منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 1675
بازدید کل : 101556
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،
نفس‏های فرعون در مصر به شماره افتاد / مبارک کابینه را منحل کرد/ البرادعی برای اسلام زدایی از انقلاب مصر وارد معرکه شد

 همزمان با فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جنبش مردمی جمعه خشم در مصر به ثمر رسید و علی رغم اعلام حکومت نظامی در شهرهای مختلف مصر، حمله مردم مصر به دفتر حزب حاکم در قاهره و ساختمان‎های وزارت خارجه رادیو و تلویزیون مصر سبب شد تا حسنی مبارک در تلویزیون دولتی مصر حضور یافته و در سخنانی انفعالی با اعلام انحلال کابینه، زمینه را برای سقوط حکومت سی ساله خود فراهم کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نفس‏های فرعون در مصر به شماره افتاد / مبارک کابینه را منحل کرد/ البرادعی برای اسلام زدایی از انقلاب مصر وارد معرکه شد, ,
توسط : ولایتمداران |

از اسلام، قانون اساسي، مردم و ولايت فقيه عبور كنيد بقيه اش حل است!

تحليلگر سايت سيا (گويا) نيوز، مشكل سران فتنه را در اين دانست كه تكليفشان را با برخي از مفاهيم درون نظام مانند ولايت فقيه، قانون اساسي و حضور مردمي روشن نكرده اند و تاكيد كرد تا وقتي چنين باشد اين جريان توان عبور از برزخ فعلي را نخواهد داشت.
محمد برزنجه در تحليل اختصاصي براي سيانيوز اولين مشكل جريان فتنه در ايران را «ترك آنها بوسيله مردم» دانسته و نوشته است: «در يك جنگ سياسي هنگامي كه مردم به خيابان آمدند، يا بايد حكومت عقب نشيني كند يا مردم و نيروهاي مخالف. البته اگر امكان عقب نشيني هر دو طرف نباشد، آنگاه شايد از طريق مذاكره طرفين به يك توافق برسند، اما زماني كه مردم به خانه ها رفتند، امكان فشار به حكومت و وادار كردن به پذيرش خواسته ها وجود ندارد».



ادامه مطلب

برچسب ها : عبور از اسلام, قانون اساسي, مردم و ولايت فقيه, از اسلام, قانون اساسي, مردم و ولايت فقيه عبور كنيد بقيه اش حل است!, نويسنده سيانيوز در بخش پاياني تحليل خود از موسوي, كروبي و خاتمي خواسته از قانون اساسي هم عبور كنند, , ,
توسط : ولایتمداران |

 


1- اين ماجرا، اگرچه نزديك به 16 سال قبل در يكي از يادداشت هاي كيهان آمده بود ولي شرح دوباره آن به مناسبت برخي از مسائل اين روزها، خالي از فايده نيست و هنوز هم خواندني است، درس آموز و عبرت انگيز.
چند صد سال قبل- دوران صفويه- با صلاحديد و تصميم دانشمندان و عالمان ديني، مرحوم شيخ بهايي به نجف اشرف اعزام شد تا از مرحوم مقدس اردبيلي كه عالمي بلندمرتبه و جليل القدر و ساكن نجف اشرف بود براي حضور در ايران و تقويت حوزه هاي علميه دعوت كند. شيخ بهايي كه خود دانشمندي برجسته و بلندآوازه بود پس از رسيدن به نجف اشرف و زيارت مرقد مطهر حضرت امير عليه السلام، بي درنگ به مجلس درس مقدس اردبيلي وارد شد. در اثناي درس، اشكالي به نظر شيخ رسيد و به روال جاري حوزه هاي علميه، ضمن طرح اشكال خويش، پاسخ مقدس را طلبيد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بر بام رسانه چرا ؟!, مواضع كيهان درباره شخص رئيس جمهور محترم و دولت نهم و دهم, حملات تند رئيس جمهور به سران دو قوه ديگر, چه بحراني در مديريت بانك مركزي حادث شده است, ,
توسط : ولایتمداران |

رهنورد:خود من در یک فاصله کاملاً بی اعتقاد بودم. نه دین سنتی مادرم و مادربزرگم را قبول داشتم نه هیچ چیز دیگر. ... آن دین را نمی پسندیدم.
دین و خط قرمز نداشتم


ادامه مطلب

برچسب ها : مروری بر ریشه‌های عقیدتی زهرا رهنورد از زبان خودش, تأثیر خانقاه و تصوف, سنتیِ مدرن!, دانشجوی بدون خط قرمز, روشنفکر روشنفکر دوست!, اسلام آوردن مدرن به وسیله هنر, دیدِ عقب مانده انقلاب اسلامی!, ,
توسط : ولایتمداران |

