تاكتيك هاي جين شارپ+ منقل و كباب!
مبارزه با جمهوري اسلامي در فضاي مجازي و براساس آموزه هاي جين شارپ+منقل و كباب با شدت تمام ادامه دارد!

اين روايت طعنه آميز پايگاه اينترنتي گويانيوز است كه ارتباط كاري ويژه اي با سازمان سيا دارد و حتي آگهي هاي استخدام جاسوسي براي اين سازمان را منتشر كرده است.
يكي از شبه اپوزيسيون هاي مقيم خارج به مبارزه بدون خشونت اشاره مي كند و در گويا نيوز مي نويسد: اگر يك كم به پر و پاي خودمان بپيچم ناراحت مي شويد؟ معلوم است كه نمي شويد چرا كه شما يك انسان مدرن و فرهيخته هستيد كه از ابتداي طفوليت با اينترنت و ماهواره سر و كار داشته ايد و از فلسفه پوپر و هرمنوتيك گادامر بهره گرفته ايد (حالا اگر معني هرمنوتيك گادامر را نمي دانيد چيزي نپرسيد چون خود من هم نمي دانم. حقيقت اش به كار بردن اين اسم به نوشته آدم كلاس مي دهد).جون؟! چي مي خوام بگم؟ يعني چي چي مي خوام بگم؟ خب دارم مبارزه بدون خشونت مي كنم ديگه. من از جين شارپ انواع مبارزه مثل روش اسكناس و... را ياد گرفتم. بعد براساس همين آموزه ها دوشاخه اتو را كردم توي پريز و پدر حكومت را درآوردم. در فاز بعدي مبارزات ام رفتم سر چهارراه وليعصر ساندويچ گاز زدم. اين ها در مرحله عمل بود.
نويسنده گويانيوز ادامه مي دهد: در مرحله نظر و تئوري آمدم جواب عطاءالله مهاجراني را دادم. اومدم او را شير كردم كه مثل موسوي و كروبي برود جلو، يا در لندن ترورش كنند يا برگردد ايران بگيرندش و من بگويم جان تو، جان تو، اون تن بميره اگه حكومت جرئت كنه تو را بگيره، ايران را قيامت مي كنم. مگه نديدي موسوي و كروبي را گرفتند چه قيامتي بر پا كردم؟ چقده اين چند روزه تلفن زدم به مخالفان كه شوراي هماهنگي سبزها از شما دعوت مي كند روز سه شنبه به خيابان بياييد (حالا اين شورا چي هست و كي هست خودم نمي دونم.) داريم مي ريم كه از امام حسين تا آزادي را پر كنيم (تخفيف هم نمي ديم مثلا از انقلاب تا آزادي يا از امام حسين تا انقلاب! حالا دعوت بكنيم لابد تا خود سرخه حصار آدم جمع مي شه!) جون؟ چي؟ چرا شاكي مي شي عزيز، دارم مبارزه بدون خشونت مي كنم ديگه، تو برو جلو، من از عقب هواتو دارم! حالا بچه ها! از امروز طرح داريم. همه مي ريم خريد سبز بكنيم. ببينيد من همين الان دارم مي رم توي خيابون.
اين رسانه ضدانقلاب آنگاه از قول مبارزان مجازي مي نويسد: هوي خودنويس آدم فروش! آهاي صاحب وبلاگ پارسانوشت كه نشستي كانادا داري اپوزيسيون قهرمان و مبارز ايران- كه من باشم و دوستاي فيس بوكي ام- را مسخره مي كني. اوي مزدور! بس نيست اين همه مخالفان ملت را دست انداختين؟ چه تونه شماها؟ مزد بگير كيهان شدين؟ دارين تخم نفاق ميان سبزها مي كارين و كيهان راست و چپ نوشته هاي شما را منتشر مي كنه؟ ما ده هزار تا كوكتل مولوتف درست مي كنيم. مي ريم خيابان (صنم جون الان مي آم. دارم انقلاب مي كنم. بذار اين دو كلمه را هم بنويسم، اومدم. تا شما وسايل را بذاريد تو ماشين من اومدم. سيخ كباب و منقل يادتون نره). بله. من الان دارم مي رم خيابون. مي رم كه برنگردم. نامرده كسي كه پاي كامپيوتر نشسته باشه. زنده باد روز زن. زنده باد كلارا ستكين (اين را از ويكي در آوردم. كي هست اين يارو؟) پيش به سوي مبارزات خياباني. (اومدم عزيز. اومدم خانم! آه. نمي ذارن انقلاب كنم.)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تاكتيك هاي جين شارپ+ منقل و كباب!, مبارزه با جمهوري اسلامي در فضاي مجازي و براساس آموزه هاي جين شارپ+منقل و كباب با شدت تمام ادامه دارد!, ,