارد و موجوديت خود را اثبات كند.
رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا در مورد اقدامات كشورهاي غربي براي به انحراف كشاندن قيام هاي مردم منطقه، گفت: اينكه غربي ها بخواهند اين نهضت ها را منحرف كنند از نظر منافع آنها امري طبيعي است اما اينكه بتوانند به نتيجه برسند به جد محل ترديد است.
حداد عادل موضع جمهوري اسلامي ايران در قبال اين تحولات را همان موضع مقام معظم رهبري در خطبه هاي نمازجمعه عنوان كرد و افزود: ما از اين قيام ها حمايت مي كنيم و بر اسلامي شدن و اسلامي ماندن آنها تاكيد داريم.
وي در پاسخ به پرسش ديگر خبرنگار ايسنا در مورد گزارش حوادث 25 بهمن، گفت: گزارش در حال آماده شدن است.
خبرنگاري از وي در مورد وحدت اصولگرايان پرسيد كه وي در پاسخ گفت: تلاش مي كنيم اصولگرايان به وحدت برسند و من به اين موضوع خوش بين هستم.
خبرنگار ديگري در مورد انتخاب رييس مجلس خبرگان از حداد عادل پرسيد كه رييس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، گفت: آنها خودشان در اين خصوص تصميم گيري مي كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حداد عادل: به وحدت اصولگرايان خوش بين هستم, ,