عكس: استقبال پر شور و كم‌نظير از همايش جبهه پايداري خوزستان
صديقي: خدا را شكر كه قدر پرچمی را که فیلسوف بصیر و مورد اعتماد رهبری برافراشته می‌دانید/ حسينيان: برخي مي‌خواهند به بهانه حلقه انحرافي، جريان فتنه را تحت‌الشعاع قرار دهند

 

نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان با حضور پرشور جوانان انقلابی و ولایت‌مدار این استان و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمين شيخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در اولین همایش بزرگ جبهه پایداری خوزستان با مشاهده حضور پرشور جوانان اهوازی گفت: چهره های نورانی شما جوانان با وجود آنکه دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدید ولی امروز نائب امام زمان(عج) بر این باور است که بصیرت شما از نیروهای اول انقلاب بیشتر است.

در این همایش حجت‌الاسلام و المسلمين صدیقی با مشاهده حضور پرشور جوانان اهوازی گفت: چهره‏های نورانی شما جوانان، با وجود آنکه دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیدید ولی امروز نائب امام زمان(عج) بر این باور است که بصیرت شما از نیروهای اول انقلاب بیشتر است.

این معلم اخلاق در تفسیر آیه آخر سوره مبارکه آل عمران "یا ایهالذین آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا و اتقوالله لعلکم تفلحون" اظهار داشت: خداوند دستور می‌دهند کسانی که ایمان آورده‏اید قدم به قدم زندگی در این عالم حضور در جبهه و مبارزه با موانعی است که در سر راه شما با خداوند است، "اصبروا" دستور صبر، پایداری و استقامت است، دستور مقابله با ترفندهای نفس اماره در مقابل گناهان است.

وی در اهمیت ولایت فقیه نیز با بیان اینکه قبل از انقلاب نیز این مراقبت‏های فردی وجود داشت، ولی مبارزه با طاغوت وجود نداشت، افزود: این برکت به واسطه ولایت فقیه است که با وجود نوساناتی که روسای جمهور داشته‌اند، آن کسی که خیمه انقلاب را برپا و مردم را پرحرارت و با قدرت در صحنه نگاه داشت ولایت فقیه بود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: قرآن کریم در ادامه می‏فرماید "وصابروا" یعنی خودسازی فردی در کنار حرکت جمعی، که جز در زیر سایه ولایت عملی نیست، باید وجود داشته باشد.

وی با برشمردن ویژگی‌های یک مجلس مطلوب اظهار داشت: یکی از مصادیق حرکت‏های جمعی ساختن مجلسی آزاد و ولایت مدار است به گونه‏ای که توانایی نظارت بر دولت را داشته باشد یا نمایندگانی مانند مجلس ششم نباشند، که در متن مجلس بیانیه آمریکا خوانده شود تا مجلس به بلندگوی آمریکا و محل تحصن و آشوب علیه ملت تبدیل شود.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: خداوند متعال بعد از امر به «صابروا »مؤمنین را سفارش به ارتباط با مرابطین نموده است، لذا فرمود «رابطوا»؛ یعنی اهل ایمان در کنار علمای راستین وکسانی که در مسیر ولایت نوری دارند و می‏توانند به آنها بصیرت دهند، این صابرو را تحقق بخشند، باید این "رابطوا " را که التزام به مرزبانان دین و فرهنگ و جزء دستورات صریح قرآن کریم است، رعایت کرد.

صدیقی با بیان اینکه دوران اصلاحات و فتنه اخیر یک امتحان بود، اظهار داشت: بسیاری از چهره ها برای شما روشن شده استو مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‏شود، بنا بر این کسانی را انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید.

سخنران همایش جبهه پایداری خوزستان خطاب به حاضران گفت: الحمدلله این پرچمی که به دست یک فیلسوف بصیر برافراشته شده که مورد اعتماد رهبری و مردم است، قدرشان را می‏دانید.

وی با بیان اینکه ادامه آیه می‏فرماید"اتقوا الله"؛ خداوند دعوت به تقوا می‏کند، حضور پیدا نکردن در انتخابات بی‏تقوایی دانست و گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزند او کشته می‌شوند، عده‌ای نیامدند در خانه حضرت زهرا سلام الله علیها را بسوزانند، ولی به صحنه نیامدند و کمک نکردند، آنچه را که شما در زیارت عاشورا می‌خوانید "لَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدينَ لَهُمْ بِالتَّمْكينِ مِنْ قِتالِكُمْ"، مقصود از "ممهدین" همین ساکت‌ها، بی تفاوت‌ها، خانه‌نشین‏ها و کسانی هستند که برای حفظ حکومت اسلامی، این هدیه الهی حساسیتی ندارند.

