خبرسازي BBC از قول دانشجوياني كه "وجود خارجي ندارند "

 

رسانه دولتي رژيم سلطنتي انگليس امروز نيز با درج خبري كذب از سوي دانشجوياني كه وجود خارجي ندارند، طرفداران خود را دعوت به آشوب در كشور كرد كه با بي‌توجهي مردم روبرو شده است

 
به گزارش فارس، رسانه دولتي رژيم سلطنتي انگليس (بي‌بي‌سي فارسي)، با انتشار خبري از "2 تشكل خودساخته " و "گمنام " و به نقل از تعدادي دانشجوي بي نام و نشان، طرفداران خود را دعوت به اغتشاش و هرج و مرج كرد. 
 
در خبر اين رسانه دولتي كشور انگليس كه طي روزهاي اخير با حربه‌هاي ناكار آمدي چون دروغ و خبرسازي قصد فريب مردم را دارد، آمده است: دو انجمن اسلامي دانشجويي و بيش از 280 دانشجو و دانش آموخته ايراني خواهان آزادي فوري ميرحسين موسوي، مهدي كروبي و همسران آنان شده‌اند. 
 
طي ماه‌ها و هفته‌هاي اخير اتحاديه‌هاي بزرگ دانشجويي چون دفتر تحكيم وحدت، انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل، جامعه اسلامي دانشجويان، جنبش عدالتخواه دانشجويي و بسيج دانشجويي بارها و بارها طي بيانيه‌ها و نشست‌هايي خواستار محاكمه سران فتنه(موسوي، كروبي و خاتمي) شده‌اند و اصلا تشكلي به نام "انجمن اسلامي دانشجويي " وجود ندارد. 
 
اين رسانه فتنه‌گر كه طي روزهاي اخير با درج خبر كذب "دستگيري موسوي و كروبي " و موج سواري روي اين خبر، مي‌خواهد به مطامع استعماري خويش برسد، با بي‌توجهي مردم روبرو شده و خود را در اين مهلكه خودساخته، تنها مي‌بيند. 
 
بي‌بي‌سي فارسي كه بارها و بارها در مسائل داخلي كشورمان دخالت كرده و هربار نيز با واكنش مردم مواجه شده است، در ادامه مدعي مي‌شود: اين فعالان دانشجويي "شمار زيادي از آنها در خارج از ايران " هستند. 
 
طي روزهاي اخير نيز بسياري از مردم كشورمان ضمن تماس با برنامه‌هاي زنده بي‌بي‌سي فارسي، مجريان و دست‌اندركاران اين رسانه را دست‌انداخته و شعارهايي را عليه آن سردادند كه در رسانه‌هاي داخلي و همچنين بخش‌هاي مختلف خبري رسانه ملي نيز پخش شد. 
 
بر اساس اين گزارش، هفته گذشته كميته بررسي فتنه‌هاي اخير مجلس در گزارش خود كه در صحن علني مجلس قرائت شد، تأكيد كرد كه ‌دعوت كنندگان و زمينه‌سازان و مشوقان ناامن‌سازي كشور در 25 بهمن و قبل و بعد از آن همچون موسوي و كروبي و ديگران، خائن به ملت، ضد‌انقلاب و مستوجب برخورد قاطعانه و قانوني هستند. 
 
گفتني‌است، جعفري دولت‌آبادي دادستان تهران اعلام كرده است كه موسوي و كروبي به همراه همسرانشان در خانه‌هايشان هستند. 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خبرسازي BBC از قول دانشجوياني كه "وجود خارجي ندارند ", رسانه دولتي رژيم سلطنتي انگليس امروز نيز با درج خبري كذب از سوي دانشجوياني كه وجود خارجي ندارند, طرفداران خود را دعوت به آشوب در كشور كرد كه با بي‌توجهي مردم روبرو شده است, ,