عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

اصلاح‌ طلبان‌ به‌ دنبال فساد زایی بودند/ مکتب ایرانی را قبول نداریم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور گفت: وقایع گذشته نشان می‌دهد که اصلاح‌طلب‌ها به‌دنبال فسادزایی بودند نه فسادزدایی.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امروز در مناظره خود با مصطفی کواکبیان در همایش نقد گفتمان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی در مجموعه ورزشی پهلوان شورورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، اظهار کرد: اصول‌گرایی یعنی روی اصول اعتقادی در جامعه بایستیم و با فسادها در هر عرصه‌ای مقابله کنیم و وقایع گذشته نشان می‌دهد که اصلاح‌طلب‌ها به‌دنبال فسادزدایی نبودند بلکه به‌دنبال فسادزایی بودند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور افزود: اصلاح‌طلبان چه نوع اصلاحاتی را می‌خواهند درون چارچوب انجام بدهند؛

روانبخش خاطرنشان کرد: وقتی که دولت هفتم و هشتم با مجلس ششم هماهنگ بودند، چقدر با فساد اقتصادی مبارزه شد؟ واقعا تورم و گرانی  را حل کردند؟ مهم‌ترین وعده‌ای که به مردم داده شد، انجام اصلاحات بود اما متاسفانه پس از گذشت دو سال از مجلس ششم، انتظارات برآورده نشد و اهداف اصلاحات عملی نشده و این موجب سردی افکار عمومی شده است.

وی به نقل از مطلبی چاپ شده از خاتمی رئیس جمهور سابق کشور،گفت: بیش از 70 درصد مردم مشکل اقتصادی داشتند اما ما به مسائل سیاسی پرداختیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: آیا زمانی که مجلس ششم در اختیار شما اصلاح‌طلبان بود، توانستید این تدابیر را ایجاد کنید؟ در آن مجلس 127 نفر به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند که در برابر آمریکا کوتاه بیا و جام زهر را بنوش؛ 340 خبرنگار هم در نامه‌ای دیگر این موضوع را تاکید کردند.

روانبخش یادآور شد: آیا در دولت‌های گذشته در کشور اختلاس اتفاق نیفتاده است؛ واقعیت این است که اصلاح‌طلبان می‌خواستند کاری کند که اسم باشد اما محتوا تغییر پیدا بکند.

وی اظهار کرد: متأسفانه اختلاس 3 هزار میلیاردی شد اما مقامات ذی‌ربط هم اقدام کردند، به‌ زودی چهار نفر اعدام می‌شوند؛ پول اختلاس شده هم در حال برگشت به بیت‌المال است و باید ساز و کاری درست شوند که این اتفاقات نیفتد.

روانبخش افزود: در هفته‌نامه پرتو سخن، بیشترین نقد اصولی به دولت احمدی‌نژاد شده است؛ حتی من کتابی با عنوان شکل‌گیری فراماسونری جدید در ایران نوشتم؛ ما به دولت فعلی انتقاد داریم زیرا شبیه اصلاح‌طلبان شده است و مطالبی چون کوروش و مکتب ایرانی را طرح می‌کند.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم خطاب به کواکبیان، گفت: شما می‌خواهید رئیس جمهور شوید؛ سیاست شما در مقابل تحریم‌های فلج‌کننده چیست؟ شما اگر به جای جلیلی پای میز مذاکره نشستید، آیا می‌خواهید از حق مسلم دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران دفاع کنید؟ یا می‌خواهید مثل خاتمی مسائل را مسکوت بگذارید و یا مثل قذافی، دستگاه‌‌های هسته‌ای را بار کشتی کنید و تحویل آنها دهید و ما را به دو دهه قبل بازگردانید.

روانبخش تاکید کرد: دولت اصلاحات تعلیق همه‌جانبه و پروتکل الحاقی را پذیرفت و باز هم از سوی آمریکا به‌عنوان محور شرارت معرفی شد و دیروز 37 نفر سناتور از اوباما درخواست شدید تحریم‌ها علیه ایران را داشتند؛ آنها تسلیم همه جانبه می‌خواهند در این صورت دلار ممکن است به پنج یا شش هزار تومان هم افزایش یابد ولی ملت ایران روز 22 بهمن در خیابان‌ها گفتند گرسنگی می‌کشیم اما مقابل دشمن سر خم نمی‌کنیم، اگر جرات دارید بیایید در رسانه‌ها اعلام کنید انرژی هسته‌ای را کنار می‌گذاریم واقعا ملت چه پاسخی به شما می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اصلاح‌ طلبان‌, فساد زایی, جبهه پایداری, مکتب ایرانی, روانبخش, مصطفی کواکبیان, ,