صانعی پاسخ صهیونیستها را داد

فحاشی به صانعی از سوی حامیانش آغاز شد

به رژیم صهیونیستی اخطار می کنم و می گویم که اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران بزند، با باروت بازی کرده و تصمیمی که در مقابلش گرفته می شود که دیگر توانایی قد علم کردن نداشته باشد/این اظهارات صانعی باعث شد تا سایت صهیونیستی بالاترین که پیشتر از صانعی خواسته بود تا علیه جمهوری اسلامی دستور جهاد(!) دهد؛ از هم اکنون فحاشی علیه این روحانی اصلاح طلب را در دستور کار خود قرار دهد و او را به گنده گویی و اظهار سخنان احمقانه و خلاف مصلحت متهم کند.

 

بعد زا ایام فتنه 88 بود که حامیان رسانه ای رژیم اشغالگر قدس از صانعی بخواهند که علیه جمهوری اسلامی دستور جهاد بدهد اما تبیین دستآورد حمله صهیونیستها به ایران از سوی شیخ یوسف صانعی در خطبه های امروز نماز عید فطر باعث شد تا این روحانی اصلاح طلب از سوی حامیانش مورد توهین و فحاشی قرار گیرد.

 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سایت بالاترین که با مدیریت «منوشه امیر» و با کمک شماری از عناصر ضدانقلاب فعالیت می کند، در ایام پس از فتنه 88 با فحاشی علیه جمهوری اسلامی، خطاب به صانعی نوشت: چرا دستور جهاد صادر نمی کنید و چرا حرکتی انجام نمی دهید؟ البته تا امروز نیز همه شاهد شهامت و شجاعت امثال شما و جناب بیات بوده اند.

 
توقع صهیونیست ها برای صدور حکم جهاد (!) از سوی صانعی در حالی صورت گرفت که عدم صلاحیت این روحانی اصلاح طلب برای مرجعیت از سوی جامعه مدرسین تصریح شده است اما با این حال صهیونیستها حساب زیادی بر روی وی باز کرده بودند.

 

 
بنابر گزارشات خبرنگار "بی باک" از قم شیخ یوسف صانعی که پس از اعلام عدم صلاحیت وی برای مرجعیت از سوی جامعه مدرسین و گسترده شدن اعتراضات مردمی علیه وی، مدتها در سکوت به سر می برد و سیاست معقولتری را نسبت به قبل اتخاذ کرده بود، صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر که با حضور جمعی از مردم در محل دفتر خویش در قم برگزار شد، بار دیگر اتهاماتی را علیه مسئولین کشور مطرح کرد و به سیاه نمایی اوضاع کشور پرداخت اما این سیاسی بازی و سیاه نمایی صانعی باعث نگردید که وی از یک حقیقت واضح و روشن و آن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل ررژیمهای استکباری دنیا، چشم پوشی کند.

 
صانعی در خطبه دوم نماز عید فطر با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به ایران، اظهار داشت: نمی خواستم وارد این مسئله شوم اما شاهدیم که امروز صهیونیست غاصب، جنایت کار و لجوج، گاهی سخن از جنگ نظامی با ایران می زند که متأسفانه این قدر هم جرأت پیدا کرده اند که از تهدیدات خود کوتاه نمی آیند.

 
وی افزود: رژیم صهیونیستی در تهدیدات نظامی خود چهره کاسه داغ تر از آش را نشان می دهد و ادعا می کند که می خواهد از ساخت تسلیحات اتمی جمهوری اسلامی جلوگیری کرده و ملت ایران به حقوق خود دست یابند در حالی که او اگر می خواهد کاری کند اول باید برود جنایات خود بر مسلمانان و به ویژه ملت مظلوم فلسطین را جبران کند.

 
صانعی گفت: اگر رژیم صهیونیستی جنگی نظامی علیه ایران را عملی کند، بالاترین جنایت را علیه ملت ایران انجام داده است.

 
وی تأکید کرد: اسرائیل غاصب برای این که می خواهد انتقام 30سال مقاومت جمهوری اسلامی و عدم رابطه با ایران را بگیرد، در صدد آن است که با حمله نظامی به ایران، تمام رنج های انقلابیون اصیل، زحمات امام و یاران باوفایش، خون شهداء و تمام زحمات 100ساله طرفداران آزادی در ایران از زمان مشروطه تا کنون را از بین ببرد.

 
صانعی گفت: رژیم صهیونیستی در صورت حمله نظامی به ایران، ننگی را برای خود می خرد که هیچ گاه از تاریخ اسلام و ذهن مسلمانان پاک نخواهد شد.

 
وی افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی با باروت بازی کردن است و علاوه بر آن ضربات سختی از نظر فیزیکی و جغرافیایی خواهد خورد و همچنین ننگی بزرگ را در تاریخ اسلام برای خود ثبت می کند که قابل جبران هم نیست و ایران و تمام مسلمانان آن را فراموش نخواهند کرد.

 
این روحانی اصلاح طلب گفت: به رژیم صهیونیستی اخطار می کنم و می گویم که اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران بزند، با باروت بازی کرده و تصمیمی که در مقابلش گرفته می شود که دیگر توانایی قد علم کردن نداشته باشد؛ و در آن جا دیگر مسئله حقوق بشر هم مطرح نیست.

 
وی با بیان این که ما فرزندان امام خمینی هستیم که برخی ها را سرجایشان نشاند، افزود: بنده طرفدار آزادی انسان ها و حقوق بشر و رعایت آن هستم، اما ما در مقابل حمله احتمالی رژیم صهیونیستی، به ایران موظف به عکس العمل هستیم، به گونه ای که این رژیم دیگر نتواند به چنین مسائلی فکر کند.

 
صانعی خطاب به حاضران در نماز عید فطر گفت: باید همه به هر نحو ممکن تلاش کنیم تا این جنگ احتمالی رژیم صهیونیستی بر علیه ایران رخ ندهد، چرا که در صورت رخ دادن این اتفاق، اگر چه رژیم صهیونیستی بیشتری صدمه و لطمه را خواهد دید، کشور ایران نیز صدمه می بیند، چرا که در جنگ نان و حلوا تقسیم نمی کنند.

 
وی با بیان این که باید از سخنان تنش زا پرهیز کرد، گفت: نباید خدای ناکرده ما نیز در داخل کشور آتش بیار معرکه باشیم و باعث شویم که این جنگ احتمالی خدای ناکرده روی دهد.

 
صانعی افزود: شرایط امروز کشور شرایط خاصی است و عمده این است که دهان رژیم صهیونیستی را با فکر و قلم و اندیشه و سعی و تلاش صحیح، ببندیم.

 
وی در پایان تأکید کرد: اگر چه رژیم صهیونیستی با حمله احتمالی به ایران جنایت می کند، اما ضرری که خود این رژیم خواهد دید، قابل مقایسه با ایران نیست.

 
گفتنی است؛ این اظهارات صانعی باعث شد تا سایت صهیونیستی بالاترین که پیشتر از صانعی خواسته بود تا علیه جمهوری اسلامی دستور جهاد(!) دهد؛ از هم اکنون فحاشی علیه این روحانی اصلاح طلب را در دستور کار خود قرار دهد و او را به گنده گویی و اظهار سخنان احمقانه و خلاف مصلحت متهم کند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : فحاشی به صانعی, صانعی, پاسخ صهیونیستها, ,