اعتراض به خاتمي در حاشيه ختم مرحوم بروجردي

 مراسم يادبود مرحوم دكتر محمود بروجردي داماد حضرت امام(ره) كه بعدازظهر دوشنبه در مسجد الجواد تهران برگزار شد با حاشيه هايي همراه بود.

* برخي از دولتمردان فعلي و پيشين در اين مراسم يادبود حضور داشتند و اين مراسم محلي براي ملاقات آنها بود.

* در اين مراسم حجت الاسلام سيدحسن مصطفوي و برادرش با تاخير رسيدند كه در سلام و احوال پرسي عجولانه اش با دكتر علاء الدين بروجردي رييس كميسيون امنيت ملي، دليل تأخير خود را مشكلات ترافيكي ذكر كرد.

*علاوه بر اينها، بعضي از چهره هاي مشهور گروه ها و جريانات سياسي و فكري حضور داشتند كه برخلاف اختلافاتشان، در يك جا و زير يك سقف جمع شده بودند.

*به هنگام خروج سيدمحمد خاتمي، چند نفر به وي اعتراض كردند اما محافظانش به سرعت وي را از محل خارج و به وسيله نقليه اش رساندند.

*خبرنگار ايرنا تلاش كرد تا مجيد انصاري لب به سخن بگشايد و مرزبندي خود را با فتنه و فتنه‌گران روشن كند، اما وي مصرانه گفت: قصد هيچ گونه صحبتي ندارد و در اين خصوص حرفي نمي زند.

*برخي از مردم فرصت را مغتنم شمرده بودند و با تجمع در محوطه ورودي و كوچه هاي اطراف، نامه هايي كه از قبل تدارك ديده بودند را به مقامات تحويل مي دادند.

*عده اي هم كه از قافله عقب افتاده بودند جوياي زمان برگزاري مراسم شب هفت اين مرحوم بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اعتراض به خاتمي در حاشيه ختم مرحوم بروجردي, مراسم يادبود مرحوم دكتر محمود بروجردي داماد حضرت امام(ره) كه بعدازظهر دوشنبه در مسجد الجواد تهران برگزار شد با حاشيه هايي همراه بود, ,