توکلی ادعای سایتش را تکذیب کرد

 

احمد توکلی، ادعای سایت متعلق به خود درباره تقاضای دولت برای استرداد لایحه بودجه 1390 را تکذیب کرد

شبکه ایران نوشت: سایت الف متعلق به احمد توکلی، امروز ادعا کرده بود: دولت، پس از اصلاحاتی که در کمیسیون برنامه بودجه بر لایحه بودجه روی لایحه بودجه سال آینده صورت گرفت، تصمیم گرفته است با هدف اعمال فشار به مجلس، لایحه را از مجلس پس بگیرد.

در حالی که این خبر از سوی منابع مختلف چه در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و چه هیات رئیسه مجلس تکذیب شده، احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز این ادعا را تکذیب و اعلام کرد: استرداد لایحه بودجه 1390 انجام نمی‌شود.

احمد توکلی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1390 کل‌کشور تشکیل شد و با حضور 31 تن از اعضای این کمیسیون رسمیت یافت.

وی افزود: اعضای تلفیق تا ساعت 15 صبر کردند تا نمایندگان دولت نیز در جلسه حاضر شوند و در خصوص لایحه بودجه 1390 توضیحاتی ارائه دهند اما به دلیل عدم حضور نمایندگان دولت، اعضا تذکراتی داده و از جلسه خارج شدند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در ادامه یادآور شد: حدود ساعت 15 نمایندگان دولت به کمیسیون تلفیق بازگشتند و حدود 20 نفر از اعضای تلفیق نیز به کمیسیون رفتند، از این رو تلقی می‌شود دولت توقعات خود را پس گرفته و احتمالاً استرداد لایحه بودجه 1390 انجام نمی‌شود.

احمد توکلی در خاتمه گفت: در این جلسه نمایندگان دولت در خصوص منابع دولت در در لایحه بودجه 90 توضیحاتی را مطرح کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : توکلی ادعای سایتش را تکذیب کرد, احمد توکلی, ادعای سایت متعلق به خود درباره تقاضای دولت برای استرداد لایحه بودجه 1390 را تکذیب کرد, ,