دادستان عمومي و انقلاب تهران با اشاره به شرط و شروط گذاري برخي سران فتنه گفت: اين نظام اسلامي است كه براي فتنه گران شرط مي گذارد و اولين شرط، محاكمه آن هاست.
عباس جعفري دولت آبادي طي سخنان پيش از خطبه هاي نماز جمعه تهران با تشريح ابعاد مختلف فتنه و توطئه هاي سال 88 اظهار داشت: مردم بايد بدانند كه آمريكا و رژيم صهيونيستي در عقبه اين فتنه بزرگ قرار دارند و بايد طوري عمل كنيم كه مجالي براي رشد فتنه به دست نيايد و بلكه محاكمه سران فتنه تير خلاص به سوي آنها باشد.
دولت آبادي گفت: برخي از سران فتنه براي جمهوري اسلامي شرط و شروط مي گذارند. بهتر است كه اين افراد از خواب بيدار شوند و حرف هاي يك سال پيش عده اي را بلغور نكنند. اين نظام اسلامي است كه براي آن ها شرط مي گذارد و شرط اول نيز محاكمه آن هاست. چطور پس از اين همه فتنه گري و توطئه براي نظام شرط مي گذارند و طلبكار هستند؟
وي در بخش ديگري از سخنان خود به تاريخ نويسان پيشنهاد داد كه سال 1388 را به عنوان يكي از مهمترين سال هاي بعد از انقلاب براي نسل هاي بعدي روايت كنند چرا كه اين سال پر از فتنه و توطئه بود.
دادستان تهران ، آمريكا را شيطان بزرگ فساد و تباهي دانست و گفت: قبل از انقلاب آمريكا با نگهداري رژيم شاه و سركوب مسلمانان و مبارزين سعي كرد مانع از پيروزي انقلاب شود.
وي با يادآوري توطئه ها و دسيسه هاي مختلف آمريكا از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون افزود: معاندين دست نشانده آمريكايي ها هستند، آنها طرح براندازي نظام را از همان ابتداي پيروزي انقلاب در دستور كار خود داشتند.
جعفري دولت آبادي با اشاره به تشكيل دو دولت سازندگي و اصلاحات اظهار داشت: تشكيل اين دو دولت براي پيگيري و تئوريزه كردن ارزش ها و بازسازي دمكراسي بود و آنان فكر مي كردند كه با گفتمان رفاه و آزادي گري مي توانند ارزش هاي انقلاب را كمرنگ كنند، خوشبختانه اين سال هاي سخت براي دينداران و حزب الهي ها سپري شد.
جعفري دولت آبادي با يادآوري فتنه ها و توطئه هايي كه در سال1388 بعد از مشخص شدن نتايج انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري رخ داد، گفت: كساني كه تاريخ انقلاب ايران را مي نويسند بايد سال 88 را به عنوان يكي از سال هاي مهم و سرنوشت ساز براي انقلاب روايت كنند.
وي تاكيد كرد فتنه گران با مرور تجربه هاي 30 ساله خود، پيچيده ترين فتنه ها را در لواي حرف زيباي جمهوريت نظام و تقلب در انتخابات مطرح كردند.
دادستان تهران با اشاره به حضور 40 ميليوني مردم ايران در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري افزود: بزرگترين حادثه تاريخي در ايران رخ داد زيرا مشاركت 40 ميليوني ملت، مشت محكمي بر دهان دشمنان انقلاب كوبيد.
وي با يادآوري مشاركت تاريخي مردم در انتخابات سال 88 خاطرنشان كرد: فتنه گران ناكام در اين انتخابات با اقدامات ناشايست خود متاسفانه اين شيريني را بر كام ملت تلخ كردند و با همان شيوه سابق (طرح براندازي نظام) اما با شكل ديگري به ميدان آمدند.
دادستان تهران با يادآوري شيوه هاي مختلف تبليغاتي دشمنان نظام و تاييد و يا سكوت سران فتنه در قبال آن، اظهار داشت: فتنه گران آن قدر بر طبل تقلب كوبيدند و شرايط به گونه اي شد كه بسياري از مردم در آغاز تصور مي كردند كه واقعا تقلبي صورت گرفته است.
وي با اشاره به روشنگري و تبيين واقعيت ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي در خطبه هاي نماز جمعه (29خرداد 88)، گفت: با روشنگري حضرت آيت الله خامنه اي فتنه گران متوجه شدند كه دستشان رو شده و در اين زمان طرح لشكركشي به خيابان ها را مطرح و اجرا كردند.
جعفري دولت آبادي به يادآوري توصيه هاي مكرر نظام براي بازگشت سران فتنه از مسير غلط و خطرناكي كه در پيش گرفته بودند، گفت: آنها به فكر باز شدن دانشگاه ها بودند تا بتوانند از مناسبت هايي مانند 13 آبان و 16 آذر هر روز ذهن مردم و مسئولان نظام را به خود مشغول كنند.
وي افزود: آنها فكر مي كردند با اين تظاهرات خياباني، نظام و اسطوره عدالت خسته مي شود و نظام مجبور است برخورد و هزينه هاي آن افزايش پيدا كند.
وي با يادآوري حوادث تلخي كه در روز عاشوراي حسيني به وجود آمد، گفت: اين حوادث تلخ و ناگوار كه توسط سران فتنه و ايادي آنها رخ داد، هرگز از ذهن ملت ايران پاك نمي شود.
