اعتراض هاشمی و شهرام جزایری به مستند صراط

 

انتشار دو قسمت از مستند صراط با مخالفت ها و اعتراض های مختلفی روبه رو گردیده است که ابتدا دفتر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه ای به سازمان صدا و سیما مراتب اعتراض خود را به این گونه بیان می نماید و در ادامه پخش این مستند شهرام جزایری که ید طولایی در بین پرونده های مفاسد اقتصادی در ایران را دارد نیز به این مستند اعتراض می نماید.

به گزارش پایگاه 598، به کوشش دست اندرکاران و خبرنگاران واحد مرکزی خبر مستند 13 قسمتی صراط در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت بازخوانی تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی در حال پخش می باشد.
 
انتشار دو قسمت از این مستند با مخالفت ها و  اعتراض های مختلفی روبه رو گردیده است که ابتدا دفتر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه ای به سازمان صدا و سیما مراتب اعتراض خود را به این گونه بیان می نماید:
 
  معاون محترم سیاسی سازمان صدا وسیما
 
باسلام و احترام
 
در بخش اول برنامه سیاسی صراط که در واحد مرکزی خبر ساخته شده است و در تاریخ ۸/۱۱/۹۰ در بخش‌های مختلف خبری پخش شد، در قسمتی از آن با استناد به مصاحبه معاون پارلمانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس‌جمهور وقت با یک روزنامه مبنی بر پیشنهاد تمدید دوره ریاست جمهوری ایشان، از آن به عنوان تلاش برای انحراف در قانون اساسی یاد شده و این گونه القاء می‌شود که شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با این پیشنهاد موافق بوده که البته از آن جلوگیری شده است!!
 
اگر از میان تحولات فراوان تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، این موضوع برای سازندگان این برنامه جلب توجه خاص کرده است، بعید است از چشم آنان این مهم دور مانده باشد که در مطبوعات همان زمان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در موضع گیری صریح، ضمن مخالفت علنی با این پیشنهاد تأکید کردند: "مگر در مملکت قحط الرجال است که چنین موضوعات خلاف قانون اساسی مطرح می‌شود" و شدیداً با آن و پیشنهاد دهندگان مخالفت کردند.
 
اینکه چرا سازندگان این برنامه، فقط به پخش موضوع پیشنهاد اشاره و از انعکاس مخالفت شخص ایشان با آن اغماض کرده اند، جای تأمل و تعجب دارد!! "
 
در ادامه پخش این مستند شهرام جزایری که ید طولایی در بین پرونده های مفاسد اقتصادی در ایران را دارد نیز به این مستند اعتراض می نماید. 
 
در همین رابطه وکیل شهرام جزایری در نامه‌ای به صدا و سیما با انتقاد از مستند صراط اعلام کرد که این مستند را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد. در این نامه به پخش اسناد تصویری مربوط به محاکمه شهرام جزایری به شدت اعتراض شده است.
 
با توجه به سیر این برنامه بعید به نظر نمی رسد که این مستند با اعتراض افرادی دیگری چون سید محمد خاتمی، غلامحسین کرباسچی، امیر منصور آریا و ... نیز روبه رو نگردد!

نظرات شما عزیزان:

فضولباشی
ساعت10:19---11 بهمن 1390
این بی انصافی خواهد بود که این دونفر را باهم بخواهیم مقایسه کنیم . اولی خدماتی داشته ولی در دنیای سیاست ضمن حمایت از افراد فامیل و خانواده بر حسب اراده خداوند خودسوزی کرده است . اگر به عدل خدا ایمان داشته باشیم که داریم ، ایشان تاوان اعمال و تفکرات بعد از انقلاب خود را پس می دهد و خداوند اینگونه بدست خود بنده اش تنبیهش می کند . ولی دومی مجرم و خائن به بیت المال و مردم مستضعف است . انشاالله در این رسانه که نام بزرگ و الهام بخش ولایت و ولایت مداری را به دوش می کشد دقت بیشتری در بارگذاری موضوعات بشود . خداوند مارا آنی بخودمان وا نگذارد . یا حق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اعتراض هاشمی, هاشمی و شهرام جزایری, مستند صراط, ,