بازخوانی دیرهنگام خواص‎مردود یک‌روز مانده به انتخاب نامزدهاي 7+8

سایت رئیس ستاد انتخاباتی گروه 7+8 یک روز مانده به انتخاب نهایی کاندیدهای این گروه اقدام به بازخوانی مواضع حمیدرضا کاتوزیان از نمایندگان مجلس هشتم كرد كه نام او در گزارش هيئت سه نفره منتخب رئيس قوه قضائيه به‌عنوان يكي از افراد مرتبط با پروژه كشته‌سازي در فتنه 88 آمده است.

به گزارش رجانیوز، اقدام دير هنگام سايت آقاي زاکانی در حالی است که احتمال حضور کاتوزیان و عباسپور در فهرست 7+8 وجود دارد و علی مطهری در خبری که اصل آن توسط برخی اعضای کمیته 7+8 و شخص علی مطهری تایید شد (و البته مورد تکذیب کلی ستاد انتخاباتی 7+8 قرار گرفت)  در فهرست انتخاباتی گروه موسوم به جبهه متحد اصولگرایی قرار گرفته است.

علی لاریجانی رئیس مجلس به گفته نماینده‎اش، کاظم جلالی اصرار زیادی بر حضور عباسپور و کاتوزیان در فهرست انتخاباتی 7+8 دارد.

در ماه های گذشته رسانه های نزديك به جریان اصولگرایان تحول خواه مانند خبرگزاری مهر و سایت الف بارها تریبون کاتوزیان و علی مطهری شده بودند و در جریان رد صلاحیت این افراد از سوی هیات های اجرایی که مستند به گزارش های نهادهای ذی ربط بود نیز این رسانه ها به تبلیغ علیه وزارت کشور و مظلوم نمایی برای آن‌ها پرداخته بودند.

رجانیوز ماه ها پیش اقدام به بازخوانی مواضع عباسپور و کاتوزیان کرده بود و به اعضای گروه 7+8 به خاطر عدم مرزبندی با ساکتین فتنه و خواص مردود انتقاد کرده بود. رسانه های مرتبط با اصولگرایان تحول‌خواه پس از آغاز نهضت بازخوانی از سوی رجانیوز، بارها این رسانه را به گرفتن ایرادهای بنی اسرائیلی متهم کرده و انواع و اقسام توجیهات را برای دفاع از خواص مردود بیان کرده بودند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی یکی از دلایل عدم حضورش در گروه 7+8 را نفوذ ساکتین فتنه و خواص مردود در این کمیته علی رغم وجود چهره های درخشانی مانند دکتر حدادعادل و دکتر علی اکبر ولایتی می دانست.

اخبار مرتبط:

22مرداد1390: بازخوانی مواضع حميدرضا كاتوزيان/ از همراهي با عوامل‌ماجراي‌پورآقايي تا سخنگويي‌خودخوانده اصولگرايان

29 مرداد 1390: بازخوانی مواضع علی عباسپور تهرانی/مواضع خلاف نظام از خاتمی ندیدم/ تك رأي به موسوي براي دانشگاه آزاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بازخوانی دیرهنگام, خواص‎مردود, انتخاب نامزدهاي 7+8, مواضع حمیدرضا کاتوزیان, پروژه كشته‌سازي در فتنه, 88,