یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توقف طرح قطع رابطه با انگلیس از سوی برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد.

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ثامن، از توقف طرح قطع رابطه با انگلیس در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به علت این موضوع توضیحاتی نداد و عنوان کرد: علت را از کسانی همچون آقایان علاءالدین بروجردی و کاظم جلالی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که زورشان رسیده و این طرح را متوقف کرده اند، سئوال کنید.

کوچک زاده در پایان این گفت و گو با اشاره به اینکه به توقف این طرح اعتراض نیز کرده است، خاطرنشان کرد: توقف این طرح، از سوی برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، خلاف قانون است.

گفتنی است دخالت ها و اظهارنظرهای آشکار دولت انگلیس در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری باعث شد که نمایندگان ملت، بررسی طرح یک فوریتی قطع رابطه با انگلستان را در دستور کار مجلس قرار دهند اما در دی ماه سال گذشته تذکر مهدی سنایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باعث شد که این طرح از سوی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی متوقف شود.

این در حالی است که اینک که طرح قطع رابطه با انگلیس مجدداً در دستورکار مجلس قرار گرفته، به ادعای کوچک زاده این طرح از سوی دو تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از دستورکار مجلس خارج شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پشت پرده توقف طرح قطع رابطه با انگلیس, علت را از کسانی همچون آقایان علاءالدین بروجردی و کاظم جلالی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که زورشان رسیده و این طرح را متوقف کرده اند, سئوال کنید, ,