روزشمار ایام فتنه- 12 شهریور

اگر حضورم موجب ضرر دولت شود یک لحظه هم نمی‌مانم

اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: من اگر به این اعتقاد برسم که حضورم موجب ضرر برای دولت می‌شود یک لحظه در دولت نمی‌مانم.
 
به گزارش بی باک به نقل از فارس، اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: من اگر به این اعتقاد برسم که حضورم موجب ضرر برای دولت می‌شود یک لحظه در دولت نمی‌مانم.

* اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر رییس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: "من اگر به این اعتقاد برسم که حضورم موجب ضرر برای دولت می‌شود یک لحظه در دولت نمی‌مانم."

* حسین بشیریه از عناصر اپوزیسیون در گفتگو با نشریه اینترنتی لوگوس، گفت: "تاکنون موسوى، کروبى و خاتمى این حرکت را با احتیاط رهبرى کرده‌اند اما برخى مراجع و به خصوص آیت الله منتظرى با انتقادهاى تندترى عملا حکومت فعلى را فاقد مشروعیت دانسته و شورش علیه آن را موجه اعلام کرده است. معمولا در تداوم حرکت هاى اعتراضى، افراد و دیدگاه هاى قاطع و رادیکال ترى جاى رهبران محتاط و میانه رو را خواهند گرفت. در آن صورت ایدئولوژى و شعارهاى این جنبش نیز به جاى اعتراض به نتایج انتخابات به اعتراض و زیر سئوال بردن کلیت ساختار حکومت بدل خواهد شد." وی در پایان تاکید کرد: "با توجه به شرایط فعلى من فکر مى کنم که مطرح شدن و ارتقاء یک روحانى دگر اندیش مثل آیت الله منتظرى به عنوان رهبر این جنبش مى تواند از نظر بسیج سیاسى مردم و تغییر توازن بین نیروها و بازیگران سیاسى نقش بسیار مهمى ایفا کند."

منبع: کتاب روزشمار 8 ماه نبرد مقدس
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مشایی, ایام فتنه, حسین بشیریه, عناصر اپوزیسیون, لوگوس, ,