منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 532
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 91718
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
گزارشی کامل از آنچه که وزرای دولت تدبیر و امید در مذمت و محکومیت فتنه گفتند
تشییع جنازه فتنه 88 در جلسات رای اعتماد به کابینه/ از تقبیح «اردوکشی خیابانی» تا نفی قطعی ایده «تقلب در انتخابات»/ آب پاکی روی دست جنبشی که دیگر سبز نیست

 

نگاهی به روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی که در روزهای گذشته صورت گرفت، یک نکته را برای همه مردم و فعالان سیاسی روشن کرد؛ نکته‌ای که نشان داد ایستادگی رهبر معظم انقلاب بر حفظ رای مردم در سال ۸۸ سبب شد تا امروز همه کسانی که به نوعی در ماجرای فتنه سکوت کردند و یا در برخی از برهه‌های زمانی با آن همراهی کردند، صراحتا اعلام کنند که آشوب خیابانی در آن زمان اقدامی افراطی و غیرقانونی بوده و روند برگزاری انتخابات در ایران هم اساسا امکان وقوع تقلب را غیرممکن می‌کند. 



ادامه مطلب

برچسب ها : وزرای دولت تدبیر, مذمت و محکومیت فتنه, رای اعتماد به کابینه, اردوکشی خیابانی, تقلب در انتخابات, بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنان حماسی سید حسن نصرالله در مراسم سالگرد پیروزی جنگ 33 روزه

اولین پاسخ ما به انفجار ضاحیه دوبرابر کردن نیروهای حزب‌الله در جنگ سوریه است/ اگر لازم شود خودم برای مبارزه با تکفیری‎ها به سوریه و صهیونیست‌ها به اسرائیل می‎روم

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه به سخنرانی پرداخت و نکات مهمی را درباره اوضاع داخلی لبنان، شرایط منطقه و جنگ سی و سه روزه بیان کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان حماسی حسن نصرالله, جنگ 33 روزه لبنان, ,
توسط : ولایتمداران |

چند حاشیه بر نطق توکلی و معیارهایی که با تغییر دولت متحول شده است

فرشاد مهدی‏پور*

دفاعیه کلی دکتر احمد توکلی از کابینه دولت جدید، هم شنیدنی بود و هم بحث‌برانگیز و این مجال، فرصتی است برای بررسی برخی از بحث‌ها، بدون حاشیه‌روی و پرده‌پوشی. البته این سخنان به‌معنای تایید عمل‌کردهای ناصواب نیست و بارها در این‌باره گفت و گو شده است، بلکه اصل اولی در این بحث، بررسی آرای سیاست‌مداری است که پاک‌دستی و روشن‌بینی او بر همگان ثابت شده است و این یادداشت بر پیروی از همین طریقه، نوشته‌شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نطق توکلی در مجلس, معیارهای متحول توکلی, تغییر دولت, ,
توسط : ولایتمداران |

اعتماد حداکثری مجلس به دولت
گام بلند مجلس برای تعامل با دولت یازدهم/ رای بی‌سابقه به وزرای اقتصادی/ موثران در فتنه رای نیاوردند/ رای عجیب به وزیر نفت/ آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده های اقتصادی/روحانی: در انتخابات ایران تقلب نشده بود و امکان تقلب هم نیست

پرونده 4 روز جلسه فشرده بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی با اعتماد بی سابقه مجلس به کابینه یازدهم به پایان رسید تا دولت مورد تمایل روحانی با تغییر حداقلی، کار خود را آغاز کند و در اولین گام بنابر وعده رئیس جمهور، طی 100 آینده روز بخشی از وعده های اقتصادی ، فرهنگی و ... را تحقق بخشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتماد مجلس به دولت, تقلب در انتخابات ایران, رای به وزرای اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |

تصمیم جبهه پایداری پیرامون رای اعتماد، در قالب فراکسیون اصولگرایان اتخاذ می‎شود

سخنگوی جبهه پایداری گفت، تصمیمات این جبهه در مجلس در رابطه با رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم، در قالب فراکسیون اصولگرایان مجلس اتخاذ و اجرا خواهد شد و این جبهه در مجلس فراکسیون مستقلی ندارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصمیم جبهه پایداری, رای اعتماد جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |

