منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 642
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1804
بازدید ماه : 1435
بازدید کل : 92990
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

 

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت عماد مغنیه

 

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید «عماد مغنیه» فرمانده کبیر مقاومت اسلامی لبنان، دوشنبه 25 بهمن ماه از ساعت 15 الی 18 در سالن مرکز فرهنگی سیدالشهداء واقع در میدان هفتم تیر برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت مرکز فرهنگی میثاق و موسسه فرهنگی رهپویان فرهنگ ایثار و با حضور دانشجویان و جوانان انقلابی برگزار خواهد شد، مهندس سعید قاسمی، استاد دانشگاه و کارشناس امور فرهنگی، دکتر شیخ الاسلام کارشناس مسائل خاورمیانه و یکی از اعضای دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در مورد نقش این شهید بزرگوار در کسب پیروزی‌های مقاومت اسلامی و همچنین شرایط سیاسی حاکم بر منطقه، به سخنرانی خواهند پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : گرامیداشت سومین سالگرد شهادت عماد مغنیه, مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید «عماد مغنیه» فرمانده کبیر مقاومت اسلامی لبنان, دوشنبه 25 بهمن ماه از ساعت 15 الی 18 در سالن مرکز فرهنگی سیدالشهداء واقع در میدان هفتم تیر برگزار می‌شود, ,
توسط : ولایتمداران |
 مادرشهيدي كه 20سال بر مزار فرزندش زندگي‌كرد

 

شهید قربانعلی رخشانی مهماندوست که در دوران ستم شاهی در هواپیمایی کشوری مشغول به خدمت بود، در حین حمل و پخش اعلامیه های امام خمینی(ره) در شهر اهواز شناسایی و توسط ساواک دستگیر و پس از تحمل شکنجه های بسیار به شهادت رسيد و در قبرستان اهواز دفن شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مادرشهيدي كه 20سال بر مزار فرزندش زندگي‌كرد+عكس, مادر شهید قربانعلی رخشانی معروف به "ننه علی" در منزل تنها دختر خود زندگی می کند و در اثر بیماری آلزایمر قدرت تکلم خود را از دست داده است, بعضي کشته شده هاي فتنه‌گر حتي تحت پوشش بنياد شهيد رفته اند و بر روي سنگ مزار آنها کلمه شهيد نو,
توسط : ولایتمداران |

عمليات در عمق 150 كيلومتري عراق

معاون عمليات ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به عمليات سپاه در عمق150 كيلومتري خاك عراق عليه ضدانقلاب در سال 75، گفت: اين اقدام جسورانه شهيد كاظمي مانند آبي بر آتش ضدانقلاب در منطقه غرب بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : چگونه سپاه ضدانقلاب را تارومار كرد, ,
توسط : ولایتمداران |

امام علی(ع) با واژه ای مهرآفرین، نام فرزند خود را عباس نهاد و عباس یعنی شیر بیشه ی شجاعت و قهرمان میدان نبرد. مام صادق (ع) نیز حضرت ابوالفضل العباس(ع) را به عنوان کسی معرفی می کند که از ایمان استوار و بینش نافذ برخوردار بوده و در راه امام بزرگوارش به جهاد برخاسته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حضرت ابوالفضل (ع) از ولادت تا شهادت, عباس علیه السلام در کلام امام سجاد علیه السلام, دانش ابوالفضل علیه السلام, کرامت های ابوالفضل علیه السلامجهاد با نفس, ,
توسط : ولایتمداران |
 

 پس شايسته باشد كه آن اشخاصي را كه در حمله اولي شهيد شدند و من بر اسم شريفشان مطلع شدم ذكر كنم و ايشان به ترتيبي كه در مناقب ابن شهر آشوب است اين بزرگوارانند:نعيم‌ بن ‌عجلان و او برادر نعمان بن عجلان است كه از اصحاب اميرالمومنين عليه السلام و عامل آن حضرت بر بحرين و عمان بوده و گويند اين دو تن با نضر كه برادر سيم است از شجعان و از شعراء بوده‌اند و در صفين ملازمت آن حضرت داشته‌اند.

 

مقتل شهدایی که در حمله اول به شهادت رسیدند



ادامه مطلب

برچسب ها : شهدای کربلا, مقتل شهدایی که در حمله اول به شهادت رسیدند, مقتل جمعی دیگر از یاران امام حسین (ع), ,
توسط : ولایتمداران |

مهدی باکری در سال 1333 شمسی در میاندوآب به دنیا آمد. با ورود به دانشگاه مرحله‌ی جدیدی از زندگی علمی و سیاسی او آغاز شد. در همان سال‌ها به طور جدی پا در عرصه‌ی مبارزات سیاسی و انقلابی گذاشت. مطالعه‌ی کتاب ولایت فقیه امام خمینی نقش مهدی در شکل‌گیری شخصیت او بر جا گذاشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی نامه شهيد مهدی باکري, سازماندهی سپاه پاسداران, عملیات فتح‌المبین, عكس, ,
توسط : ولایتمداران |
شهید در یک نگاه
نام و نام خانوادگی : محمد ابراهیم همت
تاريخ تولد :12/1/1334
نام پدر : علي اكبر
تاريخ شهادت : 17/12/1362
محل تولد : اصفهان / شهرضا
محل شهادت : جزيره مجنون
طول مدت حيات :28 سال
مزار شهيد :گلزار شهداي شهرضا


ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه شهید حاج محمد ابراهیم همت, كردستان و مقابله با ضدانقلاب, استان سیستان و بلوچستان, جزيره مجنون, خيبر, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد