هشدار پليس فتا به طراحان و صاحبان سايت ها

پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا(فتا) به طراحان و صاحبان سايت ها در خصوص هدايت كاربران به سمت صفحات خاص هشدار داد.
به گزارش معاونت تشخيص و پيشگيري پليس فتا، در برخي موارد در موتورهاي جست وجوي وب و تبليغات آنلاين، روش هايي استفاده مي شود تا كاربران را به سمت صفحات مورد نظر و خاصي هدايت كنند تا يك تبليغ يا حتي يك طرز تفكر خاص را به كاربر القا كنند.
هدف اين سايت ها، ايجاد جو رواني خاص و شيوه اي براي فروش كالا است. يكي از اين روش ها به اين صورت است كه با استفاده از كلمات كليدي پركاربرد كه در اكثر موارد ربطي به محتواي سايت خودشان ندارد، اقدام به طراحي سايت و بارگذاري آن مي كنند و از اين طريق در موتورهاي جست وجو، ايجاد اختلال كرده و كاربران را به سمت و سوي دلخواه خودشان سوق مي دهند.
پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات تاكيد كرد براساس قانون، استفاده از كلمات كليدي غيرمرتبط به منظور جذب بازديدكننده، جرم محسوب مي شود.
براساس اين قانون، هر كس در بستر مبادلات الكترونيكي، با سوءاستفاده و يا استفاده غيرمجاز از «داده پيام» برنامه ها و سيستم هاي رايانه اي و با وسايل ارتباط از راه دور ديگران را فريب داده و يا موجب گمراهي سيستم هاي پردازش خودكار و نظاير آن شود و از اين طريق وجوه، اموال يا امتيازات مالي بدست آورد، مجرم محسوب شده و علاوه بر برگشت اموال به صاحبان آن، به حبس از يك تا سه سال و پرداخت جزاي نقدي محكوم مي شود.
پليس فتا ناجا در صورت مشاهده چنين مواردي با مجرم برخوردي قاطع و قانوني خواهد داشت و نيز كاربران گرامي در صورت مشاهده چنين مواردي مي توانند از طريق سايت پليس فتا ناجا موضوع را اطلاع دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : هشدار پليس فتا, طراحان, صاحبان سايت ها, پليس, پليس فضاي توليد, پليس تبادل اطلاعات ناجا, فتا, تبليغات آنلاين, ,