موضع گیری آیت الله گرامی علیه رسانه های فتنه

 دفتر آیت الله گرامی در اطلاعیه ای از برداشتهای ناقص و گزینشی رسانه های جریان فتنه انتقاد و توضیحاتی درباره سخنرانی وی ارائه کرد

به گزارش رسا، دفتر آیت الله گرامی با انتشار اطلاعیه‌ای آورده است: در پی سخنرانی آیت اللّه گرامی در دفتر نشر آثار امام خمینی (ره) پیرامون منشور روحانیت، برخی سایت‌های ضد انقلاب و فتنه‌گر برداشت‌های ناقص و گزینشی از سخنان وی داشته‌ و برخی شبهات را مطرح کرده‌اند که بدینوسیله روشنگری می‌شود.

متن این این اطلاعیه بدین شرح است:

باسمه تعالی
ولادت پیامبر اکرم (صلّی اللّه علیه وآله و سلّم) و امام جعفر صادق (علیه السّلام) را به همه عاشقان رسالت و امامت تبریک عرض می کنیم و توفیق همگان را در پیروی از این دو نعمت بی بدیل الهی خواهانیم.

حضرت آیت الله گرامی در روز ولادت این دو الگوی الهی، سخنرانی کوتاهی در مرکز همایش‌های نشر آثار امام خمینی (قده) انجام دادند که برخی سایتهای ماجراجو تفسیرهای تفرقه افکنانه نمودند.

حاضران جلسه متوجّه بودند که مفاد سخنرانی فقط نصیحت و هشدار اخلاقی بود که تا ظهور امام عصر (ارواحنا فداه) نشده است ممکن است تحولاتی در پیش باشد، باید همواره مراقب رفتارمان باشیم که با همه مشکلات که در حفظ انقلاب اسلامی وجود دارد جوامع انقلابی کشور، همانند همه سالهای گذشته علاقمند و فعّال در مسیر انقلاب و ارتباط با روحانیت هستند، راهپیمائی های پرشور مردمی و انبوه جلسات مذهبی شاهد بر مدّعاست.

هشدار برای حفظ این موقعیت است نه چیز دیگر.

ان شاء الله همگان در مسیر خدمت به اسلام و کشور موفق باشیم .
دفتر حضرت آیت الله گرامی

گفتنی است رسانه های منتسب به جریان فتنه در هفته های اخیر با تحریف و گزینش سخنان مراجع و علما تلاش بسیاری برای سوء استفاده از آن به نفع جریان خود نموده اند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : موضع گیری آیت الله گرامی علیه رسانه های فتنه, دفتر آیت الله گرامی در اطلاعیه ای از برداشتهای ناقص و گزینشی رسانه های جریان فتنه انتقاد و توضیحاتی درباره سخنرانی وی ارائه کرد, ,