صدیقی با تاکید بر اینکه در قدم اول انتخابات اصل حضورمردم مهم است، افزود: قدم دوم توجه به این است که چه کسانی به پایگاه‌های قدرت و ثروت وصل هستند و اینکه چه کسانی هزینه‏های زیادی می‏کنند، از کجا آورده‏اند و با چه کسانی همراهند در افزایش بصیرت موثرند.

خداوند وعده داده است"اتقواالله یعلمکم الله" تقوا داشته باشید خداوند به شما تعلیم و بصیرت می دهد.

صدیقی در ادامه سخنان خود جبهه پایداری انقلاب اسلامی را یک جبهه امید بخش دانست و خطاب به اجتماع مردم خوزستان گفت: بنده در این جمع شما، حضور یافتم تا انرژی کسب کنم و این اتحاد و هم‎دلی را به جاهای دیگر که می روم، منتقل کنم.

او ادامه داد: اکنون که برای نصرت و یاری دین خدا در اینجا گرد هم آمدید، امید دارم که امام زمان(عج) به شما نظر می کند و ما هم از این نظر، بهره ای ببریم، همان طور که خوزستان در دفاع مقدس دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد، در همه صحنه ها نیز باید خط‌شکن باشد و دین شهدا را ادا کند.

این استاد اخلاق افزود: باورم این است که روح شهیدان به همه اهالی خوزستان عنایت دارند و مردم این خطه نیز به جای بالیدن به نفت، گاز، نیشکر و صنعت خود به دلاور مردانی می بالند که ره حق پیمودند و به وصال معبود رسیدند.

وی پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف را از برکات خون شهدا بیان کرد و اظهار داشت: اینها همه از برکات ولایت فقیه است که در دوران های مختلف به‌ویژه در لغزش های رئيسان جمهور سابق خیمه انقلاب را استوار نگه داشت.

وی با بیان اینکه اصل شرکت در انتخابات مطلوب حضرت امام زمان(عج) است، افزود: کسانی را انتخاب کنید و به مجلس بفرستید که بعداً از رأی دادن و انتخاب خود، پشیمان نشوید.

در اين همايش، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس نيز به بیان عوامل پایداری انقلاب ها پرداخت و گفت: انسان ها با اعمال شایسته و درست خود می توانند انقلاب ها را از سقوط نجات دهند و تداوم ببخشند.

 

وی افزود: اگر شکرگزار نعمت انقلاب باشیم، خداوند نعمت هایش را زیادتر می کند و اگر کفران نعمت کنیم، خداوند ما را مبتلا به بلاها می کند.

حسینیان، یکی از نعمت‌هاي بزرگ الهی را نعمت ولایت فقیه دانست و افزود: ما باید خداوند متعال را به‌خاطر نعمت ولایت و رهبری شکر بگوییم زیرا با قیاس رهبری فعلی با رهبری پیش از انقلاب؛ به دلیل آن پی می بریم.

وی در ادامه به بررسی عوامل شکست انقلاب ها از نگاه قرآن کریم پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهمی که باید همیشه حفظ شود، استکبارستیزی است، زیرا دشمنان همیشه علیه ما در توطئه هستند.

او، خستگی رهبران انقلاب ها و دنیا طلبی را از عوامل مهم سقوط انقلاب ها عنوان کرد و افزود: در 16 سال حکومت لیبرال ها بر کشور اسلامی، فاصله حکومت با مردم زیاد شد و همین موجب شد كه در سال 1384 مردی که مردم احساس می کردند از جنس خودشان است، رأی بیاورد.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم مردمی بودن و ساده زیستی را دو عامل مهم اقبال مهم مردم به سمت دکتر محمود احمدی‌نژاد عنوان کرد و گفت: احمدی‌نژاد در رفتار خود فاصله بین حاکمان و مردم را از بین ببرد.

حسینیان در ادامه پوست اندازی را لازمه انقلاب ها را دانست و گفت باید نیروهای انقلابی جای خود را به نیروهای جوان و مومن دهند تا نیروهای جدید و تازه نفس با انرژی بالا کارها را به پیش ببرند.

وی در خصوص ملاک های انتخاب نمایندگان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید نیروهایی را به مجلس بفرستیم که زمینه ساز حکومت جهانی مهدی موعود (عج) باشند و باید تلاش کنیم که چنین نیروهایی انتخاب شوند.

این عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: یک مجلس خوب باید بازوی توانمند و مطیع ولایت باشد و بار را از روی دوش ایشان بردارد.

این نماینده مجلس هشتم در مورد شرکت در انتخابات نیز گفت: باید به صورت پرشور و گسترده در انتخابات شرکت کرد زیرا این حضور، تیری به چشم دشمنان خواهد بود.

