با تخصیص 7.1میلیون دلار صورت می‌گیرد؛
تربیت جنگجویان رسانه‌ای در ارتش رژیم صهیونیستی
ارتش رژیم صهیونیستی با تخصیص 7.1 میلیون دلار به حوزه رسانه های اجتماعی، جنگجویان رسانه ای جدید تربیت می کند.
به گزارش گرداب، دیپلمات‌ها و کارشناسان رسانه ای رژیم صهیونیستی که دائماً از صلح به عنوان یک ابزار دم می زند در جلسه‌ای با عنوان "رسانه دیجیتال به مثابه سلاحی استراتژیک" گرد هم آمدند و به بررسی این پدیده جدید یعنی رسانه‌های اجتماعی پرداختند.

نوآم لمل اشترایخ لاتار، رئیس مرکز ارتباطات میان‌رشته‌ایِ هرتزلیای رژیم صهیونیستی در این جلسه اظهار کرد: «نسل دوم اینترنت، کابوسی برای دیپلماسی عمومی کشور است. در حال حاضر، جنگ وسیعی علیه ما در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است. این دوران از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که هر روز تعداد بیشتری از جوانان اطلاعات خود را از اینترنت و نه تلویزیون دریافت می‌کنند. کاربران اینترنت تمایلی به دریافت اطلاعات از واحدهای روابط عمومی دولت ندارند.»

آوی بنایاهو، سخنگوی ارتش  رژیم صهیونیستی، نیز در این جلسه اعلام کرد که در ظرف مدت یک سال، شعبه رسانه‌ای و اینترنتی جدیدی در تیپ سخن‌پراکنی نیروی دفاعی این رژیم تاسیس خواهد شد و افزود که تحقیقات برای یافتن اشخاص مناسب شروع شده است تا بتوان آنها را تبدیل به "جنگجویان رسانه ای جدید" کرد.

وی همچنین در گفتگویی با مجله باماهان اظهار کرده است: «این طور نیست که رسانه های سنتی دیگر فاقد کارایی باشد، اما آینده روابط عمومی به حوزه وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی بستگی دارد. تنها با این اقدام می توان بر فعالیت‌های فراوانی که برای مشروعیت‌زدایی از اسرائیل صورت می‌گیرد غلبه کرد. رویدادهای محیط پیرامون ما یعنی لیبی، تونس، و دیگر کشورها، آگاهی نسبت به این موضوع را افزایش داده و قدرت این ابزارها را روشن ساخته است. ما به کمک یک سری سرباز و درکی روشن، به تدریج در حال وارد شدن به فضای بی‌کران اینترنت هستیم. این رسانه جدید در میدان مبارزه توانایی تعیین کننده ای دارد.»

ایده رسانه جدید از زمانی که صفحه یوتیوب ارتش رژیم صهیونیستی به هنگام جنگ غزه باز شد، بخشی از رویکرد نیروی نظامی این رژیم بوده و از آن زمان رژیم صهیونیستی سعی کرده است تا به این روند خود سرعت بیشتری بخشد.

منبع: مشرق
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تربیت جنگجویان رسانه‌ای در ارتش رژیم صهیونیستی, ,