چهارشنبه آتش و خون در قاهره
800 کشته و 8000 زخمی نتیجه حمله ارتش مصر به اخوانی‎ها/ هشدار هفته پیش رهبر انقلاب درباره مصر چه بود؟

اوضاع در مصر بحرانی است . 250 کشته و 8000 زخمی، تنها در طول چند ساعت، نتیجه تدیبر دولتی است که با شعار دموکراسی خواهی و با حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا، زمام امور را در دست گرفته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آتش و خون قاهره, حمله ارتش مصر, اوضاع بحرانی مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش «رجانیوز» از متن و حاشیه‌های سومین روز جلسه رای اعتماد به دولت یازدهم
از نطق عرفانی وزیر پیشنهادی که خود را استراتژیست می‎داند تا پاسخ برادر رسایی به "بگم!؟ بگم!؟" کاظم جلالی/ روایت لاهوتی از نابودی کشاورزی در زمان حجتی/ انتظار پورمحمدی از جلسه امروز مجلس چه بود؟

دو روز داغ و جنجالی در مجلس گذشت و ماجرای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی از سوی حسن روحانی به روز سوم رسید؛ روزی که با بررسی صلاحیت علی ربیعی، یکی از جنجالی‌ترین چهره‍‌های موجود در کابینه پیشنهادی به دلیل سوابق امنیتی و نزدیکی او با سران فتنه، آغاز شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سومین روز رای اعتماد, رای اعتماد به دولت, ,
توسط : ولایتمداران |
رسایی:افراد دیگری برای علوی برنامه تعیین می‌کنند/ تساط كافي ندارد

 

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی اطلاعات در مجلس گفت: آقای علوی! همین الان دارند برای شما برنامه تعیین می‌کنند، باید مشخص شود برنامه اول از دولت به مجلس ارائه شده است یا نه؟



ادامه مطلب

برچسب ها : رسایی, علوی تساط كافي ندارد, ,
توسط : ولایتمداران |

نطق چالشي زارعي در مخالفت با وزير پيشنهادي ارتباطات كه بدون پاسخ ماند

واعظي نسبت به مباحث روز حوزه ارتباط حتی آشنايي اوليه هم ندارد / صنایع الکترونیک از 27 سال پیش تابحال متحول شده است/ تعجب متخصصان این حوزه از گزینه پیشنهادی

در دومين روز از جلسه راي اعتماد به كابينه پيشنهادي رييس جمهور، علي اصغر زارعي نماينده مردمتهران در مجلس در مخالفت با محمود واعظي وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، پشت تريبون پارلمان رفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : نطق چالشي زارعي, مخالفت با وزير ارتباطات, ,
توسط : ولایتمداران |
با دوگانه «تعارض» و «تعامل» با غرب چه باید كرد؟

 

  دكتر فؤاد ایزدی

سپتامبر ۱۵۰۷ میلادی (شهریور ۸۸۶ شمسی) در تاریخ ایران دارای اهمیت ویژه­‌ای­ است. در این تاریخ برای اولین‌بار بعد از رنسانس، كشور اروپایی پرتغال كه در آن سال­‌ها داعیه‌ی ابرقدرتی داشت به مرزهای جنوبی ایران حمله كرد. در بیش از ۵۰۰ سالی كه از آن تاریخ می‌گذرد ملت ایران همواره در معرض تهاجم كشورهای اروپایی و بعد از آن آمریكا بوده­ است. 



ادامه مطلب

برچسب ها : تعارض و تعامل غرب, دكتر فؤاد ایزدی, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش رجانیوز از دومین روز جلسه رای اعتماد به دولت یازدهم

از دفاع نجفی نسبت به انتقادات تا استناد به ایمیل 700 معلم / دوری 27 ساله وزیر پیشنهادی از حوزه ارتباطات و ماجرای مطالعه این سال‎های واعظی در حوزه مخابرات

 

روز دوم جلسه رای اعتماد برای کابینه یازدهم در حالی آغاز شد که موضع گیری قاطع برخی نمایندگان شاخص مجلس در برابر فتنه 88 در روز اول ، اصلی‎ترین محور نطق‎ها و تذکرات نمایندگان بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش جلسه رای اعتماد, رای به دولت یازدهم, ,
توسط : ولایتمداران |
تذکر «غیرآیین‌نامه‌ای» حسین شریعتمداری