جعفري دولت آبادي اضافه كرد: دشمن همه نيروهاي خود را بسيج كرده بود تا در آن روز به قول خودش اسلاميت نظام را بر زمين بكوبد و در دستگيري هايي كه در آن روز صورت گرفت، مشخص شد كه تعدادي از گروه هاي چپ و نفاق در ميان آنها هستند.
دادستان عمومي و انقلاب تهران با يادآوري حماسه ماندگار و تاريخي ملت ايران در روز نهم دي ماه افزود: به لطف خدا و هدايت رهبر معظم انقلاب، ملت ايران در روز يوم الله نهم دي ماه يكبار ديگر طومار ننگين فتنه گران را در هم پيچيدند.
دادستان تهران در ادامه سخنان خود پيش از خطبه هاي نمازجمعه، برخورد دستگاه قضايي با اغتشاشگران و برخي عوامل فتنه را برخوردي جدي دانست و گفت: تعدادي از فتنه گران محاكمه شدند و بسياري از آنها در زندان بسر مي برند.
وي بار ديگر بر عزم جدي دستگاه قضايي براي برخورد با سران فتنه تاكيد كرد و گفت: برخي در مصاحبه با رسانه هاي خارجي مي گويند مگر آنها چه كار كرده و براساس چه اتهاماتي بايد محاكمه شوند.
جعفري دولت آبادي خاطر نشان كرد: رهبرمعظم انقلاب در اين باره فرمودند كه آنها بزرگترين ظلم را به نظام كردند و اقدامات جمهوري اسلامي را زير سوال بردند.
دادستان تهران با بيان اينكه آنها با تاسيس گروه جنبش سبز و ايجاد فتنه گري، امنيت كشور را برهم زدند، خاطر نشان كرد براساس قانون مجازات اسلامي، مجازات كساني كه امنيت كشور را برهم مي زنند و دسته و گروه درست مي كنند، مجازات بسيار سنگيني است.
دادستان عمومي و انقلاب تهران با بيان اينكه با سران فتنه اتمام حجت شده است، گفت: برخي از سران فتنه براي نظام شرط و شروط مي گذارند، آنها بايد بيدار شوند و دست از فتنه گري بردارند.
وي با بيان اينكه فرصتي تاريخي براي بازگشت و توبه سران فتنه وجود داشت، گفت: اگر به اقدامات خود ادامه دهند و از راه اشتباه خود برنگردند، دستگاه قضايي با آنها به طور جدي برخورد خواهد كرد.
سران فتنه در زندان مخوف تنفر مردم محبوسند
حجت الاسلام والمسلمين سيدابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضائيه هم روز پنجشنبه در مراسم گرامي داشت نهم دي ماه كه در محل رواق امام خميني(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد با اشاره به اينكه در جريان فتنه، برخي قبول نداشتن منتخب را با انتخابات مخلوط كردند اظهار داشت: اگر شما نسبت به منتخب حرفي داشتيد چرا نسبت به انتخابات ذهن ها را دچار ترديد كرديد و جاي پا براي دشمن ايجاد كرديد؟
وي گفت: اصلاً سخن، سخن انتخابات نبود بلكه آغاز آن در انتخابات بود و اين در حالي است كه حتي مطرح كردن تقلب نيز رمزي براي حضور مردم در خيابان ها بود. امروز براي همه روشن است كه دشمني ها در جريان فتنه براين اساس بود كه اين نظام نماند.
معاون اول قوه قضائيه در ادامه به غافل گيري دشمن در جريان فتنه اشاره كرد و افزود: اگر بر كسي در اين قضيه ظلمي شده است، طبق قانون نسبت به آن رسيدگي خواهد شد زيرا ما مظلم را نمي پذيريم. البته ظلم بزرگ، ظلم بر اين نظام و نشانه گيري به سمت آن بود.
وي مهم ترين جنايت سران فتنه را اميدوار كردن دشمن دانست و عنوان كرد: اين گناه، گناه نابخشودني است به گونه اي كه ان شاءالله اين افراد محاكمه خواهند شد.
اين عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان با اشاره به اين كه «امروز ضد انقلابي ها رسماً از سران فتنه نام مي برند» گفت: جريان سبز امروز اميد اسرائيل و آمريكاست.
وي جريان 9 دي را يك حركت خودجوش دانست و افزود: در اين روز مردم غبارها را با حضور خود نشاندند و چهره فتنه گران را كه در موضع ضد ولايت قرار گرفته بودند، بر ملا ساختند.
وي با بيان اين كه «مساله فتنه تمام نشده است» اظهار كرد: تدبير نظام اين بود كه سران فتنه در افكار عمومي محكوم شوند، به گونه اي كه اكنون در مخفوف ترين زندان ها يعني زندان تنفر مردم محبوسند.
رئيسي خاطر نشان كرد: مردم ما همچنان كه از آمريكا و اسرائيل متنفر هستند، از سران فتنه هم بيزارند.
وي با بيان اين كه «برخي در فتنه سال 88 امتحان خوبي ندادند» افزود: عده اي آن چنان كه بايد در زمان خودش اعلام نظر نكردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دادستان تهران : سران فتنه شرط نگذارند محاكمه قطعي است, آنها فكر مي كردند با اين تظاهرات خياباني, نظام و اسطوره عدالت خسته مي شود, ,