در ادامه، همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان حجت الاسلام و المسلمین حسینیان به سوالات حاضران پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص رییس جمهور گفت: دکتر احمدی‌نژاد خدماتی زیادی انجام داده است که از آن جمله می توان به کم شدن فاصله بین حاکمان و مردم اشاره کرد.

وی یکی دیگر از کارهای مهم دکتر احمدی‌نژاد عدالت جعرافیایی عنوان کرد و گفت: ایشان در دوران ریاست جمهوری خود، فقط تهران را ندید و به تمام نقاط کشور به یک چشم نگاه کرد.

نماینده مردم تهران، قطع تمایزات خانوادگی و پیشرفت علمی کشور را از دیگر موفقیت های سال های اخیر عنوان کرد و گفت: دکتر احمدی‌نژاد کارهای خطایی نیز كرد که تاخیر در اجرای حکم رهبری در خصوص مشایی از آن جمله است.

وی افزود: باید خدمات رئيس‌جمهور را قدر بدانیم و زمینه را برای ارائه خدمات بیشتر فراهم کنیم و هر جا هم خطا کرد، به او تذکر بدهیم.

حسینیان با بیان این‌که برخی در مجلس هشتم به دنبال زمین زدن احمدی‌نژاد بودند، افزود: تصویب نشدن برخی طرح ها و لوایح به خاطر این بود که از سوی آقای احمدی‌نژاد مطرح می شد، هر چند تصویب آن طرح‌ها به سود ملت بود.

وی در خصوص لیست های جبهه متحد اصول‌گرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در شهرستان ها حدود 90 درصد کاندیداها مشترک هستند ولی در تهران متفاوت است و ما لیست جداگانه ای معرفی کردیم.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر این نکته که کسانی که در فتنه 88 امتحان خوبی پس نداده اند، نباید در رأس اصول‌گرایی قرار بگیرند، افزود: نباید کسانی به عنوان اصول‌گرا، برای مردمی که حماسه 9 دی را به‌وجود آوردند، تصمیم بگیرند، در حالی که در آن زمان جزو ساکتین بوده اند و برخی از آنها، هنوز هم حاضر نیستند جریان‌هاي پس از انتخابات را فتنه تلقی کنند.

وی افزود: به همین دلیل مجبور شدیم در تهران لیست مستقل ارائه کنیم که فقط پنج نفر با لیست جبهه متحد اصول‌گرایان مشترک دارد.

حسینیان در پاسخ به سوال دیگری، ضمن بیان این نکته هیچ‎گاه نباید واقعیت را فدای مصلحت کرد، افزود: باید افراد صالحی برای انتخابات مجلس به مردم معرفی کنیم، هر چند چهره های شناخته شده ای نباشند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال دیگری در خصوص جریان انحرافی گفت: انحراف وجود دارد و کسی منکر آن نیست ولی یک جریان نيست.

وی با بیان اینکه این انحراف ریشه ندارد، افزود: به همین دلیل نمی توان آن را یک جریان عنوان کرد، بلکه بنده معتقدم یک حلقه انحرافی است، زیرا اگر یک شخص از آن گرفته شود، متلاشی می شود.

وی اضافه کرد: کسانی که این حلقه را، یک جریان انحرافی نشان مي‌دهند، هدف‌شان این است که جریان فتنه را که یک جریان ریشه دار است، تحت الشعاع قرار دهند.

این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: هیچ چیز نباید جریان فتنه را تحت الشعاع قرار دهد، زیرا رهبر معظم انقلاب از سال 1388 تا کنون در اکثر سخنرانی‌های‌شان در مورد فتنه سخن گفتند، این در حالی‌است که در مورد حلقه انحرافی یک بار آن هم با اشاره صحبت کردند.

حسینیان در خصوص ارتباط جبهه پایداری با حلقه انحرافی نیز گفت: جبهه پایداری زمانی تشکیل شد که حلقه انحرافی بروز کرد و ارتباط این جبهه با حلقه انحرافی، تهمت و افترا است.

وی افزود: آیت الله مصباح یزدی نیز نخستین کسی بود که مقابل این حلقه انحرافی ایستاد و پاسخ آنها را داد.

در ابتدای این همایش نيز حجت الاسلام و المسلمین زکی پور مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در سخنانی به حجت‌الاسلام و المسلمين صدیقی براي حضور در خطه شهيد پرور خوزستان خير مقدم گفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عكس, استقبال پر شور, همايش جبهه پايداري خوزستان, صديقي, حسينيان, حلقه انحرافي, جريان فتنه, مسجد ارشاد اهواز, ,