منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 1330
بازدید کل : 101211
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

حباب قيمت ارز و سكه ساعت به ساعت فروكش مي‌كند

سکه طرح قدیم به 900 هزار تومان، طرح جدید 870 هزار تومان، نیم سکه 440 ، ربع سکه 220 هزار تومان و سکه گرمی 100 هزار تومان شد.همچنین دلار 2100، یورو 2800، پوند 3300، ریال عربستان 550، درهم امارات 600، یوان چین 330 تومان معامله شد که نشان دهنده توقف روند صعودی نرخ ارز در روزهای اخیر است...


ادامه مطلب

برچسب ها : سقوط نرخ ارز و سکه, افزایش نرخ سود سپرده, ,
توسط : ولایتمداران |

رضاحسینی نماینده شهر بابک،: به ابعاد فاز دوم بیاندیشید

دولت واقع‌بينانه تحليل كند و بررسي كند ببيند آثار كارش چه بوده است؟ اثرات مثبت و منفي آنرا ببيند؟ آيا صرفاً واريز مبالغي هر ماه به حساب افراد يعني اجراي عدالت و توسعه و تحول اقتصادي؟ آيا شعار دو برابر يا سه برابر كردن پرداخت‌ها و ايجاد جو روحي و رواني در افكار عمومي همه چيز است؟...



ادامه مطلب

برچسب ها : اثر سوء هدفمندي يارانه‌ها, رضا حسینی, نماینده شهر بابک, ابعاد فاز دوم یارانه, آثار منفی هدفمندي يارانه‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل شریعتمداری از بازار ارز و سکه و تحریم جدید

 

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان نوشت:


شايد با اولين نگاه به يادداشت پيش روي، كيهان را به «بدبيني»! متهم كنيد ولي شواهد و قرائن موجود ترديدي باقي نمي گذارد - و يا، دستكم اين احتمال را قوت مي بخشد- كه افزايش بي رويه و جهشي قيمت سكه و دلار طي چند هفته و مخصوصاً چند روز اخير پروژه اي هماهنگ با تحريم نفتي ايران از سوي اتحاديه اروپا بوده است و جرياني همسو با اصحاب فتنه كه چندان هم ناشناخته نيست با افزايش مصنوعي بهاي سكه و دلار و نهايتاً افزايش پرشتاب قيمت ساير كالاها، در تلاش بوده است تا آثار تحريم نفتي جمهوري اسلامي ايران از سوي آمريكا و سپس اتحاديه اروپا را سنگين و پرآسيب جلوه دهد! اين در حالي است كه نه فقط محاسبات سياسي و اقتصادي از بي فايده بودن تحريم هاي ياد شده خبر مي دهند بلكه شمار قابل توجهي از صاحبنظران و اقتصاددانان بلندآوازه غربي نيز بركم اثر بودن تحريم نفتي ايران و زيان متقابل و بيشتر آمريكا و اروپا از تحريم هاي اخير تأكيد مي ورزند. و اما، جريان مرموز مورد اشاره با كليد زدن اين پروژه چه مقصودي را دنبال مي كند و كدام هدف نهايي را نشانه رفته است؟! بخوانيد؛



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل شریعتمداری, بازار ارز و سکه, تحریم جدید, سرمقاله کیهان, ,
توسط : ولایتمداران |
چین واردات نفت از ایران را افزایش می‌هد

 

علیرغم درخواست آمریکا و اتحادیه اروپا از چین مبنی بر پیوستن به تحریمهای اعمال شده از سوی این کشورها بر علیه ایران، چین اعلام کرد به قراردادهای نفتی خود با ایران متعهد است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، اداره گمرک چین در گزارش روز یک شنبه خود اعلام کرد میزان واردات نفت خام چین در سال گذشته نسبت به سال ۲۰۱۰ با ۳۰ درصد افزایش به رقم ۲۷.۷۶ میلیون تن رسید.



ادامه مطلب

برچسب ها : افزایش واردات نفت, افزایش واردات چین, تحریمهای اعمال شده, واردات نفت خام چین, ,
توسط : ولایتمداران |
سکه 850 هزار تومان شد/ کاهش 200 هزار تومانی در یک ساعت

 

همزمان با اعلام رسمی افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی، سکه تمام بهار آزادی به قیمت 850 هزار تومان رسید

به گزارش فاس، همزمان با التهابات روزهای اخیر بازار سکه امروز این قطعه با کاهش قیمت، رقم 850 هزار تومان را تجربه کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : سکه 850 هزار تومان, کاهش سکه200, ,
توسط : ولایتمداران |
درخواست بسيج از دولت و قوه قضائيه براي ساماندهي بازار ارز

 

سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه پیروزی های بزرگ و غیر قابل تصور در انتظار ملت ایران است، اعلام کرد: آمریکا و اروپا بیش از آنکه به ملت ایران لطمه ای وارد کنند، اقتصاد درمانده و پریشان خود را به فروپاشی کامل نزدیک تر می کنند.


سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت شرایط کنونی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:



ادامه مطلب

برچسب ها : درخواست بسيج از دولت, ساماندهي بازار ارز, بیانیه‌ بسیج, ,
توسط : ولایتمداران |
وزير اطلاعات: گراني سكه و ارز بخشي از جنگ رواني دشمن/ زبير با تحريك پسرش مقابل ولي ايستاد

 

وزیر اطلاعات گفت: جنگ روانی سنگین دشمن با همراهی استکبار رسانه‌ای افزایش یافته و ما بر روند و سیر حرکت تحریم‌ها اشراف و آگاهی داریم. تحریم‌های دشمن هرگز به ضرر ما نبوده است، دشمن به خوبی می‌داند که تمام پیشرفت‌های ما در گرو همین تحریم‌ها است.



ادامه مطلب

برچسب ها : وزير اطلاعات, گراني سكه و ارز, جنگ رواني دشمن, زبير, تحريك پسر زبير, مقابل ولي, حیدر مصلحی, بصیرت عاشورایی, ,
توسط : ولایتمداران |
دولت می‌تواند با روش پله‌ای قیمت دلار را کنترل کند

 

یک اقتصاددان حوزوی گفت:‌ تزریق دلار به بازار سبب می شود حجم زیادی از نقدینگی که دولت به صورت یارانه ها و افزایش حقوق و دستمزد وارد جامعه کرده جمع شود چرا که افزایش دلار در دست مردم هیچ اثر تورمی ندارد.

حجت الاسلام محسن رادمرد، معاون پارلمانی جامعة المصطفی العالمیه، در گفت‌و‌گو با رسا با اشاره به تحولات اخیر بازار سکه و ارز گفت: اصل امنیت اقتصادی لازمه پیشرفت هر کشوری است.



ادامه مطلب

برچسب ها : روش پله‌ای, قیمت دلار, روش کنترل دلار, افزایش دلار, اقتصاددان حوزوی, محسن رادمرد, بازار سکه و ارز, امنیت اقتصادی, لازمه پیشرفت هر کشور, سرمایه گذاری, وضعیت متزلزل اقتصادی, نوسانات بازار ارز, بیکاری و ورشکستگی, جامعة المصطفی العالمیه, ,
توسط : ولایتمداران |
ابهام در زمان بررسي بودجه 91 با آغاز تعطيلات پياپي مجلس

 

بنا بر اعلام معاون پارلماني رييس جمهور، لايحه‌ بودجه 91 هفته آينده تقديم مجلس شوراي اسلامي مي‌شود، اين درحالي است كه رسما مجلس آخرين روزهاي كاري خود را در سال جاري سپري مي‌كند.

به گزارش ايسنا، مجلس شوراي اسلامي هفته‌ آينده و هفته پس از آن جلسه‌ علني خواهد داشت اما بنا بر برخي شنيده‌ها موضوع تشكيل جلسه‌ مجلس شوراي اسلامي در هفته چهارم بهمن ماه هنوز نامشخص است. 



ادامه مطلب

برچسب ها : بررسي بودجه 91, تعطيلات پياپي مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |
اظهارات اوباما پس از تصويب تحريم نفت ايران در اروپا

 

باراك اوباما از اقدام اتحاديه اروپا در تصويب تحريم نفت ايران استقبال و اعلام كرد كه اين اقدام نشان دهنده اتحاد جامعه بين‌المللي در رفع آن چه تهديد برنامه‌ هسته‌يي ايران خواند، است.

