آیت الله ایمانی: جزو ارادتمندان آیت‌الله مهدوی کنی هستیم

 آیت الله ایمانی گفت: شخصیت آیت الله مهدوی کنی محترم و والاتر از آن است که اینجانب بخواهم از ایشان تعریف کنم،‌بنابراین اگر ایشان کاندیدای ریاست خبرگان شود طبیعتا اعضای خبرگان وظیفه خود را تشخیص خواهند داد و انجام می دهند.

آیت الله اسدالله ایمانی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان و امام جمعه شیراز در گفتگو با شبکه ایران با اشاره به این واقعیت که وظیفه ابتدایی و مهم در دفع فتنه‌ها بر عهده خواص و نخبگان جامعه است، تصریح کرد: اما متاسفانه برخی خواص به دلیل منافعی که دارند و یا برداشت ها و ذهنیت های اشتباه خود نمی توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند. 

آیت الله ایمانی در ادامه، فتنه اخیر در کشورمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در فتنه 88  برخی خواص با تمام قامت به حمایت از رهبری و نظام و انقلاب پرداختند و البته برخی نیز در نیمه راه به آن پیوستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در عین حال تصریح کرد: البته برخی خواص هم دچار مشکلاتی شدند و نتوانستند دین خود را ادا کنند.

آیت الله ایمانی منافع شخصی، خانوادگی و یا جناحی را عامل عمل نکردن برخی خواص به وظیفه خود دانست.

امام جمعه شیراز در این راستا به تذکر مجتهدین مجلس خبرگان به رئیس مجمع تشخیص اشاره کرد و گفت: در اجلاس خبرگان رهبری نیز خدمت آقای هاشمی تاکید کردیم که همه اعضای خبرگان باید در تولی و اطاعت از رهبر انقلاب و همچنین در عرصه بیزاری جستن از فتنه صراحت و شفافیت لازم را داشته باشند.

آیت الله ایمانی در ادامه این مصاحبه و درمورد پاسخ مثبت آیت الله مهدوی کنی به درخواست بیش از 50 عضو مجلس خبرگان در خصوص پذیرش مسوولیت ریاست این مجلس گفت: آیت الله مهدوی کنی شخصیت محترمی در انقلاب است که همه جزو ارادتمندان ایشان هستیم و البته شخصیت ایشان والاتر از آن است که اینجانب بخواهم از ایشان تعریف کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:بنابراین اگر ایشان کاندیدای ریاست خبرگان شود طبیعتا اعضای خبرگان وظیفه خود را تشخیص خواهند داد و انجام می دهند. 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آیت الله ایمانی: جزو ارادتمندان آیت‌الله مهدوی کنی هستیم, ,