حب خانواده؛ عامل انحراف برخی خواص در فتنه 88

 

آیت‌الله نعیم آبادی تمایلات نفسانی و حب دنیا را علت عملکرد منفی برخی خواص در حوادث سال گذشته دانست و عنوان کرد: اطرافیان و خانواده برخی خواص موجب انحراف آنان در سال گذشته بود

«آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با شبکه ایران، با اشاره به اینکه نقش خواص در شکل‌گیری انحراف و اصلاح جامعه غیرقابل انکار است، گفت: بدون تردید در جریان فتنه ۸۸ برخی خواص بسیار خوب عمل کردند و برخی هم متاسفانه کندروی و یا تندروی کردند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید ملاک عملکرد خوب خواص را تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بدانیم.

حب خانواده؛ عامل انحراف برخی خواص

آیت‌الله نعیم آبادی تمایلات نفسانی و حب دنیا را علت عملکرد منفی برخی خواص در حوادث سال گذشته دانست و عنوان کرد: اطرافیان و خانواده برخی خواص موجب انحراف آنان در سال گذشته بود.

نماینده مردم هرمزگان درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی دیگر از خواص نیز به تشخیص خودشان عمل کردند افزود: باید با این گروه از خواص از راه گفتگو و بحث وارد عمل شد. طبیعتا این گروه از خواص در جامعه شناخته می‌شوند و اگر لجاجت کنند، باید جامعه را نسبت به این گونه از خواص آگاه کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به نقش گمراهی خواص در انحراف توده مردم اشاره کرد و در عین حال گفت: گاهی اوقات توده‌ها نیز درانحراف خواص نقش دارند. البته باید اذعان کنیم که توده مردم با بصیرت ایران، راه خود را به خوبی پیدا کردند و از فتنه ۸۸ سربلند بیرون آمدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حب خانواده؛ عامل انحراف برخی خواص در فتنه 88, آیت‌الله نعیم آبادی تمایلات نفسانی و حب دنیا را علت عملکرد منفی برخی خواص در حوادث سال گذشته دانست و عنوان کرد: اطرافیان و خانواده برخی خواص موجب انحراف آنان در سال گذشته بود, ,