به گزارش ايسنا، خبرگزاري آلمان گزارش داد: باراك اوباما، رييس‌جمهور آمريكا روز دوشنبه در بيانيه‌اي اعلام كرد آمريكا به اعمال تحريم‌هاي جديد به منظور افزايش فشار بر ايران ادامه خواهد داد. 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اظهارات اوباما, تصويب تحريم نفت, بيانيه‌ باراك اوباما, ,
توسط : ولایتمداران |
واكنش وزارت نفت به تحريم نفتي

 

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب (سوم بهمن) به دنبال تصمیم عجولانه اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم نفت ایران، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه تاکید شده است، اتحادیه اروپا با تحریم نفت ایران عملا نفت، این ابزار غیرسیاسی را وارد بازی‌ها و مطامع سیاسی کرده و قطعا تبعات این تصمیم عجولانه به‌غیر از اروپا، کشورهای دیگر جهان را نیز متاثر خواهد ساخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش وزارت نفت, تحريم نفتي, تصمیم عجولانه اتحادیه اروپا, بیانیه وزارت نفت, ,
توسط : ولایتمداران |
توقف صادرات نفت ايران به اروپا؛ پاتك تحريم‌هاي اتحاديه اروپايي
 

 

وزيران خارجه اتحاديه اروپا امروز در بروكسل گرد هم آمدند و سرانجام تحريم واردات نفت از ايران را تصويب كردند. اين تصميم در حالي گرفته شد كه ايران 18 درصد از نفت خود را به اروپا صادر مي‌كند و بر اساس تدبير هوشمندانه‌اي كه در سال‌هاي اخير در پيش گرفته شد، نفت كشورهاي درجه‌ي دو اروپايي كه اكنون درگير بحران‌هاي سنگين اقتصادي هستند، به واردات از ايران وابسته شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : توقف صادرات, توقف نفت ايران به اروپا, پاتك تحريم‌هاي اتحاديه اروپايي, ,
توسط : ولایتمداران |
چند غفلت بزرگ در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها

 

برهان: حدود یک سال و چندی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها می‌گذرد،قانونی که یکی از آرزوهای دیرینه ی دولت های پیشین بوده است خوشبختانه این اقدام اساسی توسط دولت‌های نهم و دهم عملی شد که به جدّ جای تقدیر و تشکر دارد. در اینجا نیز اگر نقدی مطرح می‌شود صرفاً از روی دلسوزی و بهبود روش و آثار طرح است. باید بپذیریم که اجرای این طرح در این یک سال، آحاد مردم و مصرف کنندگان را به سمت یک برنامه ریزی و تجدید نظر ذاتی در برنامه و الگوی مصرف انرژی هدایت کرده و از این رو کم کم آثار عدم رشد بی حساب مصرف محو شده و صرفه جویی افزایش و محاسبات دقیق تر و ظریف تر را وارد زندگی مردم کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : چند غفلت بزرگ, اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها, اهدای سهم نفت, حذف واردات فرآورده‌های نفتی, ,
توسط : ولایتمداران |
تحریم نفتی اروپا علیه ایران 6 ماه به تاخیر افتاد

 

مقام های اتحادیه اروپا اعمال کامل تحریم های نفتی علیه ایران را تا شش ماه به تعویق انداختند

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، دیپلمات های اتحادیه اروپا امروز از اعمال تحریم های جدید نفتی و مالی علیه ایران و بانک مرکزی جمهوری اسلامی خبر دادند، اما در همین حین عنوان کردند که این تحریم‌ها تا پایان توافق های فعلی بطور عملی اجرایی نخواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تاخیر تحریم نفتی اروپا, تحریم نفتی ایران, ,
توسط : ولایتمداران |
آدرس‌هاي غلطي كه بازار سكه و ارز را ملتهب كرد
 

 

نرخ سكه و ارز در سال جاري نوسان‌هاي زيادي را پشت سر گذاشته و در دوره‌هاي كوتاه مدت، افزايش‌هاي قابل توجهي را تجربه كرده است، به‌طوري كه در اثر افزايش نرخ ارز، ارزش پول ملي كشور كاهش يافته و علاوه بر كاهش قدرت خريد مردم، شكاف ميان نرخ ارز رسمي و بازار كه تا سال گذشته رقم كمي بود، اكنون به بيش از 500 تومان رسيده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آدرس‌هاي غلط, بازار سكه و ارز, بازار ملتهب, قدرت خريد مردم, اثر افزايش نرخ ارز, ارزش پول ملي, تحريم جديد امريكا, ,
توسط : ولایتمداران |
رييس‌جمهور: تحريم‌ بر ملت ايران اثري نداشته و نخواهد داشت/ ملت در مقابل تجاوز و تهديد از خود دفاع مي‌كند

 

رييس جمهور با تأكيد براينكه تحريم‌ها تاثيري در روند پيشرفت و حرکت روبه رشد ملت ايران نداشته و هيچ گاه نخواهد داشت، گفت:‌ هر کس بخواهد با تجاوزگري و تهديد حق ملت ايران را تضييع کند، ملت ايران متناسب با آن از خود دفاع خواهد کرد.

