عضو فقهاي شوراي نگهبان:
جهاد اقتصادي را به سنگر مبارزه با استكبار تبديل مي‌كنيم

خبرگزاري فارس: عضو فقهاي شوراي نگهبان گفت: جهاد اقتصادي را با تمام توان به سنگر مستحكم براي مبارزه با آخرين دسيسه‌هاي استكبار جهاني تبديل مي‌كنيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، آيت‌الله غلامرضا رضواني پيش از ظهر امروز در همايش كاركنان شركت كشت و صنعت مغان اظهار داشت: با اين جهاد اقتصادي كه در حقيقت حكم به استقلال و خودكفايي كشور مي‌دهيم اميد دشمن را به ياس تبديل كرده و دل اميد بستگان به انقلاب را شاد مي‌كنيم.
وي با يادآوري اينكه در اين جهاد اقتصادي كه فرمان ولي امر مسلمين است بايد همه لبيك بگوييم و وارد عرصه شويم، افزود: مقدمه تحقق اين شعار كار و تلاش مضاعف است كه بايد در اين مسير گام موثري را همگان برداريم.
عضو فقهاي شوراي نگهبان با يادآوري اينكه دشمن امروز براي داشته‌هاي ما دندان طمع تيز كرده است، تصريح كرد: حركت‌ها و شيطنت‌هاي دشمن در اين مسير ناكام مي‌ماند و ملت ايران با صلابتي مثال‌زدني در عرصه توليد و كار و تحول اقتصادي حاضر مي‌شوند.
آيت‌الله رضواني با قرائت آيات و رواياتي از قرآن كريم و ائمه اطهار در مورد اهميت و جايگاه كار و تلاش گفت: در دين اسلام كار عبادت است و حتي بالاتر از آن، از كار و تلاش به عنوان جهاد در راه خدا ياد شده كه مي‌تواند بيانگر اهميت بسيار ممتاز و والاي اين امر باشد.
وي افزود: اسلام آنچنان كه به كار و تلاش اهميت داده با بيكاري، تنبلي و سستي نيز مخالف است چرا كه اين اصول عامل بدبختي و سيه روزي جامعه اسلامي و يك مسلمان واقعي است.
عضو فقهاي شوراي نگهبان تمام سرمايه‌داران و افراد متمول را به رفع نياز نيازمندان توصيه كرد و گفت: هيچ كس نبايد خود را به دور از مقوله كار و تلاش و ايجاد كارآفريني در جامعه بداند چرا كه جهاد اقتصادي جهاد نشان دادن توانايي‌ها و استعدادهاست.
وي در ادامه سخنان خود به اوضاع و شرايط كشورهاي مسلمان و ظلم و ستم روا شده در حق آنها اشاره كرد و اظهار داشت: امروز در كنار حاكمان فاسق و فاسد دشمنان دين خدا نيز از زمين و هوا بر روي داشته‌هاي مسلمين آتش مي‌بارند و سعي دارند امنيت و اقتدار جامعه را به هر نحو ممكن بر هم بزنند.
عضو فقهاي شوراي نگهبان افزود: عاقبت حاكمان ديكتاتور منطقه و كشورهاي اسلامي عاقبت شوم همچون صدام‌حسين و حسني مبارك است و به يقين ملت‌هاي آزادي‌خواه در اين بين با تحمل تمام مشكلات و تنگناها به كام خود مي‌رسند و پوزه دشمنان را به خاك مي‌مالند.
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در اين همايش امام جمعه پارس‌آباد نيز با تبريك سال نو و نام‌گذاري امسال به نام سال جهاد اقتصادي اظهار داشت: اهالي مغان با تبعيت از فرمان مقام معظم رهبري امسال پرتوان‌تر از سال‌هاي گذشته در توليد و عمل‌آوري محصولات زراعي و كشاورزي حاضر خواهند بود.
حجت‌الاسلام ولي علوي به توليدات شركت كشت و صنعت مغان و تنوع كار و فعاليت در اين مجموعه اشاره كرد و اين شركت را منشا خير و بركت براي منطقه و كشور اعلام كرد.
وي خاطرنشان كرد: اين شركت در توليد محصولات متنوع كشاورزي و دامي براي رسيدن به پيشرفت‌هاي اقتصادي و توسعه زيربنايي پرتوان‌تر از گذشته در صحنه است و همه مديران اين مجموعه عظيم با همدلي و وحدت تلاش مي‌كنند تا اهداف عاليه نظام را در اين مجموعه محقق كنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جهاد اقتصادي را به سنگر مبارزه با استكبار تبديل مي‌كنيم, عضو فقهاي شوراي نگهبان گفت: جهاد اقتصادي را با تمام توان به سنگر مستحكم براي مبارزه با آخرين دسيسه‌هاي استكبار جهاني تبديل مي‌كنيم, ,