پس از آزادي اجدابيا و البريقه؛
شهر سرت تا 48ساعت آينده آزاد مي‌شود

خبرگزاري فارس: با پيشروي ارتش انقلابي ليبي به سمت غرب و با آزادسازي دو شهر مهم اجدابيا و البريقه در جنوب بنغازي، اين اميد را در انقلابيون به وجود آورده است كه با عبور از شهرهاي راس لانوف و بن جواد خود را به شهر مهم سرت برسانند.

به گزارش فارس، "عبدالله جوان " عضو جبهه ملي براي نجات ليبي در گفتگو با شبكه خبري العالم گفت انتظار مي‌رود كه انقلابيون ليبي بتوانند طي چهل و هشت ساعت آينده شهر سرت را آزاد كنند.

وي گفت: اكنون قذافي براي بيرون رفتن سالم از بحران كنوني تلاش مي كند. وي اشاره كرد كه اركان قدرت قذافي در حال فروريختن است.

اين فعال ليبيايي از اطلاعات مهمي سخن گفت كه بر اساس آن بسياري از افراد نزديك به قذافي به خارج رفته و تماس‌هاي مهمي برقرار كرده‌اند تا درباره خارج كردن قذافي و خانواده اش از اين بحران چاره جويي كنند. به گفته جوان برخي از شخصيت‌هاي سياسي و افراد وابسته به سرهنگ قذافي نيز رايزني‌هاي خود را با برخي از كشورهاي اروپايي و آفريقايي براي پناهنده شدن به اين كشورها شروع كرده‌اند.

وي گفت: رژيم اكنون به دنبال پناهگاه امن براي قذافي و خانواده او در خارج از ليبي است و محمود ابوالقاسم الزاوي دبير كنگره خلق ليبي و رئيس پارلمان كنوني نيز در اين خصوص تلاش مي كند.

وي درباره تلاش هاي فرانسه و انگليس براي ايجاد راه حل هاي سياسي براي اوضاع ليبي گفت: هر راهكاري كه در برگيرنده رفتن رژيم قذافي از ليبي نباشد، از سوي انقلابيون پذيرفتني نيست.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شهر سرت تا 48ساعت آينده آزاد مي‌شود, با پيشروي ارتش انقلابي ليبي به سمت غرب و با آزادسازي دو شهر مهم اجدابيا و البريقه در جنوب بنغازي, اين اميد را در انقلابيون به وجود آورده است كه با عبور از شهرهاي راس لانوف و بن جواد خود را به شهر مهم سرت برسانند, ,