 

انواع علائم ظهور

 

علائم ظهور به دو دسته كلي تقسيم ميشوند: علائم حتمي و علائم غير حتمي.
فضيل بن يسار از امام باقر (ع) روايت كرده كه فرمودند:
«نشانه‌هاي ظهور دو دسته است: يكي نشانه‌هاي غيرحتمي و ديگر نشانه‌هاي حتمي؛ خروج سفياني از نشانه‌هاي حتمي است كه راهي جز آن نيست.» (غيبت نعماني، با ترجمه غفاري، باب18، ص429)
منظور از علائم حتمي آن است كه تقدير قطعي خدا به وقوع آن تعلق گرفته، و مشروط به هيچ قيد و شرطي نيست؛ و مقصود از علائم غير حتمي آن است كه وقوع آن ممکن است مشمول بداء گردد، چرا که في الجمله مشروط به شروطي است كه اگر آن شروط تحقق يابد آن علائم واقع مي شوند، و اگر آن شروط مفقود باشد، آن علائم نيز تحقق نمييابند. علائمي در مورد حتمي بودن آنها نصي نداشته باشيم، تنها احتمال وقوع آن مي رود، و قطعي نيستند. علائم غير حتمي بسيارند. ما در اينجا روايت مفصلي از امام امام صادق(ع) را براي شما مي آوريم که تعداد بسياري از آن را برشمرده است....

 



ادامه مطلب

برچسب ها : علائم ظهور به دو دسته كلي تقسيم ميشوند: علائم حتمي و علائم غير حتمي, ,
توسط : ولایتمداران |

نخستین سامانه پرسش و پاسخ مسائل شرعی از طریق ایترنت تلفن همراه در ایران رونمایی شد.

معاون تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مـراسم رونمایی از این سامانه که بـا حضور مسئولان دفاتر تبلیغات قم برگزار شد گفت: این سامانه با اتصال تلفن همراه به اینترنت در پایگاه " اِی پرسش " به پرسش ها و شبهات در قالب گفتگوی اینترنتی (چت) ، پیامک یا ایمیل پاسخ می دهد .



ادامه مطلب

برچسب ها : سامانه پاسخ به سوالات شرعی در تلفن همراه, ,
توسط : ولایتمداران |

انقلاب اسلامي الگوي ملتهاي مسلمان و آزاده جهان است

سپاه نیوز: نماينده ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان گفت: امروز انقلاب اسلامي ايران الگوي تمام ملتهاي مسلمان و آزاده جهان است.



ادامه مطلب

برچسب ها : انقلاب اسلامي الگوي ملتهاي مسلمان و آزاده جهان است, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار شريف:مواضع رسمي سپاه را فرمانده كل، نماينده ولي‌فقيه و روابط عمومي اعلام مي‌كنند

سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس پيرامون سخنان و مواضع فرماندهان و رده‌هاي مختلف سپاه در رسانه‌ها به عنوان مواضع سپاه پاسداران، گفت: بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌هاي جاري در نيروهاي مسلح و سياست‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، تنها آنچه توسط فرماندهي محترم كل و نماينده محترم ولي فقيه و نيز روابط عمومي كل سپاه در قالب بيانيه، خبر، مصاحبه، گزارش و ديگر فرآورده‌هاي رسانه‌اي مطرح و منتشر مي‌شود، ديدگاه‌ها و مواضع رسمي اين نهاد خواهد بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : سردار شريف:مواضع رسمي سپاه را فرمانده كل, نماينده ولي‌فقيه و روابط عمومي اعلام مي‌كنند, ,
توسط : ولایتمداران |
اینترنت ۲ میلیارد نفر کاربر دارد
دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات گفت: «تا آغاز سال دو هزار و یازده، تعداد مشترکان تلفن همراه به پنج میلیارد نفر و تعداد کاربران اینترنت نیز به دو میلیارد نفر افزایش یافت.»
گرداب- سازمان ملل متحد اعلام کرد: تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان به دو میلیارد نفر رسیده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : اینترنت ۲ میلیارد نفر کاربر دارد, حمدون توره دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات, تعداد مشترکان تلفن همراه, ,
توسط : ولایتمداران |

جريان اصلاح‌طلب به پايان عمر سياسي خود رسيده است
غرب همانند جنگ هشت ساله در جنگ نرم نيز تمام دار و ندار خود را به كار گرفت، فارغ از اينكه رهبري در مدت زمان كوتاهي ناتوي فرهنگي آنها را مچاله كرد.