دكتر محموداحمدي‌نژاد در مصاحبه با شبكه تلويزيوني «تلويزاي» مكزيك در پاسخ به سوالي درباره تهديدات سران دولت آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران در خصوص موضوع هسته‌اي با تاكيد بر اينكه دوران ادبيات استعماري و ديكتاتوري به پايان رسيده است، تصريح كرد: موضوع هسته‌اي ايران به يك موضوع كاملا سياسي تبديل شده و بر همگان روشن است كه آمريكا و متحدين وي به دنبال بهانه‌اي براي جلوگيري از پيشرفت ملت ايران هستند، چرا كه آنها قصد دارند بطور كامل برخاورميانه مسلط شده و رژيم صهيونيستي را تثبيت كنند و ايران را مانع اين گونه اهداف خود مي‌دانند؛ ضمن اينكه اينگونه سخنان و تهديدات ادامه دشمني چند ده ساله دولت آمريكا و سلطه‌گران با ملت ايران است. 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : رييس‌جمهور, دفاع ملت, تجاوز و تهديد, مصاحبه, شبكه تلويزيوني, شبكه تلويزاي مكزيك, محمود احمدي‌نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |
 
به گزارش بی باک به نقل از بولتن، درسال 2010 دولت روسیه و چین تصمیم گرفتند کلیه مبادلات تجاری خود را براساس واحد پولی "روپل" روسیه و همچنین واحد پولی "یوان" چین بین دو کشور انجام دهند . براین اساس برآورد شده که حذف دلار در مبادلات دو کشور، حدودا 350 میلیارد دلار از ماه جون سال 2010 تاکنون از گردش تجارت بین المللی حذف کرده است و دلارهائییکه محل مصرف آن مشخص بود اکنون بصورت سرگردان روی دست "فدرال رزرو" آمریکا مانده است

 


ادامه مطلب

برچسب ها : دلار و اعتبار آمریکا, روپل روسیه, یوان چین, حذف دلار در مبادلات, ,
توسط : ولایتمداران |
اگر هشدار 14 سال پيش رهبر انقلاب جدي گرفته مي‌شد، اكنون ما نفت دنيا را تحريم مي‌كرديم
 

 

وقتی سرمایه و دارایی یک کشور به ابزار فشار بیگانگان علیه آن کشور تبدیل شود، كار سخت مي‌شود. اما واقعیت این است که ایران با وجود دارا بودن 14 و 17 درصد از ذخیره نفت و گاز جهان، همواره از همین ناحیه متضرر شده. درست به همین دلیل بود که از همان سال‏های 74 و 75 رهبر معظم انقلاب بحث "اقتصاد بدون نفت" را پیش کشیدند و در باب ضرورت برنامه‏ریزی برای آن سخن به میان آوردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار رهبر انقلاب, تحريم نفت دنيا, اقتصاد بدون نفت, ,
توسط : ولایتمداران |

امیر حیدری
اسلام به عنوان یگانه مکتب انسان ساز، توجه خاصی به رفع حوائج مادی او دارد و الگوهای خاصی برای روابط نهادهای مختلف اجتماعی و اقتصادی در نظر گرفته است. از این منظر، در جامعه انسانی، هدف و انتظار از تحکیم بنیاد های اقتصادی، تمرکز و تکاثر ثروت و سود جویی و نفع پرستی نیست، بلکه انتظار، رفع نیازهای اساسی انسان در جریان رشد و تکامل مادی و معنوی او و رسیدن به اهداف غایی خلقت و ریشه کن کردن فقر و محرومیت است. اقتصاد اسلامی، حداقل در دو زمینه نظریه پردازی می کند:
 


ادامه مطلب

برچسب ها : عدالت, غایت اقتصاد اسلامی, امیر حیدری, الگوی ایده آل اقتصاد, وضعیت اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |
تراژدی تحریم‌های یک‎جانبه امریکا/ همه می‎خواهند استثنا شوند/ پس چه‌کسی تحریم‌ها را اجرا مي‌كند؟

 

ایران هسته ای: کشورهای هند، کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا و ژاپن خواستار مستثنی شدن از تحریم های یک جانبه امریکا علیه ایران شدند و روسیه و چن هم اعلام کردند اساسا برای این تحریم ها اعتباری قائل نیستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تراژدی تحریم‌های یک‎جانبه, تحریم‌های امریکا, ,
توسط : ولایتمداران |