 

شریعتمداری تاکید کرد: آیا رفع کاستی‌ها و جلوگیری از ناراستی‌ها در کابینه پیشنهادی آقای روحانی، خدمت شایسته و در خور تقدیری به رئیس جمهور محترم نیست؟



ادامه مطلب

برچسب ها : تذکر غیرآیین‌نامه‌ای حسین شریعتمداری, کابینه پیشنهادی روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیا گفتمان حاکم بر دولت جدید در راستای رسیدن به تمدن عظیم اسلامی است؟

میثم نیلی

 
 این روزها موضوع کابینه پیشنهادی آقای روحانی یکی از داغ ترین مباحث است؛ البته محل اصلی بحث و ترمینال نهایی آن، صحن مجلس شورای اسلامی و درون سالن های کمیسیون های مجلس است. نمایندگان ما این روزها کار دشواری بر عهده دارند و باید به جای همه مردم پاک و حماسه ساز ایران در مورد صلاحیت و توانایی عناصر کابینه به حجت برسند و قضاوت نمایند. رای دادن آنها به یک وزیر،کار مهمل و کم اهمیتی نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفتمان حاکم بر دولت, تمدن عظیم اسلامی, میثم نیلی, کابینه پیشنهادی روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

حضور شخصی با سابقه بازداشتی در فتنه ۸۸، لکه‌ای سیاه بر دامان کابینه دولت یازدهم است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور شخصی در کابینه یازدهم که در جریان فتنه ۸۸ سابقه بازداشتی دارد، علاوه بر آن ‌که در تناقض با مشی اعتدالی دولت است می‌تواند تبدیل به لکه‌ای سیاه بر دامان کابینه دولت یازدهم شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : لکه‌ای سیاه کابینه دولت, شورای تبیین مواضع بسیج, بیانیه‌ بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |

11 دلیل برای رای ندادن به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/ مروری بر اتفاقات ناگوار نه سال وزارت دکتر نجفی

جمعی از مدیران آموزش و پرورش که سابقه همکاری با دکتر محمدعلی نجفی را دارند، در نامه ای به نمایندگان مجلس با ارائه دلایلی خواستار رای منفی نمایندگان به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اتفاقات ناگوار وزارت نجفی, وزیر آموزش و پرورش, ,
توسط : ولایتمداران |

میرکاظمی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
برخی می‌خواهند پرداختن به فتنه در ایران همانند هولوکاست در اروپا باشد/ نباید از ترس برچسب‎زنی‎ها، از انجام تکلیف شرعی انصراف دهیم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برخی می‌خواهند، پرداختن به فتنه در ایران همانند پرداختن به هولوکاست در اروپا شود، گفت: در فتنه نکاتی هست که می‌تواند باعث ادب کسانی باشد که نه تنها از مردم عذرخواهی نکردند بلکه برخی آن را برای خود افتخار می‌دانند. شرایط به گونه‌ای است که ترحم دیگر جایز نیست



ادامه مطلب

برچسب ها : میرکاظمی, رئیس کمیسیون انرژی مجلس, پرداختن به فتنه, هولوکاست در اروپا, ترس برچسب‎زنی‎ها, انصراف انجام تکلیف شرعی, ,
توسط : ولایتمداران |

نمایندگان محترم مجلس بخوانند

محسن صالحی

آقای دکتر روحانی روز یکشنبه پس از انجام مراسم تحلیف، لیست وزیران پیشنهادی خود را تقدیم مجلس کرد. در طی دو سه هفته اخیر برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی، نکاتی را در خصوص ترکیب کابینه دولت یازدهم گوشزد کرده و عموماً نیز سنجه‌ی «اعتدال» را برای صورت‌بندی و طرح بحث انتخاب کرده‌اند، به این معنا که از رئیس‌جمهور خواسته‌اند، آنچنان که با شعار «اعتدال»، موفق به جلب نظر اکثریت ملت شد، به این شعار وفادار مانده و در اولین گام یعنی انتخاب وزیران، افرادی با این سبقه و روحیه را برگزیند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نمایندگان مجلس, محسن صالحی, ترکیب کابینه دولت یازدهم, انتخاب وزیران, ,
توسط : ولایتمداران |

روایت دکتر سلیمانی از لابی‏های کاسبکارانه برای رای اعتماد گزینه های مشکل دار
من قول می‎دهم هر مدیری را که خواستید، وزیر پیشنهادی منصوب کنند/ واگذاری پروژه‎های اقتصادی در استان با نظر شما انجام خواهد شد!