گرداب- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمين مهدي طائب ظهر امروز در همايش افسران جنگ نرم  در بندرعباس با اشاره به تفاوت ميان بصيرت و علم اظهار داشت: «انقلاب اسلامي ايران در پي تشكيل هلال اسلامي با توجه به بصيرت‌افزايي در بين مسلمانان و ملل منطقه است.»



ادامه مطلب

برچسب ها : جريان اصلاح‌طلب به پايان عمر سياسي خود رسيده است, ,
توسط : ولایتمداران |

امام خمینی: به «حجتیه‌‌ای‌ها» پست کلیدی ندهید

 
امام خمینی در مورد انجمن حجتیه به ناطق نوری و پرورش وزیران وقت کشور و آموزش و پرورش می‌فرمایند: "به آنها پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همکاری می کردند...


ادامه مطلب

برچسب ها : به «حجتیه‌‌ای‌ها» پست کلیدی ندهید, انجمن حجتیه چیست؟, افکار و عقاید انجمن حجتیه, قبل از انقلاب, پس حمایت علمای بزرگ از انجمن از چه رویی است؟, ساواک و انجمن, دیدگاه امام خمینی در مورد انجمن, انجمن و فتنه 88, غفلت مسئولین, ,
توسط : ولایتمداران |

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت که در سال‌های 1995 تا 2007 میلادی ثروتمندترین مرد دنیا شناخته می‌شد و پس از آن در سال 2008 نام او در رتبه سوم فهرست رتبه‌بندی ثروتمندترین مردان دنیا قرار گرفت، مالک گرانقیمت‌ترین دفتر کار دنیا است. اگر نگاهی به عکس‌های دفتر کار بیل گیتس بیاندازید بیش از هر چیزی آکواریوم دفتر کار که بخشی از دیوار محل کار او را تشکیل می‌دهد توجه شما را به خود جلب خواهد کرد که مجموعه‌ای از ماهی‌ها‌، کوسه ماهی‌ها و نهنگ‌های بزرگ در آن در حال حرکت هستند.

عكس ماشين خونه و دفتر بيل گيتس



ادامه مطلب

برچسب ها : بیل گیتس, بنیانگذار مایکروسافت, گرانقیمت‌‌ترین دفتر کار دنیا, عكس ماشين خونه و دفتر بيل گيتس, ,
توسط : ولایتمداران |
خانواده‌شهدا با "شعار مرگ‌بر منافق"کروبی را از بهشت‌زهرا اخراج‌کردند

مهدی کروبی که عصر امروز در بهشت زهرا(س) حاضر شده بود، در قطعه شهدای 72 تن با اعتراض شدید خانواده‌های شهدا و مردم حاضر در این مکان مواجه و مجبور به فرار شد.

به گزارش رجانیوز، کروبی پس از حضور بر سر قبر پدر خود در قطعه 21 بهشت زهرا(س) به قطعه شهدای 72 تن رفت که مردم و خانواده‌های شهدایی که در این مکان حضور داشتند، به سمت او آمده و با فریادهای اعتراض‌آمیز خود وی را مجبور به فرار کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ناکام ماندن سناریوی جشن تولد آقاسلطان, خانواده‌شهدا با "شعار مرگ‌بر منافق"کروبی را از بهشت‌زهرا اخراج‌کردند, ,
توسط : ولایتمداران |

ابتکار رهبری در سلب استقلال مجمع برای تصمیم‌گیری‌نهایی در موضوع بانک‌مرکزی و جلوگیری از تغییر قانون اساسی

سه روز پس از انتشار نامه رئیس‌جمهور به نمایندگان مجلس که در آن از رویه موجود در مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمینه تغییر قانون اساسی و محدود کردن اختیارات رئیس‌جمهور انتقاد شده بود، دکتر غلامحسین الهام مشاور حقوقی رئیس‌جمهور به برخی ابهام‌ها در مورد این نامه پاسخ داد.

به گزارش رجانیوز، نامه رئیس‌جمهور به نمایندگان در حالی منتشر شد که گفته می‌شود، دو هفته قبل از آن نیز رئیس‌جمهور نامه‌ای با ادبیات و استدلال‌های مشابه را به رهبر انقلاب نوشته است و ایشان نیز پس از آن نامه، دستور دادند که ماده 80 لایحه برنامه پنجم توسعه که به نحوه انتخاب رئیس کل بانک مرکزی اختصاص دارد، به صورت معضل بررسی شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : ابتکار رهبری در سلب استقلال مجمع برای تصمیم‌گیری‌نهایی در موضوع بانک‌مرکزی و جلوگیری از تغییر قانون اساسی, ,
توسط : ولایتمداران |

یک خبرگزاری غربی ار بستری شدن نماد مبارزه با آپارتاید در بیمارستان و نگرانی مردم آفریقای جنوبی از سرنوشت وی خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، "نلسون ماندلا" نیمه شب گذشته در بیمارستانی در ژوهانسبورگ ( پایتخت آفریقای جنوبی ) بستری شد.