«بازخورد سريع - FAST FEEDBACK» يكي از شگردهاي عمليات رواني است كه در جنگ نرم كاربرد فراواني دارد. اين ترفند اگرچه زود جواب مي دهد ولي تاثير آن كوتاه مدت است و از اين روي در ميان كارشناسان عمليات رواني به شگرد «حباب- BLOB» نيز شهرت دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : چه كسي فرياد زد, يادداشت روز, حسين شريعتمداري, کیهان, شگردهاي عمليات رواني, بازخورد سريع, جنگ نرم, التهاب آفريني موضعي, پروژه تحريم, بانك مركزي ايران, ,
توسط : ولایتمداران |
ادامه بلاتكليفي صندلي‌هاي خالي در نظام بانكي كشور

 

با گذشت حدود سه ماه از تغييراتي كه به دليل سوءاستفاده اخير در نظام بانكي كشور به وجود آمد، هنوز كرسي‌هاي مهم مرتبط با نظام بانكي كشور بدون مسئول و با حداقل فعاليت به كار خود ادامه مي‌دهند.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : ادامه بلاتكليفي, صندلي‌هاي خالي, نظام بانكي كشور, سوءاستفاده نظام بانكي, ,
توسط : ولایتمداران |
جزئیات طرح پر حاشیه جدید در مجلس به‏نفع سرمایه‌داری/ مغایرت‌های ويژه‎خواري تاجران يك درصدي با قانون اساسی
 

 

طرح ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار قوه چهارمی به قوای سه گانه کشور اضافه کرده است. نهاد سازی های این طرح مداخله آشکار در قوره مجریه بوده و حتی از مجلس شورای اسلامی نیز قدرت نظارت بیشتری دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : طرح پر حاشیه جدید, طرح مجلس به‏نفع سرمایه‌داری, مغایرت‌های ويژه‎خواري تاجران, کارآفرینی و رفع موانع کسب, قوه چهارم, قوای سه گانه, طرح ایجاد فضای کارآفرینی, مداخله در قوره مجریه, ,
توسط : ولایتمداران |
فرار به جلو به سبك انگليسي‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست بزرگ
از دست‌وپا زدن براي‎معرفي‎سفیر تا ژست"ما برويم ايران منزوي‌مي‌شود"
 

 

وزارت امور خارجه بریتانیا در واکنش به مصوبه مجلس مبنی بر تصویب طرح کاهش رابطه سیاسی و اقتصادی ایران با انگلیس که به دلیل اقدامات مداخله‌جویانه و ضدایرانی دولت این کشور علیه ملت ایران و همچنین همراهی و رهبری سناریوی اعمال تحریم‌های غیرقانونی صورت گرفت، دست به انتشار یک بیانیه زد و در آن تلاش کرد تا ضمن بی‌اثر نشان دادن این مساله بر روی سیاست خارجی انگلیس، از موضعی بالا برای جمهوری اسلامی ایران خط و نشان بکشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرار به جلو, فرار به سبك انگليسي‌ها, فرار برای سرپوش گذاشتن, سرپوش بر شکست بزرگ, مصوبه مجلس, تصویب طرح, کاهش رابطه سیاسی و اقتصادی, کاهش رابطه ایران با انگلیس, اقدامات مداخله‌جویانه و ضدایرانی, ,
توسط : ولایتمداران |
خودشيريني دولت آلمان براي تحريم ايران در مقابل اعتراض تاجران آلماني/ لهستان: هر بازي با نفت ايران، شوك شديد به‌دنبال دارد
 

 

منابع غربي در حالي از طرح دولت آلمان براي تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا عليه كشورمان خبر مي‌دهند كه تاجران و فعالان بخش خصوصي اقتصاد آلمان به‌شدت به اين مسأله معترض هستند و لهستان نيز كه رياست دوره‌اي اتحاديه اروپا را برعهده دارد، مي‌گويد هر گونه اقدام در زمينه نفت ايران، شوك‌هاي سنگيني به بازارهاي انرژي دنيا وارد خواهد كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : خودشيريني دولت آلمان, تحريم ايران, اعتراض تاجران آلماني, بازي با نفت ايران, شوك شديد, ,
توسط : ولایتمداران |
دادستان كل كشور در سومين گفت‌وگوي تلويزيوني
ابعاد جديد از پرونده فساد بانكي: زمين‌خواري‌هاي كلان/ بانك‌ها دو ماه طول دادند تا ميزان طلب از گروه آريا را بگويند

