تغییرات ساختار اطلاع رسانی دولت تشریح شد

 

 معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور گفت: براي بهبود بخشيدن به وضعيت اطلاع‌رساني خدمات دولت از اين پس رئيس دفتر رئيس جمهور به عنوان رئيس شوراي اطلاع رساني و معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني نيز به عنوان قائم مقام اين شورا فعاليت مي‌كنند.

 
به گزارش فارس، محمدحسن صالحي‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به تغييرات رخ‌داده در بحث اطلاع‌رساني دولت خاطرنشان كرد: براي برقراري انسجام و هماهنگي در اطلاع‌رساني مجموعه‌هاي نهاد رياست جمهوري و در راستاي تأكيدات مقام معظم رهبري و رئيس جمهور مبني بر اطلاع‌رساني هوشمندانه تغييرات ساختاري را انجام داديم. 
 
وي افزود: باتوجه به اينكه دفتر رئيس جمهور مي‌بايست علاوه بر اخبار رئيس جمهور، اخبار دولت را نيز پوشش مي‌داد از اين پس رئيس دفتر رئيس جمهور به عنوان رئيس شوراي اطلاع رساني و معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور نيز به عنوان قائم مقام شوراي اطلاع‌رساني دولت فعاليت مي‌كنند كه اين موضوع براي بهبود بخشيدن به وضعيت اطلاع‌رساني خدمات دولت است. 
 
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور همچنين در خصوص مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات كه با ادغام ادارات كل امور رسانه‌ها و روابط عمومي ايجاد شده است، تصريح كرد: به دليل وجود مأموريت‌هاي موازي كه اين دو اداره كل داشتند، اين ادغام صورت گرفت كه اميدواريم با قدرت بيشتري كارها را پيگيري كند. 
 
صالحي‌مرام در مورد ايجاد مركز افكارسنجي نيز يادآور شد: مركز افكارسنجي دفتر رئيس جمهور جزو فعال‌ترين مراكز افكارسنجي كشور و در كنار ساير مراكز افكارسنجي فعاليت مي‌كند. 
 
* مركز پژوهش و اسناد رياست جمهوري به صورت هيئت‌امنايي اداره خواهد شد 
 
وي همچنين به ارتقاي مركز پژوهش و اسناد دفتر رياست جمهوري اشاره و تأكيد كرد: مركز پژوهش و اسناد رياست جمهوري بعد از اين به صورت هيئت‌امنايي اداره خواهد شد كه به زودي موافقتنامه آن نيز امضا مي‌شود و طبق صحبت‌هايي كه با وزير علوم انجام شده، معاون پژوهشي وزير علوم و 5 دانشگاه برتر كشور جزو هيئت‌امنا خواهند بود. 
 
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور با اشاره به اهميت بحث اطلاع‌رساني اقدامات دولت در روحيه بخشي و جلوگيري از ترفند دشمنان در ايجاد نا‌اميدي بين مردم خاطرنشان كرد: اگر فعاليت‌ها و خدمات دولت به خوبي به گوش مردم برسد دسايس دشمنان را خنثي مي‌كند، چرا‌كه امروز دشمن به دنبال مأيوس كردن ملت است بنابراين زماني كه آنچه‌ هست و واقعيت دارد را به مردم بگوييم و مردم ببينند كه در بسياري از برنامه‌ها حتي از چشم انداز 1404 نيز جلو افتاده‌ و به سمت قله‌هاي پيشرفت مي‌رويم، اميدوار مي‌شوند. 
 
صالحي‌مرام در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري باشكوه مراسم روز 22 بهمن نيز گفت: روز 22 بهمن جشن بزرگ ملي و روزي است كه ما توانستيم از زير سلطه اجانب براي هميشه خارج شويم.‌ 
 
وي با بيان اينكه پيروزي انقلاب اسلامي ايران به بركت تلاش‌ها و رهبري داهيانه امام (ره) و به يمن خون شهداي انقلاب و دفاع مقدس بود، خاطرنشان كرد: تلاش‌هاي زيادي براي پيروزي انقلاب اسلامي ايران صورت گرفت كه امروز دستاوردهاي آن را شاهد هستيم كه همه اينها پيام‌آور فرا رسيدن آغاز دوران جلال و جمال جمهوري اسلامي ايران است. 
 
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور تأكيد كرد: 22 بهمن نقطه عطف و آغاز مرحله بزرگي است كه بايد همه ايرانيان در آن حضور پرشكوهي داشته باشند. 
 
صالحي‌مرام در‌خصوص برنامه‌هاي دولت براي برگزاري هر‌چه بهتر مراسم 22 بهمن در سال آينده اظهار داشت: 22 بهمني كه گذشت باتوجه به اينكه ايام شادي اهل بيت بود، سعي كرديم با هماهنگي ستاد بزرگداشت دهه فجر هرچه باشكوه‌تر اين مراسم را برگزار كنيم كه در اين راستا طولاني‌ترين پرچم جمهوري اسلامي ايران به طول 500 متر ساخته و بر روي دستان راهپيمايان روز 22 بهمن به اهتزاز درآمد. 
 
وي افزود: بنا داريم كه در سال‌هاي بعد نيز با تنوع در برنامه‌ها و به كمك ستاد بزرگداشت دهه فجر و ابتكارات جديد هنرمندان 22 بهمن باشكوه‌تري را داشته باشيم. 
 
* كميته دولت در ستاد دهه فجر از ارديبهشت سال آينده فعال مي‌شود 
 
معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور با اعلام اين خبر كه بعد از ارديبهشت سال آينده كميته دولت در ستاد دهه فجر فعال خواهد شد، تصريح كرد: براي استفاده بهتر از نظر و ديدگاه هنرمندان در جهت برگزاري هرچه باشكوه‌تر مراسم 22 بهمن كميته دولت در ستاد دهه فجر را از ارديبهشت‌ماه فعال خواهيم كرد. 
 
* نظام جمهوري اسلامي ايران هرساله در 22 بهمن مقبوليت مردمي خود را به نمايش مي‌گذارد 
 
صالحي‌مرام 22 بهمن هر سال را به نمايش گذاشتن مقبوليت مردمي جمهوري اسلامي ايران دانست و يادآور شد: معمولا كشورها سعي مي‌كنند مقبوليت مردمي خود را در بوته آزمايش قرار ندهند چرا‌كه به خاطر اقدامات ضدمردمي و فساد از اين كار وحشت دارند، در‌حالي‌كه ويژگي نظام جمهوري اسلامي ايران اين است كه هر ساله مقبوليت عمده خود را در منظر جهانيان به نمايش مي‌گذارد.‌ 
 
وي گفت: جا دارد براي مردمي كه انقلاب را پاره‌تن خود مي‌دانند و حاضرند در راه آن از خودگذشتگي كنند، فضايي را فراهم كنيم تا در مراسم 22 بهمن هر سال كه شركت مي‌كنند بهترين لحظات خود را سپري كنند. 
 
معاون ارتباطات و اطلاع رساني دفتر رئيس جمهور در بخش پاياني سخنان خود از برگزاري جشن نوروز در عيد امسال خبر داد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تغییرات ساختار اطلاع رسانی دولت تشریح شد, ,