هر چند اعلام شده که وی برای انجام معاینات معمول پزشکی به بیمارستان مراجعه کرده، اما گفته می شود تیمی از پزشکان متخصص وی را مورد معاینه قرار داده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نلسون ماندلا, وحشت آفریقای جنوبی را فرا گرفت, ,
توسط : ولایتمداران |

فعالان سیاسی مصر با انتشار بیانیه‌هایی در سایت "فیس بوک" ملت مصر را به حضور گسترده و پرشور در تظاهرات روز جمعه که آن را "جمعه خشم" نامیده‌اند،‌ فراخواندند.

به گزارش فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی "الوفد" نوشت: فعالان سیاسی مصر با انتشار بیانیه‌هایی در صفحه‌ای که جدیدا در فیس‌بوک به نام "همه خالد سعید هستیم" افتتاح شده است، از ملت مصر درخواست کردند، روز جمعه (امروز) و پس از ادای فریضه نماز جمعه در اعتراض به شرایط بد معیشتی و ادامه "انقلاب خشم" که از روز سه‌شنبه هفته جاری در سراسر نقاط مصر آغاز شد، در تظاهرات اعتراض‌آمیز میلیونی و سراسری شرکت کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : روز "جمعه خشم" در مصر,
توسط : ولایتمداران |

سردار نقدی:


دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد
رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر ارزشها را بازيابي و قدر دستاوردهایمان را بدانيم دهه فجر 57 در تمام جهان تکرار خواهد شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در نشستي صميمانه در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اذعان داشت: ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم و در اوج فتنه سال قبل به تعبير مقام معظم رهبري مقاومت در آن چيزي مثل سالهای دوران دفاع مقدس بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد, ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم , ,
توسط : ولایتمداران |

این را باید به فال نیک گرفت که در زمستان مرگبار فتنه‏گران و پس از گذشت یک سال و نیم از فتنه، رییس مجمع تشخیص مصلحت که به نشانه اعتراض در مراسم تنفیذ رییس جمهور حاضر نشده بود، در جلسات مکرر با سران فتنه نشسته و برخاسته بود و حتی پیشتر از اینها در مورد مباحثی نظیر شورای رهبری اظهار نظر کرده بود، ولو به بهانه قرابت زمانی با انتخابات خبرگان هم که شده در رویکردی جدید از ولایتمداری، قانون‏مداری و لزوم تبعیت از دستورات رهبری سخن بگوید.



ادامه مطلب

برچسب ها : آقاي هاشمي؛‌ اينها اوامر رهبري بود!, مرور عملکرد هاشمی و برخي رفتارهاي او, چرا او اصرار دارد دشمن را امیدوار کند؟, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند

 

آيت الله كعبي، با انتقاد از اصرارهاي بي مورد رئيس مجلس خبرگان رهبري بر مواضع گذشته خود، از تذكرهاي مكرر قبلي اكثر نمايندگان مجلس خبرگان رهبري به وي خبر داد و از او خواست مساله اختلاف خود با دولت را به گونه اي مديريت كند كه نظام تقويت شده و دشمنان نا اميد شوند.

به گزارش رسا، آيت الله عباس كعبي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در جمع اعضاي بسيج جامعه پزشكي خوزستان در مجتمع ياوران مهدي قم، از مواضع و سخنان اخير رييس مجلس خبرگان انتقاد كرد و اين مواضع را در مسير تقويت وحدت و انسجام و قانون گرايي ندانست و آن را برخلاف انتظار بزرگان و دلسوزان نظام ارزيابي كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: اين روزها مقامات و رسانه هاي غربي بدجوري از حركت هاي ضد آمريكايي در مصر و تونس و الجزاير و اردن و... شوكه و عصباني هستند.
گفتم: سران فتنه و گروههاي ضد انقلاب حامي آنها هم بدجوري تب كرده اند و به هذيان گويي افتاده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سران فتنه و گروههاي ضد انقلاب حامي آنها, زلزله (گفت و شنود), ,
توسط : ولایتمداران |

اين مسافر ويزا نمي خواهد !

