مسئول دفتر علامه مصباح یزدی مطرح کرد؛
سازمان هاي جاسوسي به دنبال پرورش روحانيوني به عنوان عوامل خود در قم هستند به همين دليل روي آن ها سرمايه گذاري وسيعي كرده و حتي تا سطح مرجعيت آن ها را بالا مي برند و تشكل هاي جديدي به راه مي اندازند كه نمونه بارز آن شريعت مدار در اوايل انقلاب بود.
رئيس دفتر علامه مصباح يزدي گفت: فتنه گران سعي دارند در انتخابات آينده و براي ايجاد فتنه اي جديد از راه هاي مختلف در خواص قم نفوذ كنند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام حسين جلالي در مراسم گراميداشت دهه فجر كه در مسجد اهل بيت(ع) قم برگزار شد، با بيان اينكه حوزه علميه قم محل پرورش مراجع تقليد بزرگواري بوده كه يكي از آن ها امام خميني(ره) است، اظهار داشت: قم سرزميني مبارك بوده و مردم اين شهر آغازگر انقلاب هستند؛ رهبر معظم انقلاب نيز پرورش يافته قم بوده و بصيرت مردم در اين شهر زبان زد خاص و عام است.

رئيس دفتر علامه مصباح يزدي با تاكيد بر اينكه قم پرچم دارحركت هاي مذهبي است و علماي قم مسئوليت بيشتري دارند، خاطرنشان كرد: در روزهاي آغازين انقلاب مردم قم نخستين گروهي بودند كه بني صدر را شناخته و او را به ملت ايران معرفي كردند؛ قم در افشاي فتنه منافقان نيز نقش موثري داشت به همين دليل سازمان هاي جاسوسي دنيا قم را به عنوان يك مركز استراتژيك و راهبردي در برنامه هاي خود قرار داده اند.

جلالي با بيان اينكه فتنه ها همواره در كشورهايي چون آمريكا و انگليس طراحي مي شوند گفت: مؤمن نبايد از يك جا دو بار گزيده شود؛ دشمنان به يقين آرام ننشسته اند و باز هم چنگ و دندان نشان خواهند داد زيرا آن ها از حكومتي بر مبناي تشيع علوي ناراضي اند.

رئيس دفتر علامه مصباح يزدي افزود: ما هيچ گاه وارد بازي دشمن نشويم؛ بهترين روش اين است كه ضعف ها را برطرف كرده و تهديدات را به فرصت تبديل كنيم.

وي گفت: سازمان هاي جاسوسي به دنبال پرورش روحانيوني به عنوان عوامل خود در قم هستند به همين دليل روي آن ها سرمايه گذاري وسيعي كرده و حتي تا سطح مرجعيت آن ها را بالا مي برند و تشكل هاي جديدي به راه مي اندازند كه نمونه بارز آن شريعتمداری در اوايل انقلاب بود.

وي با بيان اين مطلب افزود: پس از شريعتمداری دشمنان وارد بيت آيت الله منتظري شدند و بعد از اينكه مي بينند اين مهره هم از دست رفته بيت ديگري همچون آقاي صانعي را مي يابند اما با بيانيه قاطع جامعه مدرسين كه اين شخص را براي مقام مرجعيت و فتوا نالايق دانست معلوم نيست وارد كدام بيت خواهند شد.

وي با اشاره به تشكيل مجمع محققين و مدرسين در قم بيان داشت: چرا جلوي افرادي مثل كروبي گرفته نشد كه مشغول شهريه دادن در حوزه بود و همه مي دانستند كه چنين جايگاهي ندارد و بعدها نيز هزينه هاي زيادي به نظام اسلامي وارد كرد.

جلالي افزود: فتنه گران سعي كردند گروهي را مأمور كنند كه به افراد سليم النفس حاضر در قم اخبار دروغين بدهند؛ كشته سازي و بزرگ نمايي حوادث فتنه 88 از جمله اين روش ها بود و از علما خواستند همان طور كه براي جنگ 22 روزه غزه بيانيه داده اند براي كشته هاي دروغين فتنه نيز بيانيه بدهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پروژه مرجع سازی, مقابله با نظام, مسئول دفتر مصباح, حسين جلالي, ,