گفت: پيام تسليت آقاي هاشمي رفسنجاني به مناسبت درگذشت مرحوم حاج ميراسماعيل موسوي، با استقبال گسترده و ذوق زدگي گروه ها و جريانات ضد انقلاب روبرو شده است.
گفتم: يعني چه؟! خب! آن مرحوم شخص مومن و متديني بود و پيام تسليت به مناسبت فوت ايشان عيب و اشكالي ندارد كه گروه هاي ضد انقلاب را ذوق زده كند؟!
گفت: ذوق زدگي آنها به خاطر اين است كه آقاي رفسنجاني در اين پيام تسليت، از ميرحسين موسوي و زحمات!! او تقدير و تشكر كرده است! آنهم به طور ويژه!!
گفتم: ولي وطن فروشي و خيانت ميرحسين موسوي براي همه ثابت شده است، چرا آقاي هاشمي از اين مامور نشان دار و ستون پنجم آمريكا و اسرائيل تقدير كرده است؟!
گفت: چه عرض كنم؟! آقاي هاشمي در جريان فتنه 88 هم چندان بي طرف نبود و از ميرحسين موسوي و ساير سران فتنه حمايت مي كرد.
گفتم: در مجلس ختمي كه براي يكي از اهالي محل برپا شده بود، واعظ مراسم به بهانه تقدير از شخص متوفي، از خودش تعريف و تمجيد مي كرد، يكي از حاضران كه حوصله اش سر رفته بود از جا بلند شد و خطاب به سخنران مراسم گفت؛ بالاخره ما نفهميديم كه شما فوت كرده ايد يا آن مرحوم؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مجلس ختم (طنز سیاسی گفت و شنود), پيام تسليت آقاي هاشمي رفسنجاني به مناسبت درگذشت مرحوم حاج ميراسماعيل موسوي, با استقبال گسترده و ذوق زدگي گروه ها و جريانات ضد انقلاب روبرو شده است, ,