چشمان «فاطمه» كوچولو در انتظار ياري نوع‌دوستان

 

زمان براي بازگشت بينايي به چشمان «فاطمه» كوچولو به سرعت مي گذرد و آخرين فرصت «فاطمه» كوچولو در گروي اعزام اين دخترك همداني به كشور روسيه است، سفري كه هزينه تامين آن از توان خانواده اين كودك پنج ساله خارج است

به گزارش ايسنا، «فاطمه» كوچولو كه در تيرماه سال گذشته شوهرعمه‌اش در يك انتقام‌جويي خانوادگي اقدام به ريختن آهك در چشمانش كرده بود، براي ادامه درمان چندي پيش به همراه پدرش به شيراز رفت.

 

 
دكتر غفاريه، پزشك معالج چشمان «فاطمه ـ ك» درباره آخرين وضعيت پزشكي اين دختربچه ، گفت: متاسفانه چشم راست «فاطمه» به آب سياه پيشرفته مبتلا شده است و امكان بازگشت بينايي آن وجود ندارد.
 
وي افزود: چشم چپ او نيز در حال سوراخ شدن است و آخرين شانس «فاطمه» اعزام آن به منظور گرفتن قرنيه مصنوعي به مسكو است.
 
غفاريه ادامه داد: هماهنگي‌هاي لازم با يك مركز پزشكي در روسيه انجام شده است و «فاطمه» براي ادامه درمان بايد به اين مركز فرستاده شود.
 
وي درباره هزينه‌هاي اين سفر اظهار كرد: برآورد اوليه ما اين است كه «فاطمه » به منظور گذراندن دوره درمان در مرحله اول احتياج به 10 تا 12 هزار دلار پول دارد.
 
 
نويد نامور، فيلمسازي كه اقدام به ساخت فيلم مستند از حادثه دلخراش ريختن آهك در چشمان اين دختربچه كرده است نيز درباره تامين هزينه درمان «فاطمه» به ايسنا گفت: تاكنون «ايمان مبعلي» فوتباليست، بخشي از هزينه مورد نياز براي اعزام اين كودك به روسيه را تقبل كرده است، اما هنوز براي ادامه مسير درمان اين خانواده‌ با مشكل مالي روبرو هستند.
 
وي با بيان اينكه اعزام اين دختر به كشور روسيه آخرين فرصت باقي‌مانده براي درمان است، افزود: مراحل اعزام فاطمه بايد پيش از پايان سال صورت گيرد كه اميدواريم در يكي دو هفته باقي‌مانده مبلغ مورد نياز از سوي افراد خير براي «فاطمه» تامين شود.
 
 تاريخ رسيدگي به پرونده «فاطمه» كوچولو تجديد شد
 
هاله سادات‌سري، وكيل «فاطمه» هم درباره روند رسيدگي به پرونده اين دختر5ساله به خبرنگار ايسنا اظهار كرد: بنا بود كه جلسه رسيدگي به اين پرونده در سوم اسفندماه امسال تشكيل شود اما به علت مسائل مربوط به شعبه مورد نظر، تاريخ رسيدگي تجديد شد.
 
وي با بيان اينكه طول دوره درمان «فاطمه» كه شش‌ماه تعيين شده است، در ارديبهشت‌ماه سال آينده به پايان مي‌رسد، افزود: در حال حاضر متهم اين پرونده در بازداشت بسر مي‌برد.
 
چشمان «فاطمه» كوچولو در انتظار ياري نوع‌دوستاني است تا هزينه‌هاي عمل در روسيه را تامين كنند در عين حال پيشنهاد مي‌شود يك سازمان و نهاد درماني يا حمايتي به صورت داوطلبانه با مديريت كمك‌هاي اهدايي روند درمان اين كودك را پيگيري كند.
 
به گزارش ايسنا، حادثه دلخراش ريختن آهك در چشمان «فاطمه» كوچولو در تيرماه سال گذشته در روستايي در شهرستان قروه سنندج رخ داد كه براثر آن دو چشم اين دختر 5/4 ساله دچار عارضه شد به طوري كه تاكنون چندين عمل جراحي از جمله پيوند قرنيه انجام شده است و بنابراعلام پزشك معالج فاطمه آخرين فرصت بازگشت بينايي چشمان «فاطمه» كوچولو در گروي فرستادن اين دختر پنج ساله به كشور روسيه است كه البته بدون تامين هزينه‌هاي مالي امكان پذير نخواهد بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : چشمان «فاطمه» كوچولو در انتظار ياري نوع‌دوستان, ,