دکتر محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در سرمقاله امروز کیهان که به بهانه تشریح ملاک های انتخاب وزیر صالح، منتشر شده، از برخی رفتارها و وعده های عجیب در این روزها به بهانه لابی گری و دریافت رای اعتماد از سوی نزدیکان دولت جدید پرده برداشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت دکتر سلیمانی, لابی‏های کاسبکارانه, رای اعتماد مشکل دار, ,
توسط : ولایتمداران |

حسینیان:وزرای کابینه روحانی باید کف شرایط را داشته باشند
حجت الاسلام حسینیان با اشاره به در پیش بودن جلسه رای اعتماد به وزاری دولت یازدهم/
مرزبندی با فتنه کف شرایط احراز صلاحیت وزرا/ بررسی کارآمدی در کنار صلاحیت سیاسی/ متانت اصولگرایان در تحویل قدرت مایه غرور و درس رفتار سیاسی به اصلاح‏طلبان

نماینده مردم تهران با بیان اینکه وزرای کابینه روحانی باید کف شرایط را داشته باشند، گفت: کسانی که در فتنه88 و تخریب وزارت اطلاعات (در موضوع قتل‌های زنجیره‌‌ای) نقش آفرین بودند از غربال مجلس عبور نمی‌کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسینیان, وزرای کابینه روحانی, رای اعتماد به وزارا, دولت یازدهم روحانی, مرزبندی با فتنه, شرایط احراز صلاحیت وزرا, ,
توسط : ولایتمداران |
کدام‌یک از وزرای پیشنهادی رأی نمی‌آورند؟
*ارزیابی‌هااز فضای مجلس نشان می‌دهد آقایان محمدعلی نجفی و جعفر میلی‌منفرد از کمترین شانس برای کسب رأی اعتماد نمایندگان برخوردارند. همچنین احتمال رأی آوری زنگنه، سلطانی‌فر و آخوندی بستگی به لابی‌های سنگینی دارد که بتوانند طی روزهای آینده انجام دهند. پیش‌بینی می‌شود بیشترین آرای مجلس را سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، حسین دهقان وزیر دفاع و حمید چیت‌چیان وزیر نیرو به دست آورند.


ادامه مطلب

برچسب ها : رأی اعتماد وزرای پیشنهادی, محمدرضا باهنر, ,
توسط : ولایتمداران |

لابی‌های کاسبکارانه!

دکتر محمد سلیمانی*
رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین در نماز پرشکوه عید فطر بر ضرورت انتخاب وزرای صالح اشاره و تأکید کردند: «انشاالله به زودی و با انجام وظیفه مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزرای صالح، دولت جدید نیز تشکیل می‌شود و با همراهی مردم کارهای بزرگ مهم و دشواری را که حاوی منافع بزرگی است به بهترین وجه انجام خواهند داد.» اجازه می‌خواهم چند نکته را در این مورد به عرض ملت شریف برسانم:



ادامه مطلب

برچسب ها : لابی‌های کاسبکارانه, دکتر محمد سلیمانی, انتخاب وزرای صالح, ,
توسط : ولایتمداران |
امر مقدس ناقص مردمسالاری و معاصی آن در آیینهای مصری

 

علی امیرموید*
 
در جریان خیزشی که منجر به سقوط او شد، حسنی مبارک، که نه حسنی بود و نه مبارک، به رئیس جمهور امریکا، اوباما، که نه با آن​ها بود و نه با ما؛ گفته بود تو این​ها را نمی​شناسی، من اگر کنار برم این​جا آشوب می​شود.