خاورميانه جديد با محوريت ايران

آن روز، وقتي پيش بيني رسول خدا(ص) به گوش شماري از مشركان رسيد، ابرو به ناباوري بالا كشيدند و شايد هم به استهزاء خنديدند! خبر آمده بود كه سپاه عظيمي براي مقابله با اسلام نوپاي آن روزها، عازم مدينه است. دشمنان رنگارنگ همه اختلاف نظرها و تفاوت سليقه ها را وانهاده و بر مقابله با اسلام و مسلمانان كه مدينه پايگاهشان بود، به وحدت! رسيده بودند. خبر كه به مدينه رسيده بود، جماعت اندك وكم شمار مسلمانان از مهاجر و انصار به فرمان رسول خدا(ص) براي مقابله آماده شده بودند. به پيشنهاد سلمان فارسي كه نزد پيامبر خدا(ص) قبول افتاده بود، تصميم به حفر خندق در اطراف مدينه گرفتند. آن روز يكي از روزهاي حفر خندق بود. با ضربه شديد كلنگ بر سنگي خارا و سخت، جرقه اي جهيد. لبخندي به ملاحت و رضايت بر لب هاي مبارك رسول خدا(ص) نشست و فرمود؛ در پرتو اين جرقه، فتح روم و ايران را ديدم.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاورميانه جديد با محوريت ايران, ,
توسط : ولایتمداران |
دهن‌كجي گروه 77 به 1+5: ايران به رياست 130 كشور جهان برگزيده شد

 

جمهوري اسلامي ايران براي اولين بار رياست گروه 77 در وين را كه بيش از 130 كشور عضو آن هستند،احراز كرد.

به گزارش فارس، طي مراسمي امروز 6 بهمن با حضور رؤساي سازمان‌هاي بين‌المللي مستقر در وين و نيز سفرا و نمايندگان كشورهاي عضو گروه 77 ، رياست گروه 77 در وين از سفير الجزاير به علي اصغر سلطانيه سفير و نماينده كشورمان در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي منتقل شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دهن‌كجي گروه 77 به 1+5: ايران به رياست 130 كشور جهان برگزيده شد, ,
توسط : ولایتمداران |
عضو خبرگان:برخی خواص همچنان با جریان فتنه همراه هستند

 

خواصی که سکوت کرده اند "جاه طلب" هستند

آیت الله جباری اظهار داشت: برخی خواص در جریان فتنه 88 بد عمل کردند و حتی هنوز و پس از گذشت یکسال از فتنه هم حاضر به اصلاح رویکرد خود نشده‌اند.

آیت الله سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، درگفت وگو با شبکه ایران با اشاره به عملکرد خواص در فتنه 88، گفت: برخی خواص در جریان فتنه سال گذشته به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و به موقع در صحنه حاضر بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عضو خبرگان:برخی خواص همچنان با جریان فتنه همراه هستند, خواصی که سکوت کرده اند "جاه طلب" هستند, ,
توسط : ولایتمداران |

عمليات در عمق 150 كيلومتري عراق

معاون عمليات ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به عمليات سپاه در عمق150 كيلومتري خاك عراق عليه ضدانقلاب در سال 75، گفت: اين اقدام جسورانه شهيد كاظمي مانند آبي بر آتش ضدانقلاب در منطقه غرب بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : چگونه سپاه ضدانقلاب را تارومار كرد, ,
توسط : ولایتمداران |

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به افشاگری نماینده مردم تهران درباره پشت پرده جلسه اخیر این مجمع، جوابیه‌ای منتشر کرده و سخنان آقای زارعی را کذب خوانده است.

به گزارش شبکه ایران، اصرار نمایندگان مجلس بر نظر خود در مقابل ایرادات شورای نگهبان و ارجاع موادی از برنامه پنجم توسعه به مجمع تشخیص مصلحت نظام گرچه به خودی خود انتقادات بسیاری را به دنبال داشت؛ چرا که مواردی از جمله مصوبه جنجالی مجلس درباره بانک مرکزی علی‌رغم مخالفت صریح با قانون اساسی با اصرار نمایندگان مواجه شد اما در مقابل بسیاری از نمایندگان با ابراز نگرانی از این رویه اظهار امیدواری می‌کردند که مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص ترکیب مجمع عمومی بانک مرکزی با جهت‌گیری غیرکار‌شناسی و خلاف اصول قانون اساسی تصمیم نگیرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد از عملکرد رئیس مجمع تشخیص, توهین به نظام است!, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 205 206 207 208 209 ... 219 صفحه بعد