سردار جزایری:

اگر سپاه چون خار در چشم دشمن نبود، اینهمه به آن حمله نمی شد
سپاه نیوز: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه، به عنوان نهادی پویا در نظام جمهوری اسلامی ایران همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و این اصلی ترین دلیلی است که دشمنان نوک پیکان حمله خود را متوجه آن کنند.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری، در واکنش به هجمه های رسانه ای اخیر به سپاه و برخی فرماندهان آن اظهار داشت: نهادهای شکل گرفته در روند پویایی نظام جمهوری اسلامی، به گونه ای هستند که هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، از توانمندیهای بیشتری برخوردار می شوند و این خصلت در سپاه پاسداران میزان و درجه بسیار بالایی را بخود اختصاص داده است و اصلی ترین دلیل هجمه به سپاه و بسیج از این منظر قابل تحلیل می باشد.

وی افزود: دستگاه های جنگ روانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در یک فرآیند تعریف شده نوک پیکان حمله خود را متوجه ولایت فقیه، سپاه و بسیج می دانند و لذا در تحلیل محتوای جنگ رسانه ای رژیم های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، این گونه نهادها در صدر حمله و تهاجم قرار دارند.

سردار جزایری در تبیین علل و چرایی عملیات روانی و هجمه های رسانه ای ضد انقلاب، منحرف و وابسته به نظام سلطه، علت اصلی را براساس اعترافات خود دشمن، اثرگذاری فوق العاده این نهادها در قوام و استحکام نظام عدالت محور و ضد سلطه اسلامی دانست و تصریح کرد:هر چه بر استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود و به هر میزان که روند سراشیبی حکومت های متجاوزی چون ایالات متحده آمریکا، صهیونیست ها و انگلستان، سرعت می گیرد. شاهد اوج گیری تلاشهای مذبوحانه دشمن هستیم.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: این تلاش ها که کاملاً جنبه دفاعی دارد و از روی استیصال طراحی و اجرا می شود، بیشتر حقانیت نظام اسلامی ایران را به اثبات می رساند واین موضوع برای مردم ایران کاملاً روشن است.

سردار جزایری با اشاره به بیداری و هوشمندی ملت ها در شناخت اهداف پلیدنظام سلطه و سناریوپردازی های ناجوانمردانه امپریالیسم رسانه ای آنان گفت: آنچه امروز به برکت نهضت آگاهی بخش ملت ایران جلب توجه می کندآنست که سایر جوامع و مردم کشورهای دیگر نیز براساس تعریف و تمجید و یا ضدیت رژیم های استکباری و بخصوص آمریکا، به قضاوت در مورد کشورها می پردازند.

جزایری تصریح کرد:واقعیات موجود نشان می دهد هرچه ضدیت رژیم های شیطانی آمریکاو صهیونیست ها علیه ایران بیشتر شود، به همان نسبت بر محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در میان ملل افزوده می شود و این یکی از بزرگترین چالش های رژیم های سلطه در شرایط امروز جهان می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با نگاه به تحولات جاری منطقه و تاکید براینکه شرایط امروز منطقه،آزمون بزرگ ملل آزاده می باشد، افزود: ارتجاع منطقه با کمک آمریکا، انگلیس و صیهونیست ها با مقاومت ددمنشانه در برابر خواسته ملت ها، برگه ی چرکینی بر کارنامه سیاه خود می افزایند و مردم منطقه به همان اندازه که تنفر خود را از رژیم های حاکم بر آنها اعلام می کنند، دشمن خارجی و عامل اصلی سلطه پذیری حاکمانشان را نیز مورد انزجار قرار می دهند.

وی در پایان تاکید کرد: بدون تردید آمریکا و هم پیمانان اروپایی در کشتار مردم کشورهایی که دولت های سرسپرده به خارجی را برنمی تابند، شریک هستند و تنفر مردم منطقه نسبت به رژیم های سلطه روزی دامن آن کشورها را خواهد گرفت و لذا بر اندیشمندان و مردم این کشورها فرض است که اجازه ندهند بر این تنفر و انزجار روز به روز افزوده شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اگر سپاه چون خار در چشم دشمن نبود, اینهمه به آن حمله نمی شد, ,