 

حجت‌الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه‌اي دادستان كل كشور كه ناظر عالي دستگاه قضايي بر پرونده فساد بانكي است، يكشنبه شب براي سومين بار به برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري آمد تا درباره جديدترين ابعاد اين پرونده به مردم توضيح دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دادستان كل كشور, سومين گفت‌وگوي تلويزيوني, پرونده فساد بانكي, زمين‌خواري‌هاي كلان, ميزان طلب, طلب از گروه آريا, محسني اژه‌اي, ناظر عالي دستگاه قضايي, ,
توسط : ولایتمداران |
حمایت 201 نماینده مجلس از برخورد قاضی‌ اژه‌ای با مفاسد اقتصادی

 

201 نماینده مجلس در بیانیه‌ای با حمایت از برخورد قاطع قوه‌قضائیه با مفاسد اقتصادی، اعلام کردند: دیر نیست که مردم با‌ همت قاضی قاطع و عادل محسنی‌اژه‌ای طعم شیرین اجرای بی‌اغماض عدالت را بچشند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حمایت 201 نماینده مجلس, برخورد قاضی‌ اژه‌ای, برخورد با مفاسد اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |
هاشمي بار ديگر بدون اشاره به اختلاس سال 73 بانك صادرات به فساد بانكي اخير پرداخت

 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بدون اشاره به اختلاس سال 73 بانك صادرات در دوره رياست جمهوري وي، براي دومين بار به فساد بانكي اخير پرداخت و با بيان اينكه متأسفانه در مفسده اقتصادي اخير، فعالان اقتصادي و توليدكنندگان ضربه خوردند، گفت: خدمت به اقتصاد كشور اين است كه سهم صنايع و توليد از هدفمندي يارانه‌ها پرداخت شود تا در آينده شرمنده توليدكنندگان زحمت كش و شريف كشور نشويم.



ادامه مطلب

برچسب ها : هاشمي, اختلاس سال 73, بانك صادرات, فساد بانكي اخير, خدمت به اقتصاد كشور, ,
توسط : ولایتمداران |
اتفاق عجيب در اتاق تعاون و سرپيچي دبيركل رد صلاحيت شده از قانون
حكم ديوان عدالت را قبول ندارم، كسي را هم راه نمي‌دهم!
 

 

تعاون به منزله یکی از اصول مهم اقتصادی مظهر عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت های برابر اقتصادی برای تمام آحاد جامعه شمرده می شود. با توجه به واگذاری تصدی‌گری دولت در حوزه تعاون، نقش اتاق های تعاون به عنوان مجمع اتحادیه ها و تعاونی ها به مراتب اهمیتی افزون تر می یابد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اتفاق عجيب, اتاق تعاون, سرپيچي دبيركل, دبيركل رد صلاحيت شده, حكم ديوان عدالت, اصول مهم اقتصادی, مجمع اتحادیه ها و تعاونی ها, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنگوي قوه قضائيه با اشاره به پرونده فساد بانكي :
عده اي جوسازي مي كنند تا متهمان اصلي محاكمه نشوند

سخنگوي دستگاه قضايي در بيست و يكمين نشست خبري خود با خبرنگاران در روز سه شنبه به تشريح آخرين وضعيت پرونده فساد بانكي اخير پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي با بيان اينكه از 15 مردادماه تا به امروز تقريبا سه ماه از رسيدگي به اين پرونده گذشته است، يادآور شد: سه ماه زمان كمي نيست اما با توجه به پيچيدگي اي كه اين پرونده داشته به نظرم زمان زيادي هم نيست. در اين پرونده از بيش از 80 نفر به عنوان متهم تحقيق شده و اگر كساني هم به عنوان مطلع حضور داشته اند به حساب بياوريم، نزديك به 100نفر مورد تحقيق قرار گرفته اند ولي 82 نفر به عنوان متهم داشتيم كه از اين تعداد 48 نفر با قرار بازداشت موقت زنداني شدند و از اين تعداد باز هم تا ظهر امروز 23 نفر در بازداشت موقت هستند و بقيه با قرار مناسب آزاد شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنگوي قوه قضائيه, جوسازي, متهمان اصلي, محاكمه, محسني اژه اي, اختلاس سه هزار ميليارد, فساد بزرگ مالي, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد