روانبخش: کمیته تحقیق مجلس بدون حتی یک تماس با اعضای پرتو، آنها را متهم به آشوب کرده است

 دبیر سیاسی هفته نامه پرتو بیان داشت: این ماجرا دقیقا مثل قضیه آقای احمدی نژاد و فاضل لاریجانی است و گزارش قرائت شده جز اتهام چیزی نیست.

به گزارش بی باک، حجت الاسلام و المسلمین روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو اظهار داشت: با توجه به گزارشی که امروز در مجلس پیرامون حادثه 22 بهمن قم قرائت شد، این حق را برای خود محفوظ می دانیم که از تریبون مجلس سخنان خود را بیان کنیم.
 
وی افزود: رسما اعلام می کنم که این گزارش کاملا کذب بوده و هیچ یک از اعضای هفته نامه پرتو در این حادثه نقشی نداشته اند.
 
حجت الاسلام روانبخش در گفتگو با نسیم ادامه داد : متاسفم از کسانی که این گزارش را بدون اینکه آنها با اعضای پرتو تماسی گرفته باشند و یا حضوری با اعضای پرتو صحبتی کرده باشند و تحققیق و تفحصی کنند این گزارش را تهیه کرده اند و آن را به ما نسبت داده اند. من معتقدم این گزارش غیر واقع بینانه است و صحیح نیست.
 
وی ادامه داد: حتی اگر یک نفر از اعضای پرتو سخن در این مجموعه بوده و یا در روز حادثه در شبستان حضور می داشت، این گزارش می توانست مورد تایید باشد ولی حتی یک نفر از اعضای پرتو سخن در این اتفاق دخالتی نداشته اند و در زمان حادثه در شبستان نبوده اند.
 
روانبخش افزود: ای کاش قبل از قرائت این گزارش در مجلس، ابتدا این گزارش در قوه قضائیه مطرح می شد و در صورت اثبات در صحن علنی قرائت می شد.
 
همچنین دبیر سیاسی هفته نامه پرتو بیان داشت: این ماجرا دقیقا مثل قضیه آقای احمدی نژاد و فاضل لاریجانی است و گزارش قرائت شده جز اتهام چیزی نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : میته تحقیق مجلس, پرتو متهم به آشوب, روانبخش, دبیر هفته نامه پرتو, ,