ادامه مطلب

برچسب ها : امر مقدس ناقص مردمسالاری, مردمسالاری مصری, علی امیرموید, ,
توسط : ولایتمداران |

منافع اقتصادی اعضای کابینه را شفاف کنید
 
دکتر شهاب اسفندیاری
 
1- یکی از اصولی که در قوانین اساسی و عادی بسیاری از کشورها وجود دارد، تعیین ساز و کارهایی برای شفافیت در مورد منافع اقتصادی مقامات عالی دولتی و حکومتی است. مفاسد احتمالی ناشی از کنار هم قرار گرفتن قدرت و ثروت و سوء استفاده از موقعیت برای افزایش ثروت، و نیز احتمال تضاد منافع اقتصادی فرد با منافع ملّی، شفافیت در خصوص منافع اقتصادی وزرا و اعضای کابینه را ایجاب می کند. این مسئله گاه از جهت امنیت ملی نیز می تواند تأثیرگذار باشد. مثلا در سال های گذشته شاهد بوده ایم که گاه تضاد منافع اقتصادی و نفتی برخی افراد دخیل در مذاکرات هسته ای چه عوارضی برای منافع ملی به همراه داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : منافع اقتصادی اعضای کابینه, دکتر شهاب اسفندیاری, ,
توسط : ولایتمداران |

دولت روحانی ، دولت هاشمی است

سخنگوی دولت احمدی‌نژاد درباره اخباری که درخصوص پرداخت پاداش ۸۰ میلیونی به وی در آخرین روزهای کاری دولت دهم منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد



ادامه مطلب

برچسب ها : دولت روحانی, دولت هاشمی, الهام سخنگوی دولت دهم, پاداش 80 میلیونی الهام, ,
توسط : ولایتمداران |

انتقاد صریح آیت‌الله قرهی: در کابینه‌ای که ارائه دادند اعتدال را نمی‌بینیم

مواظب باشند تا افرادی که نباید در جایگاه حساسی چون وزارت علوم قرار بگیرند رأی اعتماد بگیرند و قضایایی چون ۱۸ تیر را...



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد صریح آیت‌الله قرهی, اعتدال کابینه‌ روحانی, دولت تدبیر و امید, ,
توسط : ولایتمداران |

چرا امریکای لاتین برای ایران اهمیت دارد ؟
واشنگتن پست گزارش می دهد: دور زدن تحریم ها؛ زیر گوش امریکا!

با مشخص شدن نتیجه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، موج تازه ای از انتقادات حامیان گفتمان پیروز، نسبت به سیاست خارجی دولت قبل راه افتاده است .



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش واشنگتن پست, دور زدن تحریم, اهمیت امریکای لاتین, امریکای لاتین برای ایران, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی نمایندگان صلاحیت «علی ربیعی» برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها را هم رد کردند/ لزوم تکرار اقدام انقلابی مجلس در عدم رای اعتماد به چهره‌های افراطی

شعار اعتدال آقای روحانی که در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به عنوان برگ برنده او ارزیابی شد، با معرفی کابینه پیشنهادی از سوی او به مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد، کمی خدشه‌دار شد به نحوی که معرفی برخی چهره های افراطی در این کابینه، مجموعه پیشنهادی را با حواشی متعددی روبرو کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اقدام انقلابی مجلس, رای اعتماد به چهره‌های افراطی, صلاحیت علی ربیعی, ,
توسط : ولایتمداران |

وعده‌هایی که محقق شد؛ وعده‌هایی که محقق نشد

آقای حسن روحانی برای انتخابات وزرا و همکاران خود وعده‌هایی داده بود که در این گزارش ...



ادامه مطلب

برچسب ها : رای اعتماد کابینه, وعده‌های انتخاباتی روحانی, چینش کابینه روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت‌‌الله علم‌الهدی:حضور کسانی که در فتنه 88 نقش داشته‌اند در کابینه نادرست است

اسلام نفس اعتدال است، گفت: کسانی که از اصول عدول کردند در دولت اعتدال جایی ندارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌‌الله علم‌ الهدی, فتنه 88 در کابینه, ,
توسط : ولایتمداران |

بازی دو سر برد هاشمی در مجلس

به هر حال معرفی پیرترین کابینه پس از انقلاب به مجلس با این ترکیب با مشورت‌ها و هدایت‌های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را می‌توان بازی دو سر برد هاشمی با مجلس به ظاهر اصولگرا عنوان کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازی دو سر برد, بازی هاشمی در مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 50 صفحه بعد