هشدار شديداللحن آيت الله وحيد به جريان انحرافي

عضو مجلس خبرگان با اشاره به ديدار چندي پيش جمعي از اعضاي جامعه مدرسين با آيت الله وحيد خراساني اعلام كرد كه وي در اين ديدار انتقادات شديدي را نسبت به جريان انحرافي در كشور مطرح كرد.

آيت الله كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت وگو با جهان، با اعلام اين مطلب افزود: ديدار خصوصي برخي از اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم با استاد عظيم الشان و مرجع بزرگوار تقليد حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني دامت بركاته در فضايي صميمي و همراه با تجليل و تكريم مقام منيع مرجعيت و نيز بهره مندي از رهنمودهاي معظم له همراه بوده است.
وي با بيان اينكه اخبار منتشر شده ازاين جلسه در برخي رسانه ها خلاف واقعيت بوده است اظهار داشت: بي ترديد ملاقات با مراجع بزرگوار تقليد و طرح بعضي مطالب و مسائل ضروري و كسب رهنمودهاي لازم، سنتي حوزوي و امري متعارف و متداول و مرسوم بوده و هست. نقل اين ملاقاتها و ديدارها براساس شنيده ها و شايعه ها توسط افراد غيرمسئول و غيرمربوط و انتشار رسانه اي بر پايه اظهارات غيرمستند و شايعه ها از جهت شرعي و اخلاقي مذموم است و پذيرفته نيست.
وي با اشاره به جلسه مذكور اعضاي جامعه مدرسين با آيت الله وحيد تصريح كرد: درباره ديدار مذكور مطالبي ناروا در برخي رسانه ها منتشر شده است و در اين زمينه اظهاراتي غيرواقعي به اينجانب نسبت داده شده است. به صراحت اعلام مي نمايم كه هيچگونه مطلبي را در خصوص اين ديدار اظهار نكرده ام و عليرغم كنجكاوي و اصرار برخي رسانه ها و خبرگزاريها حاضر به هيچگونه مصاحبه اي نشده ام.
آيت الله كعبي به رابطه حسنه آيت الله وحيد با رهبر انقلاب اشاره كردند و گفتند: رابطه متقابل حضرت آيت العظمي وحيد خراساني دامت بركاته با نظام اسلامي و رهبري عظيم الشان حسنه و در مسير حفظ دين اسلام و مذهب اهل بيت عليهم السلام و استقلال كشور و تحكيم نظام اسلامي است.
وي به هشدار شديداللحن آيت الله وحيد به سياست هاي فرهنگي در جلسه با جامعه مدرسين اشاره و تصريح كرد: هشدار شديداللحن ايشان به برخي دستگاههاي فرهنگي در عمل به وظيفه شرعي امر به معروف و نهي از منكر و مبارزه با بدعتها و فرقه هاي انحرافي و در چارچوب دفاع از اسلام و مكتب اهل بيت عليهم السلام و حفظ نظام اسلامي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : هشدار شديداللحن آيت الله وحيد به جريان انحرافي, ,