گلوگاه‌های ایست و بازرسی مقطعی و مخفی اثربخش‌تر هستند

معاون بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده از گلوگاه‌های ایست و بازرسی مقطعی و مخفی را اثربخش دانست.

 

به گزارش اقتصاد پنهان، محسن نکوپندار، معاون بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دردومین گردهمایی تخصصی دبیران و مسوولین دبیرخانه کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارزاستان‌ها به ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت بازرسی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت و گفت: حراست گمرگ ایران و ناجا طی سال جاری نسبت به سالم سازی محیط خود اقدامات مناسبی را انجام دادند.

وی بازرسی غیرمحسوس از استان‌ها را از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این معاونت دانست و گفت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با دستگاه‌های اجرایی تفاهم نامه‌ای را منعقد و به صورت دستورالعمل به استان‌ها ابلاغ کرد.

نکوپندارگفت: طی سال جاری هفت هزار بازدید از آژانس های سراسر کشور صورت گرفت که منجر به باطل شدن هشت هزار و 500 کارت سوخت شد.

معاون بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: در بازدیدی که از مصرف کنندگان عمده سوخت نیز صورت گرفت 27 هزار مورد قاچاق کشف و 29 میلیون لیتر در ماه کاهش و قطع سوخت صورت گرفت.

وی گلوگاه‌های ایست و بازرسی ثابت را فاقد کارآیی لازم دانست و با اشاره به این امر که گلوگاه‎های ایست و بازرسی مقطعی و مخفی اثربخش‌تر هستند بیان کرد: با فعال سازی بیشتر کمیته اطلاعات و عملیات دراستان می‌توانیم با صرف کار، هزینه و نیروی انسانی کمتر نتیجه بهتری را به دست آوریم.

نکوپندار اقتدار ظاهری و پنهان را در راه مبارزه با قاچاقچیان بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: اقدامات و قوانین طرح شده که ابزارهای کاری ما هستند اقتدار ظاهری را به وجود می‌آورند ولی برای تحمیل اراده خود به دشمنان و غلبه بر آنان باید اقتدار پنهان را در فعالیت‌های خود تقویت کنیم.

وی در ادامه افزود: رمز موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در جنگ با عراق و پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با لبنان را با وجود کمبود تجهیزات می‌توان همان اقتدار باطنی دانست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : گلوگاه‌های ایست و بازرسی مقطعی و مخفی اثربخش‌تر هستند, محسن نکوپندار, معاون بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز, بازرسی غیرمحسوس از استان‌ها, باید اقتدار پنهان را در فعالیت‌های خود تقویت کنیم, ,